V bistvu se za kasko vedno več gleda analitiko "porabe fonda". Recimo pri VAGu imaš znamenite LED matrične luči kjer elektronika crkuje ravno ko pride avto izven garancije. Po balkansko se avto zavaruje s kombinacijo za luči in zagoni avto v steno da se razbije luč. Seveda zavarovalnica ni na glavo padla in ji analitika škodnih primerov da ven rdečo zastavico za take model vozil. Ker se pa ne da vseh krivd ali nekrivd škode dokazat v prid zavarovalnice se take modele enostavno nabija ceno kaska pri kobinacijah ki vključujejo luči.
In enako je s teslami, kjer je že specifika sestave taka da je avto ekonomska toalka že ob načeloma manjši poškodbi če pa ni totalka je pa popravilo zelo drago. No zavarovalnice vkalkulirajo v premijo, ni problema.
In tudi pri poplavi kitajskih avtov so zavarovalnice lepo že iz nule zaščitile svojo rit. Kasko za tiste kitajske 1.5 variacije na trgu je precej višji kot za ostale znane znamke, enostavno zato ker zavarovalnica noče sprejet tveganja in smatra bo s temi vozili enako kot s teslami (dragi deli, neOEM delov ne bo ali zelo malo, ...).