Torej trdiš da par let senzor nonstop pošilja podatke v real time z eno gumbno baterijo? Super javi kje dobim tako tehnologijo da jo uporabim v par podobnih projektih s katerimi se ukvarjam.
Komunikacija senzorja je drugače še bolj po potrebi kot branje podatkov, torej če senzor ne zazna razlike ima lepo izkjučen radijski del saj je to osnova za šparanje baterije. A pošilja preko BLE ali nekega dedicated radija sploh nima veze, v obeh primerih bi pošiljanje podatkov na interval pod sekundo spraznilo baterijo v par tednih. Enako pa deluje tudi beleženje podatkov ki se izvaja sekvenčno po fazi deep sleepa. Seveda ima stvar logiko in če zazna spremembo ostane aktivna in preverja spremembo, samo daleč od tega da zazna takoj in vedno. In po izkušnjah imajo senzorji v ventilčku ogromen lag preden zaznajo karkoli.
ne, to si ti prebral, da to trdim - trdim, da ni laga, nikakršnega skoraj - TPMS se je že zdavnaj preselila v tovorni program, kjer pa je varnost in poraba ključnega pomena
stran 49/121
Reaction time: For direct TPMS 1 minute, while indirect TPMS react within 60
minutes
to je od razlike tlakov do objave na armaturni plošči vozila
TPMS ima pospeškometer, dejansko če se kolo ne premika, je v sleep mode - ali pa recimo pri hrambi koles
Kako pa potem na testerju vidim točen tlak gume, tudi če jo grem praznit, točno vidim uhajanje zraka v real time lahko rečeva med parametri, če bi, po tvoje, imeli lag?
Kar pa se tiče indirektnega nadzora preko ABS - vse 4 ti izpustim na isti tlak, pa se boš peljal z 1Bar veselo brez opozorila v vozilu