Teslo v Tesli Y

dejan_

Guru
23. maj 2012
2.456
2.178
113
sfalila...


ENERGIJA0,07700000CENA kWh z DDV
B10,019580,1227 €
B20,018440,1213 €
B30,018370,1212 €
B40,018380,1212 €
B50,018470,1213 €




me ne, in zdaj me bo še manj. zmotil si se pa konkretno. ... tak da ni treba.
Kje sem se zmotil konkretno?
Povprečna cena kWh iz omrežja z DDV je bila pri meni od marca do septembra okrog 0,175€
17 kWh * 0,175€ = okol 3€
sedaj zadnja položnica je bila pa cena okol 0,15€/kWh, tako da je manj kot 3€ porabe
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.977
6.596
113
17*0,15=2,55€ --> 15% razlike
17*0,1213=2,05€ --> preko 30% razlike

tudi približno nisi trofil. tole so kar konkretne pogreške.
 

dejan_

Guru
23. maj 2012
2.456
2.178
113
Se oproščam, pri tej porabi mi je čist vseen lulček ali je 2,95€ ali 2,55€
Me ne gane tistih par centov razlike.

Pa te cente računat meni nima smisla, ker če rečeš celoletno povprečje 3€ nisi dost falil
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.585
10.802
113
Daj ti bom jaz olajšal delo.
Vožnja s tvojo Y te bo koštala okol 3€/100 km če polniš iz omrežja.
Če imaš pa sončno pa sploh nehaj računat, ker nima smisla.

Ne si komplicirat življenja na 13 decimalk, kje vidite smisel vseh teh podatkov?
Nafilaš in se voziš, simpl...
to moras računati, da vidis ce je bilo smotrno dat za avto 50k€.
jaz bi isto.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.779
6.764
113
pri taščici
Koliko alterasev pride na light show v Komendo 7.12?
1. Hanzi
 
  • Všeč mi je
Reactions: vogel

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.549
434
83
Torej trdiš da par let senzor nonstop pošilja podatke v real time z eno gumbno baterijo? Super javi kje dobim tako tehnologijo da jo uporabim v par podobnih projektih s katerimi se ukvarjam.

Komunikacija senzorja je drugače še bolj po potrebi kot branje podatkov, torej če senzor ne zazna razlike ima lepo izkjučen radijski del saj je to osnova za šparanje baterije. A pošilja preko BLE ali nekega dedicated radija sploh nima veze, v obeh primerih bi pošiljanje podatkov na interval pod sekundo spraznilo baterijo v par tednih. Enako pa deluje tudi beleženje podatkov ki se izvaja sekvenčno po fazi deep sleepa. Seveda ima stvar logiko in če zazna spremembo ostane aktivna in preverja spremembo, samo daleč od tega da zazna takoj in vedno. In po izkušnjah imajo senzorji v ventilčku ogromen lag preden zaznajo karkoli.
ne, to si ti prebral, da to trdim - trdim, da ni laga, nikakršnega skoraj - TPMS se je že zdavnaj preselila v tovorni program, kjer pa je varnost in poraba ključnega pomena
stran 49/121
Reaction time: For direct TPMS 1 minute, while indirect TPMS react within 60
minutes
to je od razlike tlakov do objave na armaturni plošči vozila

TPMS ima pospeškometer, dejansko če se kolo ne premika, je v sleep mode - ali pa recimo pri hrambi koles
Kako pa potem na testerju vidim točen tlak gume, tudi če jo grem praznit, točno vidim uhajanje zraka v real time lahko rečeva med parametri, če bi, po tvoje, imeli lag?
Kar pa se tiče indirektnega nadzora preko ABS - vse 4 ti izpustim na isti tlak, pa se boš peljal z 1Bar veselo brez opozorila v vozilu
 

zoom

Fizikalc
14. maj 2014
691
247
43
Vprašanje za lastnike... Vikendico, hladilnik, luči, tv je možno napajat z avta cel vikend? Rabiš za priklop kaj posebnega?
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.223
1.726
113
40
Rabiš primeren avto, ki ima V2G priklop (vehicle to grid). Hyundai, Kia vem da imata to...ostali bolj ne kot ja.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.779
6.764
113
pri taščici
V2G (pri nas)mislim da nima se noben.
Kia Hy... Imajo V2L.
Se pravi iz njega lahko preko schukota vleces nekje do 3.6kw. zdaj ce bos ta kabel priklopil na vikend in mu rekel da je sedaj to omrezje, bo pac delal dokler ne bos v avtu dosegel nekega limita ..
En hladilnik w luči in tv 32 ke mozno napajat. Da pa bos v elektro pecici pekel, cunnje pral in likal cel vikend pa pozabi. V avtu bos imel nekaj 10kwh zaloge. Odvisno kako poln bos prisel na vikend, kako veliko baterijo imas in lako nizko ti avto pusti praznit.
Tesla tega ne dovoli (omogoca). Kar sem malo jezen, saj bi ga imel lahko potem namesto agregata/"UPS"
 

zoom

Fizikalc
14. maj 2014
691
247
43
V2G (pri nas)mislim da nima se noben.
Kia Hy... Imajo V2L.
Se pravi iz njega lahko preko schukota vleces nekje do 3.6kw. zdaj ce bos ta kabel priklopil na vikend in mu rekel da je sedaj to omrezje, bo pac delal dokler ne bos v avtu dosegel nekega limita ..
En hladilnik w luči in tv 32 ke mozno napajat. Da pa bos v elektro pecici pekel, cunnje pral in likal cel vikend pa pozabi. V avtu bos imel nekaj 10kwh zaloge. Odvisno kako poln bos prisel na vikend, kako veliko baterijo imas in lako nizko ti avto pusti praznit.
Tesla tega ne dovoli (omogoca). Kar sem malo jezen, saj bi ga imel lahko potem namesto agregata/"UPS"
Hvala za kratice, ja vidim Metron prodaja adapter Kia in Hyundai za 220eur. To bi mi bilo kar ok.
 

Podobne teme

I
Odgovori
4
Ogledi
5.467