Pri 2kkm prevozenih pac ni zlizana.Ker je zlizana, do ramena in gre po svoje.
Na GLADKI mokri povrsini!Po kaksni logiki bi bila zimska guma na dezju pri plus 15 boljsa od letne??
Sneg bi ze znal biti podobna podlaga tej na Vranskem.Za zimske sem jutri zmenjena, da mi najdejo ene na zalogi, ampak to receno... A pri vas ni nic dež padal zadnji mesec? Mi smo ga imeli kar nekaj in voznja normalna...
Jaz sem cagava na snegu in nespluzenih poteh v klanec. Oziroma dol z njega
Kje si pa ti v snegu našel "maline"?Sneg bi ze znal biti podobna podlaga tej na Vranskem.
Jaz sem lani ko je bil sneg Teslo pustil doma. Itak najbrz ne bi niti v klancek z dvorisca prišel.
Ce pa ze bi, bi pa ob prvem zaviranju sel v "maline"
Točno tako izkušnjo imam jaz. V skupini smo na začetku preverili gume, eni smo imeli nove, boljše ocenjene gume, nekateri pa zimske ki so jih vozili že več sezon in bi jih jaz že zdavnaj zamenjal. Po tisti beli mokri podlagi so imeli vsi po 10-15m krajšo zavorno pot, enako v ovinek, pač kjer je bila ta bela mokra podlaga so se zimske odrezale bistveno bolje kot letne. Tudi primerljivo težki avti.. temperatura zunaj cca 20 stopinj.Na GLADKI mokri povrsini!
Kaksne GH so res najbolj podobne tisti površini na Vranskem.
Kaksna logika ke v ozadju ne vem .
Zavorna pot zimske gume je bila vec kot pol krajsa, hitros v ovinku pa vec kot 2x visja. Pozor! Dvakrat!.
Ce je sla tesla v ovinek 25, je sla stara panda (njen esp najbrz dalec slabsi od teslinega)na tri leta starih GY, star Rav4 na "Laufen" zimskih sta sla 50+ kot po tirnicah.
Isto resilec na novih conti (eno tono tezji od Tesle najbrž, tudi rav 4 najbrz ni ravno lahek v stilu pande)
Če je za prvovgradnjo po željah proizvajalca ima to označeno,....poleg tega se tak specifičen model dobi še potem ko je ga gumar ukine in da na trg novo generacijo.Da za prvo vgradnjo proizvajalec gume naredi gumo po zelji proizvajalca avta. Se pravi cena, poraba goriva prevozeni kilometri, performance na spolzki podlagi ocitno ni nek pomemben kriterij.
Temu ustrezno gumar naredi gumo.
Aftermarket enake gume naj bi bile boljse, bos pa znjo verjetno porabil vec elektrike in manj km prevozil
Nekoc sem bral clanek o prvovgradnih gumah na Mercedesu in je bil enak zakljucek. Vrhunska znamka, slab performans. So pa bile varcne. In dolgo so trajale.Danes sem na mokri in spolzki podlagi Vranskega spoznal kako zanič so prvovgradnja Hankook 19" na Y.
Medtem ko se na suhem se nekako drzi,na mokrem nima šans niti proti letni gumam na drugih avtih, proti zimskim pa sploh ni sans.
Zavorna pot vsaj 2x daljsa, voznja v ovinek vec kot pol pocasneje od zimskih gum ali celo samo z 1/3 hitrosti najhitrejsega. Skratka surla do pakistana kar se tice zaviranja na spolzki podlagi.
Temperatura zraka je bila 15C.
Inštruktor mi je ze pred vstopom na progo rekel da se bomo kasneje pogovoril o mojem problemu.
WTF kak problem. Kmalu sem videl.
Na suhem je bila pa zgodba obratna. No, nisem bil 3x hitrejsi od tistih na zimskih, ampak se lahko mal izprsim s pohvalo. Tudi na drsni plosci sem vedno ujel avto kljub temu da sem nekajkrat bil "mal" prehiter. Mal dlje ga sicer lovis, ampak ....nisem pa delal piruet.
Jabe
Ce si cagava v dezju pojdi hitro po zimske gume.