Sigurno je se zunaj potiskal, da bo res dovolj napolnjenoSi vsaj vozil po klancu navzdol, da si filal baterijo?
Sigurno je se zunaj potiskal, da bo res dovolj napolnjenoSi vsaj vozil po klancu navzdol, da si filal baterijo?
avtovleka, itak imas asistenco v zavarovanju. kolkrat na leto, 3x?Seveda, na morje grem zmer rad s Teslo, nazaj pa z avtobusom.
Te pa tak ni problema sedaj, saj do autobahna sedaj sploh prišel ne boš.Nisem je še stisnil do koncne ampak itak naj bi bila 224-225, tako da ni baš nekaj, to je bilo pa prej vseeno malo bolje z omejitvijo na 250, sicer sem ga do tam pritisnil tocno 3x za nekaj deset sekund ampak ok, malo feelinga je pa bilo in to seveda v de na autobahnu, da se ne bo kdo vžgal.
Itak. Enkrat. Potem pa je treba hladit in čakat. Ampak ravno prav, da še kufe spiješ, k ga EVjaši itak rabite.Očitno je in to kar precej
A en štrik, da se priklopiš na kamion, se tudi da dokupiti za električarje? Kaj takšnega kot imajo avioni za refueling v zraku? Saj če se priklopi samo ena teslica, kamion še čutil ne bo? .Lahko da Tesla pride prej do 200 kot BMW, se pa slednji sigurno prej ustavi.
Če mu nena prej ketne vtrga..
Un z BMWjem pa ene tri burnoute vmes cukne.