Ročka je s stališča ergonomije dosti boljša od gumba. Seganje z roko do ročaja in prejemanje z roko, je časovno dosti krajše, kot seganje z roko do gumba in sestavljanje prsta na gumb. To smo pri urejanju montažnih linij imeli dobro naštudirano.Ne zagovarjam da se umakne, se pa verjetno da narest na alternativni način. Torej namesto ročke je gumb.
Isto kot je Toyota imela nekoč ročke za tempomat, sedaj je pa prešla na gumbe.
Vprašanje: je po tvojem Tesla ga že ustrezno nadomestila? Lastniki Tesel z yokom se očitno nekako ne strinjajo s tem.Volanski obroč kot tak je zaradi mehanskih razlogov.
Ko ga lahko nadomestiš z volanom, polvolanom ali joystickom postane debata razgreta med tradicionalisti in 'futuristi'. Kot npr. Boeing vs. Airbus nekoč in še dandanes.
E za Need for speed si rabil volan?
Današnje konzole igraš preko kontrolerja, pa mularija brez težav vozi.
Kje si šele ti za časom. Bager bo avtonomen, ne na touch. To boš mu samo poknil koordinate noter in bo vse sam naredil.ja, sej bo musk naredil bager na touch pa bo to to.
Glej, jaz tesle ne vozim, z yoke pa sploh ne. Se mi zdi pa dobra ideja.Vprašanje: je po tvojem Tesla ga že ustrezno nadomestila? Lastniki Tesel z yokom se očitno nekako ne strinjajo s tem.
Ker to je ista zgodba kot FSD. Top shit, samo sem pa tja se razbije na popolnoma brezvezni zadevi. Recimo zvrnjen bel tovornjak čez celo avtocesto. Pa motocikliste rad pobija. Te pa je itak to plus, nje? Divjaki. Na dirkališče naj raje gredo, ne pa da nas po cesti terorizirajo. Ampak to je top shit, saj te vidiš, da gre iz LA do Washingtona ali kje že na videu brez dotika, to vse samo laufa.
To kar postate so vse anti-Tesla dizajni.