Sem si vzel čas in malo pogledal video in detajle.
Gume! Vulva ima zimske gume, Lexus letne celo izrazito športne (Dunlop SP sport max), BMW (oba) zimske, Q8 spet izrazite letne gume, Merđo zimske, Rangerover ima ... cestne hibridne (ContiCrossContact LX) čeprav omenjajo da so zimske. Samo ob pregledu gum bi rekel da zmaga rangerover saj ima edini pnevmatike ki so deklarirane za terensko uporabo, medtem ko bi se najslabše odrezal Lexus ker ima gume za dirkališče. FRW, točno tako tudi je!
Glede ostalega, rangerover je v tej druščini izvenserijski in edini ki nima pretiranih cestno športnih ambicij. Podvozje je mehko in še dodatno prilagodljivo. Kdor ne opazi da ima občutno večjo artikulacijo na kolesih je slep. Torej čisto logično bi moral najboljše se odnest že samo če pogledamo osnove obes, brez pogona. Tehnično ima edini poleg zračnega vzmetenja tudi aktivne stabilizatorje in to mu daje nepredstavljivo prednost na terenu (kdor se spozna bo vedel kaj je fora stabilizatorjev in zakaj se za večjo artikulacijo te reče pobere dol in vrže v smeti).
Glede pogona, rangerover (landrover) je bil prvi ki je uvedel v offroad sploh elektroniko. V sredini 90h so ukinili mehanske zapore in jih nadomestili z visko diffi in elektronskimi blokadami na kolesih. Če govorimo sedaj o japkah, RR sport ima serijsko centralni torsen diferencial BREZ dodatnih LSD na obeh aksah (identično kot recimo audi Q8), ves nadzor zdrsa je na zavorah in elektronski pameti. Konkretno tale supercharded v videu ima sicer zadnji diff z opcijo zapore (ni montiran primarno za offroad, ampak zato da omogoča malo več športnih užitkov -> gre za elektronsko nadziran diferencial ki lahko pošilja navor zvezno na levo ali desno stran, primarno v uporabi v zavojih), sem pa preričan da tudi brez te funkcije bi šel po terenu isto. Sej konekoncev se vidi da sprednja aksa ki nima zapore diffa vseeno ne dovoli zdrsavanja kolesa v zraku.
Za po taki podlagi kot je v videu ne rabiš nobenih zapor diffov, samo zadosti momenta (hitrosti) in nadzirano trakcijo da se ne zakopljes v pesek. Skratka počasen prstop k "klančku" kot je v videu je v nasprotju z vsemi pravili terenske vožnje in je ok samo zaradi demostracijskih razlogov.