Zdravo,
Na GM motorju 2.2. diesel 135kw, letnik 2013 imam sledečo težavo oziroma ali je to normalno:
Zadeva je sledeča: zjutraj ko je avto mrzel piha skozi šobe zelo toplo, nastavljeno na 23 stopinj (skoraj že prevroče) in to takoj po parih kilometrih vožnje ter je pihalo celotno pot toplo (cca 20min vožnje) - kabina se lepo zagreje, morda še celo preveč. Včeraj pa sem bil na daljši poti po avtocesti in je prav tako na začetku poti tudi pihalo zelo toplo, potem pa ko je zgleda kabina dosegla tisto temperaturo ki si jo nastavil pa začne preobčutno hladno pihati - ampak ne vem če je to "nor" sistem ali je kakšna napaka. In isto, nastavljeno na 23 stopinj ter je pihalo precej hladen zrak, da me je začelo nežno zebst - vse se nanaša na ročno nastavitev (AC je izključena). Če sem npr. nastavil na 28 stopinj je še vedno pihalo dokaj mlačni zrak (ni bilo nekakšne razlike), v kolikor sem pa nastavil na high (max) temperaturo pa je začelo pihati extra vroče.
V kolikor nastavim na AUTO potem kombinira notranji/zunanji zrak, se redno izklapljata/vklapljata ti dve funkciji (v navodilih piše, da je nek filter ki spremlja kvaliteto zraka in v tem primeru kombinira ti dve funkciji), včeraj popoldne ko je bilo zunaj bolj toplo je v določenem trenutku vklopilo še klimo in začelo pihati extra mrzlo - kljub temu, da je bilo nastavljeno na npr. 23 stopinj.
Pred kratkim sem menjal preventivno termostat (je bila temperatura hladilne tekočine 80, sedaj po menjavi je cca 88 - gledano preko OBDja - tako da to je zgleda OK).
Sem preveril še telefonsko na original servisu in pravi, da se avto naj pripelje na priklop na tester (40e), da to 100% pokaže kaj je narobe - ali motorček ali pa senzor/tipalo notranje temperature oz. lopute?! (čeprav če bi bil motorček, potem verjetno nikoli ne bi pihalo toplo oz. v primeru ko sem nastavil na max je pihalo toplo - če bi motorček bil fuč verjetno nebi niti v tem primeru?)? Dejansko bi to moralo pokazati če se da na tester?
Hvala za nasvet oz. usmeritev.
Na GM motorju 2.2. diesel 135kw, letnik 2013 imam sledečo težavo oziroma ali je to normalno:
Zadeva je sledeča: zjutraj ko je avto mrzel piha skozi šobe zelo toplo, nastavljeno na 23 stopinj (skoraj že prevroče) in to takoj po parih kilometrih vožnje ter je pihalo celotno pot toplo (cca 20min vožnje) - kabina se lepo zagreje, morda še celo preveč. Včeraj pa sem bil na daljši poti po avtocesti in je prav tako na začetku poti tudi pihalo zelo toplo, potem pa ko je zgleda kabina dosegla tisto temperaturo ki si jo nastavil pa začne preobčutno hladno pihati - ampak ne vem če je to "nor" sistem ali je kakšna napaka. In isto, nastavljeno na 23 stopinj ter je pihalo precej hladen zrak, da me je začelo nežno zebst - vse se nanaša na ročno nastavitev (AC je izključena). Če sem npr. nastavil na 28 stopinj je še vedno pihalo dokaj mlačni zrak (ni bilo nekakšne razlike), v kolikor sem pa nastavil na high (max) temperaturo pa je začelo pihati extra vroče.
V kolikor nastavim na AUTO potem kombinira notranji/zunanji zrak, se redno izklapljata/vklapljata ti dve funkciji (v navodilih piše, da je nek filter ki spremlja kvaliteto zraka in v tem primeru kombinira ti dve funkciji), včeraj popoldne ko je bilo zunaj bolj toplo je v določenem trenutku vklopilo še klimo in začelo pihati extra mrzlo - kljub temu, da je bilo nastavljeno na npr. 23 stopinj.
Pred kratkim sem menjal preventivno termostat (je bila temperatura hladilne tekočine 80, sedaj po menjavi je cca 88 - gledano preko OBDja - tako da to je zgleda OK).
Sem preveril še telefonsko na original servisu in pravi, da se avto naj pripelje na priklop na tester (40e), da to 100% pokaže kaj je narobe - ali motorček ali pa senzor/tipalo notranje temperature oz. lopute?! (čeprav če bi bil motorček, potem verjetno nikoli ne bi pihalo toplo oz. v primeru ko sem nastavil na max je pihalo toplo - če bi motorček bil fuč verjetno nebi niti v tem primeru?)? Dejansko bi to moralo pokazati če se da na tester?
Hvala za nasvet oz. usmeritev.