Problem me muči že 1/2 leta in sicer imam probleme z izpadom Interneta. Naročen imam EON paket pri Telemach-u, dostop je preko coax omrežja v centru kraja in nedaleč stran od njihovih vozlišč (1 km, kjer imajo novo Cisco opremo). Izpadi se pojavljajo naključno (od enega tedna, do meseca). Na modemu (Ubee) gorijo vrhnje 3 lućke / power, DS, US , ON LINE utripa , četrta utripa in spodnji dve tudi obačno utripajo. Večkra so mi že zamenjali model (to je že 4 model, tudi proizvajalci so različni). Opazil sem, da problem lahko rešim tako, da izključim coax in power in potem čez 1/2 minute kabla vključim nazaj. Iz tega lahko sklepma , da se je pri menjavah modemov izvršil isti proces (pri menjavi so se izključili tudi kabli in je potem normalno začelo delovati). Hišna instalacija je bila preverjena, hitrosti oz. testi coax kabla v hiši so odlični in brez problema. Ima še kdo kakršno koli idejo, ker preko supporta ne dobi nič uporabnega ? TV je vključen direktno na coax in dela brez problema. Za storitev paketa EON imam priključen UTP iz modema na TV in na TV EON aplikacijo. Prosim, za kakšen namig, kaj še lahko storim ? Občutek imam, da občasno pride nekaj po omrežju in mi "zjeba" modem ....