Novi motorji ti bodo pri 50 peljali tudi v 6. ali 7. prestavi (avtomatiki), ko boš pa dodal plin, ti jo bo pa vrglo v 2. recimo. In vem, da je tudi tu gori kak uporabnik, ki preferira pri 50 vožnjo v 5. Meni se zdi to nepotrebno, zato uporabljam 4, se mi zdi, da se zna v 5. avto že malo matrat. Glede ovinkov pa takole ... Marsikateri ovinek lahko brez problema zvoziš v 3., sploh v malo močnejšem avtu z večjim vztrajnostnim momentom. Če pa gre za manjši ovinek, kjer bi rad prešaltal iz 4. v 2., se boš cukanju izognil s tem, da boš ali pred ovinkom čim bolj znižal hitrost in se vzdržal bremzanja z motorjem, ali pa boš malo bolj pazljivo spuščal sklopko, če že rad bremzaš z motorjem. Moj sistem je tak: se pripeljem v 4. 50 km/h, pred ovinkom sklopka, 3., 2., bremza, da pridem nekje na 20-25 spustim bremzo, počasi spuščam sklopko in dodajam gas, ampak tukaj pazi!!! ti ne greš s sklopko v ovinek, ko greš v ovinek imaš že prešaltano, tu največ novincev dela napako. Pripelje, da sklopko, v 2. in ko gre v ovinek, spusti sklopko in pohodi gas. Ma ni čudno, da avto potemtakem skoči in odleti v kako ograjo.
Bremzanja z motorjem pa se sam poslužujem pri višjih prestavah (3. ali 4), 2. je že nožna bremza.
Upam, da sem napisal dovolj nazorno.