suez in ladj(ic)e...

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.025
-381
113
verjetno je bila kombinacija vsega.

vidim da nekateri nimajo predstave kako velika ladja je to, kaksno ima silo in upor...
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.838
2.117
113
Kolikor je meni poznano z debatiranjem s pomorci, je plovba skozi kanal na modernih ladjah v pol-avtomatskem načinu, ko določiš vektor smeri, nato pa se krmilo, propeler in bow thrusterji temu samodejno prilagajajo, da držiš smer in ne driftaš (zaradi tokov in vetra). Zadrževanje ladje s strani Egipta je pa nekoliko nenavadno in podlo, saj (kot kaže) ni šlo za sabotažo ali malomarnost.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.590
10.810
113
sicer pa kaj pričakovat od teh nacij.... libija egipt pa to...sicer verjetno zna Vanz marsikatero prigodo opisat...pa mal posplošit...
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.429
2.591
113
Avto pilot vsake 2 sec odčita položaj in po potrebi ukrepa. hitrost od 11 do 16 km/h. 2 sec je 9 m.
Če je veter problem, se odčitan podatek z lahkoto upošteva pri krmiljenju.
Se govori, da je kapitan zalil strojnico?
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.001
1.440
113
Jaz si predstavljam, da imaš pri plačilu tarife, vključeno tudi kakšno zavarovanje za tovrstne primere. Verjetno se gre res za neko obliko izsiljevanja.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Kolikor jaz razumem take stvari je verjetno iz zavarovanja izključeno to, da škodo povzročiš, ker ti je elektrika/mašina/krmilo crknilo, po možnosti zaradi slabega vzdrževanja.
 

Gavran

direktor!
22. jul 2007
9.130
5.073
113
Nuku`Alofa
slabo vzdrževanje pa je treba dokazati... je tudi dva meseca star 737max crknil, kaj ne bi starejša ladja...
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Konkretna ladja je bila zgrajena 2018, tako da za slabo vzdrževanje ni nekih razlogov, navedel sem samo primere, kdaj recimo zavarovanje vključeno v "plovno dovoljenje" za Suez nebi krilo.

In seveda sedaj se dokazujejo vzroki za nesrečo.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.001
1.440
113
Odvetniki pomorskega prava si že manejo roke. Lastniki tovora so verjetno že sprožili posamezne postopke.
 

jurek1973

Guru
3. sep 2007
4.129
1.080
113
Konkretna ladja je bila zgrajena 2018, tako da za slabo vzdrževanje ni nekih razlogov, navedel sem samo primere, kdaj recimo zavarovanje vključeno v "plovno dovoljenje" za Suez nebi krilo.

In seveda sedaj se dokazujejo vzroki za nesrečo.
OK, takšna ladja ima trudi črno skrinjuico, tako kot letala.
In nekako dvomim, da nima tudi kakšne video nadzorne kamere v komandni sobi, pa tudi kakšen posnetek celotnega doagjanja.
 
19. jul 2007
2.844
1.566
113
Ladja, kot je Ever Given, mora za vožnjo skozi prekop plačati približno 700 tisoč dolarjev.

Se sliši veliko, je pa to samo 35 € na kontejner.

Sueški prekop: ladja Ever Given ostaja ujeta