suez in ladj(ic)e...

ngc2392

Guru
4. okt 2007
2.173
512
113
kranj
če je kak mornar tle...a ladje dandanes imajo dovolj goriva, da grejo naokol afrike namesto skozi suez? ali imajo tako kot avioni ravno dovolj rezerve, da pridejo ekonomično skozi? laično bi rekel, da so rezervarji itak namenjeni gorivu in ne vplivajo na maximum tovora (ne moreš naložiti več kot smeš...recimo). in laično spet domnevam, da je idealna teža tudi nekako idealna pri ekonomični porabi med plovbo?
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
Mogoče malo za razmislek, ladja se vmes lahko ustavi in dotoči gorivo, pot skozi Suez pa skrajša čas konkretno prav tako oklesti stroške, tudi konkretno
 
  • Všeč mi je
Reactions: bero1

cappy

Guru
8. apr 2010
8.158
4.488
113
eno ena fotka
773x435_cmsv2_c805deec-c7fb-5126-b343-43ef375695ad-5500116.jpg
 

cappy

Guru
8. apr 2010
8.158
4.488
113
ti se kar norca deli sam folk je kar dobro zaslužil s tem (in nekateri potem razširili alicrap robo ter obogateli)
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
eno ena fotka
773x435_cmsv2_c805deec-c7fb-5126-b343-43ef375695ad-5500116.jpg
Jaz ne razumem, kako ne morejo te ladje rešit že toliko dni. Sem popoln analfabet sicer glede tega.
Par močnih vlačilcev in se jo potegne ven. Glede na informacije je trup cel.

Če je kdo strokovnjak na tem področju, se priporočam za info, kje je težava in zakaj to traja že toliko časa.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Uuu, bentiš. Hvala za razlago, sedaj razumem, kje je težava.
A kakšnega mobilnega žerjava nimajo, da bi ladjo raztovorili?
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.519
894
113
Mogoče malo za razmislek, ladja se vmes lahko ustavi in dotoči gorivo, pot skozi Suez pa skrajša čas konkretno prav tako oklesti stroške, tudi konkretno
Sem nekje videl reklamo za ruske ledolomilce.
pot po severu je baje za 14 dni krajsa. Samo rabis spremstvo skozi led.
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.774
548
113
42
povsod malo
Uuu, bentiš. Hvala za razlago, sedaj razumem, kje je težava.
A kakšnega mobilnega žerjava nimajo, da bi ladjo raztovorili?
Problem je najprej v dolžini same ladje potem kopno ni stabilno za težo žerjava ker je sam puščavski pesek. Žerjav bi pa moral biti visok +150m in hudičevo močan. Pri sosedu je bil kar velik hiab da je dvignil paleto ceklov na streho pa je bil že na meji da crkne, ko je začel malo veter pihat.
Najboljša rešitev je kopanje ampak kaj ko niso skale ampak mivka in steče ven.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Zanimivo. Nekje imam v spominu, da se normalna morska višina med sredozemskim in rdečim morjem razlikuje za 30 cm. Kako so to tehnično rešili - ne vem. Lahko bi pa zadevo izkoristili zdajle.
 

delter333

Guru
21. maj 2010
1.863
1.568
113
Notranjska
Nebi rad širil nekih teorij zarote sam tole mi pa deluje kot ena sabotaža. Ena največjih in najbrž posledično sodobnih ladji takole zategne ročno in polnega levga! Me prav firbec matra kaj bodo ugotovili kot vzrok.
 

ngc2392

Guru
4. okt 2007
2.173
512
113
kranj
Mogoče malo za razmislek, ladja se vmes lahko ustavi in dotoči gorivo, pot skozi Suez pa skrajša čas konkretno prav tako oklesti stroške, tudi konkretno
ja, to mi je jasno, da lahko natanka. ampak, če lahko že na štartu nafila polno, da gre lahko naokoli, zakaj tega ne bi počeli? pot naokoli je 14 dni daljša...če bodo tega vedno zelenega orjaka rofkali iz peska več kot 14 dni...bodo verjetno res šli okoli. in tvegali malo piratov, heh
 

ngc2392

Guru
4. okt 2007
2.173
512
113
kranj
delter...sem tudi sam gruntal...ampak, to bi moral narediti nekdo, ki ni popolnoma nič odvisen od teh ladij (vseh, ne samo te) in tovora v njih. ali pa so spet kake strateške finte okoli egipta in nihovega vodenja kanala. ker baje zacolajo slab miljon za prehod ene ladje. in če ne znajo rešiti problema v doglednem času...jih lahko "kaznuje". ne vem, vem da se rodijo takoj teorije zarote, ampak...tukaj bi res verjel, da je crknu štrom (ajde) in se je ladja nekontolirano zarila v nasip.