Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Ta avto se je "delal" cca. 7-8 let nazaj. Nima ga več prvotni lastnik (moj sosed) tako, da ne verjamem, da je še špica. Bil pa je.
Vem, da ge je prodal za skoraj pol manj € kot se sedaj prodaja dvema(!) modeloma v zgodnjh 20ih (skupno lastništvo), potem si verjetno predstavljate, da ga niso glancali in pokrivali v garaži.
Ko je bil pa avto v top formi je pa letelo, ko hudič. Končna 280km/h, smo se parkart peljali po AC - BMW in 4x0 voznikom ni bilo nič jasno. Dosti ljudi spolh ni vedelo kaj je to za en avto, večina je mislila, da je Lancer
. Vmesni pospeški tam od 100-200 so bili za tiste čase res divji.
Imel je tudi, ne vem če še - blow off ventil, 3 stopnje izbire moči ( 3je ON/OFF gumbi na armaturi), zavore od Porsche 911 (nove), custom narejene usnjene športne sedeže...
Avto je tudi vizualno dokaj "clean", ampak ne .... ne more biti celi črni ali celi srebrni, treba je dvobarno kombinacijo, da že na daleč ispadeš mozoljavec v takem avtu.
Sem sodeloval malo pri idejah glede zunanjosti in sem mu stalno govoril , da bi moral biti v eni barvi, poleg tega bi moral biti prvi odbijač od istega proizvajalca kot zadnji. Če se prav spomnim je kombinacija Irmscher/Rieger. Zadaj je avtopa res dober.
Včasih je imel Alu wing, lexus, Evo 7 reže na prednji haubi, moder car tatoo, modre mrežice, zadnji odbijač v stilu prvega in original zadnjo haubo, to je bilo še takrat, ko je bil stock 1,8 motor notri
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.