Stroški uporabe/vzdrževanja "športnih" avtomobilov

irCAR81

Majstr
19. mar 2008
1.736
109
63
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Poznam, pa skoraj vsi se spravijo še na podvozja in tlačijo gewinde gor, izpuh mora biti tudi vsaj prodriveov, pa še sprednje zavorne čeljusti in ploščice kar nekaj ljudi hitro zamenja.
- gewinde so zato ker majo serijski amortizerji serijsko napako, sicer ti jih zamenjajo na garancijo ampak zdržijo cca 70k km - novi original za STI so pa cenovno v rangu gewind
- prodriveov je sam zadn inox lonc - da mal globji zvok pa mogoč je mal bl pretočn to je pa to - ponavadi se ga dobi zraven prodrive paketa, ki vključuje še walbro pumpo, športn katalizator (odvisno od letnika) in en bedn remap ki 265 konjskim 2.0 imprezam obljublja 305 bhp, ampak lastnikom da v resnici 285-290 konjev - jaz sem bil razočaran
- zavore - klešče so dobre, diske in ploščice se menja zato ker so original izredno drage - ko se znucajo je en prednji disk 500 eur, ploščice pa tud niso pocen - mi je cena padla iz glave, zato folk raje vzame performance friction plavajoče diske, ki v kompletu s prednjimi in zadnjimi ploščicami stanejo cca 800 funtov. Ampak morš se zavedat da ma avto letnik 2003 s serijskimi zavorami 100-0 33m, kar še za današnje standarde ni slabo.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.137
11.006
113
kod Džej-Zija
Kar se mene tiče, bi z lahkoto preživel tudi z originalnim setupom, verjetno še tistega ne bi niti do polovice izkoristil. Ker bi me srce bolelo, ko bi tiščal skozi ovinke, zavedajoč se, kako drage so gume, diski, ploščice in preostal "potrošni" material.
evil.gif


Kakšna pa je bila serijska napaka sti blažilnikov? Očitno sem napačno mislil, da so gewinde popularne zaradi možnosti nastavljanja trdote amortizerjev. Nekateri imajo tudi blažilnike prodrivove.
 

irCAR81

Majstr
19. mar 2008
1.736
109
63
Serijska napaka je zanimiva, klokotajo - k da majo nek luft, pa mal se zatikajo - k se ustavš se sekundo za tem avto kr mal premakne - sigurno se tud kje na legi pozna. Prodriveovi blažilnki so bilstein pss 14 ali 16, ki so 'zaklenjeni' (tako da jih sam ne morš nastavt) na njihove nastavitve.

Zanimivo je da je prodrive kar se teh stvari za 'navadne smrtnike' tiče bolj ime kot kej druzga.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Od kje si pobral da so kar Bilsteini
confused-1.gif
O katerem modelnem letu govorimo? 2003- do 2006 (hawkeye) imajo probleme z zadnjimi amortizerji, da dobijo luft. Noben problem, ker se dobijo odlični kompleti in tudi dokaj ugodno sam iz Anglije je treba uvozit (AST npr.). Izredno pomembne so tudi nastavitve podvozja camber, caster toe in/out ipd.

Prodrive komplet res ni kaj posebnega, je pa velik napredek za tiste, kateri upgrejdajo sploh. Je pa res da se navadiš po parih kilometrih. Je pa to roba z garancijo ipd. in ne more bit en overkill....firmski tuner pač.

Drugače so pa prave impreze "samo" na japonskem. Veliko bolje opremljene, motorizirane, twinscroll turbina VF37 ali pa VF37 na spec-c različicah....

Ircar, kero prezo pa maš trenutno? Lohk tud privat.
 

irCAR81

Majstr
19. mar 2008
1.736
109
63
Od uporabnika iz subaru foruma, ki jih ima, pa tudi na njihovi spletni strani piše: http://www.prodrive.com/products_level2.html?id=103&p=12 .

AST so odlični ampak samo od hawkeye naprej - za modele ki imajo razmak vijakov 5x100 jih ni - lichfield jih montira v svoje predelave.

Moja je 2002 bugeye sti - in je mela že menjane zadnje amortizerje na garancijo.

Prave impreze so smo na japonskem tuki se morm žal strinjat.

Kar se spec-s ov tiče sm si takrat k sm gt-jko kupu na zupu dobr zapomnu tvoje poste, tko da mam skor vse kar whiteline prodaja za podvozje.
smile-1.gif
Več pa na pm.
 
Nazadnje urejeno: