- gewinde so zato ker majo serijski amortizerji serijsko napako, sicer ti jih zamenjajo na garancijo ampak zdržijo cca 70k km - novi original za STI so pa cenovno v rangu gewindCitat:
Uporabnik mosseero pravi:
Poznam, pa skoraj vsi se spravijo še na podvozja in tlačijo gewinde gor, izpuh mora biti tudi vsaj prodriveov, pa še sprednje zavorne čeljusti in ploščice kar nekaj ljudi hitro zamenja.
- prodriveov je sam zadn inox lonc - da mal globji zvok pa mogoč je mal bl pretočn to je pa to - ponavadi se ga dobi zraven prodrive paketa, ki vključuje še walbro pumpo, športn katalizator (odvisno od letnika) in en bedn remap ki 265 konjskim 2.0 imprezam obljublja 305 bhp, ampak lastnikom da v resnici 285-290 konjev - jaz sem bil razočaran
- zavore - klešče so dobre, diske in ploščice se menja zato ker so original izredno drage - ko se znucajo je en prednji disk 500 eur, ploščice pa tud niso pocen - mi je cena padla iz glave, zato folk raje vzame performance friction plavajoče diske, ki v kompletu s prednjimi in zadnjimi ploščicami stanejo cca 800 funtov. Ampak morš se zavedat da ma avto letnik 2003 s serijskimi zavorami 100-0 33m, kar še za današnje standarde ni slabo.