Stroški s A8, S500, 740...

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Včeraj smo s kolegi imeli debato o tem, kak si je en pubec (plača navadna delavska) kupil starega A8 4.2, pa da je avto poceni, dobiš pa ogromno opreme in udobja.

No potem pa smo seveda ugotovili, da tak avto stane ogromno, torej recimo da kupiš nekega A8, Merđo S, BMW 7 klaso... Kakšni so sploh stroški zavarovanja/cestnine in koliko te krave požrejo bencina? (Stroškov okvar niti nočem vedet...
rolleyes-1.gif
)
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
dokler ni nekih velikih okvar po moje gre! Poraba verjetno okoli 15 po mestu na dolge ture manj! Za registracijo in zavarovanje bi pa verjetno kdo drug lahko bolj točno napisal!
 

Goran_82

Fizikalc
21. jul 2007
1.540
3
38
Kolega ima 740iA. Poraba 15 litrov, gume 400+ EUR komad (20 col), komplet zavorne obloge in diski so koštali krepko čez tisočaka, ... osnovno zavarovanje ni nič posebnega, dobre 600 EUR pri ful bonifikaciji. Cestnina je pa nek drobiž pod 200 EUR.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Torej dokler se kaj ne pokvari bi šlo skozi. Edino poraba je divja, vsaj pri teh cenah. 20'' feln pa tudi verjetno nima gori, kvečjemu kake 17''.

Diske in obloge je šel na uradni servis menjat?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.664
1.482
113
NIHČE ne vozi bemflov na uradne servise po izteku garancije, ker so vsi po vrsti za en d*** (poleg tega mafiozotom ponavadi zmanjka $$$ za orenk vzdrževanje); kot po čudežu pa je v okolici Lj ene 5 neuradnih specialistov (10 let tega je šel v stečaj uvoznik za celo Jugo, Tehnounion).

Zadnji še normalen avto za vzdrževat je ta stara serija 7 (E32, ki so jo delali do 6/1994), priporočam R6, osmaki se žal včasih odločijo, da ne bodo več delali po vseh cilindrih, potem pa čaraj do bezvesti
smile-1.gif


Vse ostalo ima predrag že osnoven potrošni material, kaj šele dele, ki so za zamenjat po 15ih letih / se ponaredkov sploh ne dobi / ni s.p. mehanikov spljoh (razen še za Mercedes še Zore s Tržaške) / so katastrofalno pokvarljivi v primerjavi z generacijo starejšimi "sovrstniki" / pijejo precej več od priporočenega / ...
write.gif
 

PiLLLe

stranger
18. dec 2007
2.068
0
36
Ljubljana/Novo Mesto
Izmed teh treh nastetih je 740 najcenejsi za vzdrzevanje. Audiji so imeli dosti problemov z podvozjem, tudi motorji niso nek biser, so pa trpezni. Merci so imeli problematicne motorje, medtem ko je ura servisa na mecki svinjsko draga, dodas k temu se svinjsko drage dele katere tezko dobis in imas lepo cifro na racunu. 740 ima motor ki ob primernem vzdrzevanju in voznji zelo dolgo zivljensko dobo, medtem ko pa menjalniki vcasih znajo komplicirati. Torej bottom line, te limuzine se splacajo ce cenis to kar ti ponujajo, pa ceprav bi ti to isto ponual npr passat ali se kaj manjsega/cenejsega. Veliko vlogo pri temu igra tudi imiđ ki ga ponujajo ti avtomobili.
smile-1.gif
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Ma sej mene ne vleče kaj takega (OK, priznam da bi z veseljem imel kako tako zadevo), ker bi prvo moral imet dovolj veliko plačo, da bi si privoščil vzdrževanje. Pač menli smo se včeraj o tem in smo prišli do precej večjih cifer za zavarovanje in cestnino.

Je pa res, da če kupiš nekaj takega za 4000€ in če ti recimo mašina crkne nisi v nekem velikem minusu, tudi avto lahko še vedno po delih prodaš in dobiš nekaj nazaj.

Kak so pa lahko te visoke klase sploh problematične glede okvar motorjev, podvozja itd.? Nebi naj tu bili vgrajeni najboljši materiali ali je to narejeno za omejen rok trajanja, ker direktorji tak avto po par letih prodajo?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Če imaš zavarovanje zgolj osnovno (kar je v bistvu edino smotrno pri teh kračah) in ne delaš veliko km je vse OK, dokler se ti kaj ne pokvari. Niti ni tako slaba varianta. Problem je, ker ti avtomobili nimajo po 200+k km, temveč verjetno MINIMALNO 500+k km, torej imaš zelo verjetno slej kot prej probleme. Ki stanejo. Samo poglej si npr. v sosednjem postu, pri V6 od C5 koliko pride material za velik servis. Torej vzdrževanje je sranje. Poleg tega, če se znajdeš in znaš kaj sam postoriti gre pri navadnih avtomobilih, ti pa običajno imajo že vseeno kar nekaj elektronike noter, katera je pa k.urba, ko začne zajebavat. Da ne govorimo o pooblaščencih, ko bi te za vsako malenkost cepili za 500+ EUR
stupid-1.gif
.

Recimo zgolj prigoda: pri mojem nič ekstra cabriu mi je počila cevka od hidravlike pri strehi. Mehaniki so hoteli 1000+ EUR za MOREBITNO popravilo
stupid-1.gif
.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.664
1.482
113
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:Je pa res, da če kupiš nekaj takega za 4000€ in če ti recimo mašina crkne nisi v nekem velikem minusu

Upoštevaj moj nasvet o R6, pa mašina crkne nekako le pod dvema pogojema: ostaneš brez vode in ali olja. Ostalo izključeno.

Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Če imaš zavarovanje zgolj osnovno (kar je v bistvu edino smotrno pri teh kračah) in ne delaš veliko km je vse OK, dokler se ti kaj ne pokvari. Niti ni tako slaba varianta. Problem je, ker ti avtomobili nimajo po 200+k km, temveč verjetno MINIMALNO 500+k km, torej imaš zelo verjetno slej kot prej probleme. Ki stanejo. Samo poglej si npr. v sosednjem postu, pri V6 od C5 koliko pride material za velik servis. Torej vzdrževanje je sranje.

Za deset let star avto je imeti kasko norost.
tongue-1.gif
. Glede velikega servisa pa: 740i ga nima, ker ima ketno, ki mora preživeti avto.

Glede težav s kabriom pa tako: s takimi problem je res hudič, podobno je s popravilom šibedahov, ki jih obvladajo le strašno redki mehaniki. Za določeno omenjeno znamko pa na srečo obstaja dovolj neuradnih mehanikov, ki za spremembo niso lopovi in prasci in zrihtajo vse
cheer.gif
)
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Hja, pred leti, ko je imel bencin še normalno ceno, bi o čem takem celo razmišljal. Zdaj pa me že pri porabi 7l kr zvije, ko not natankam 55€
tongue-1.gif
 

Kiri

Pripravnik
15. avg 2007
498
0
16
40
Murska Sobota
Obišči stran
Pred nekaj meseci sem med letom iz dolgcasa bral clanek na to temo v eni izmed avtomobilisticnih revij. Primerjali so stroske lastnistva ne ravno nove limuzine, kot so recimo mecka S klasa, A8, BMW 7 in Phaeton. Na koncu vem, da so ugotovili, da stroski niti niso tako pretirano visji, kot pri avtomobilu srednjega razreda. Tocnih cifer pa se ne spomnim.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.663
6.705
113
pri taščici
Številka oglasa pri audiju ti da vedeti da je predrag in da se takih avtov zlepa ne znebiš za neko pametno ceno, razen če ti pade sekira v med
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik tony pravi:Za deset let star avto je imeti kasko norost.
tongue-1.gif
To sem tudi napisal.
Citat:
Glede velikega servisa pa: 740i ga nima, ker ima ketno, ki mora preživeti avto.
Cena za velik servis za C5 je bila omenjena le ilustrativno kako dragi so že normalni deli za menjavo. Kaj šele, ko ti kaj crkne, kar ni predvideno za menjavo. A ni nekdo omenjal, da nekomu na stari S klasi crknil mehanizem brisalcev in bi nov prišel okrog 2 MIO SIT?
confused-1.gif

Citat:
Glede težav s kabriom pa tako: s takimi problem je res hudič, podobno je s popravilom šibedahov, ki jih obvladajo le strašno redki mehaniki. Za določeno omenjeno znamko pa na srečo obstaja dovolj neuradnih mehanikov, ki za spremembo niso lopovi in prasci in zrihtajo vse
Ja, ampak so zmeraj bolj redki, žal. Običajno so pa itak tudi sami entuziasti.
Citat:
(razen točno podobnih problemov, ki so pestili tebe )
Mah, kakšni problemi. Malenkost, seveda če veš kaj delaš.
Po tem pričakovanem vikend hobiju, sem se hecal (in na pol resno mislil), da lahko sedaj odprem nepooblaščen servis za mojo kantico
grin1.gif
. Ta stare kantice so še easy za poštimat stvari, če imaš le know-how. Kakor hitro pride pa kakšna elektronika in miljaunžnt senzorjev vmes si pa hitro mrzel.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.664
1.482
113
Pa saj sem lepo napisal,
hysterical-1.gif
)...

krizo: med Slo predelovalci na plin velja tihi dogovor, da se V8 strojev načeloma ne predeluje. Razlog je to, kar sem napisal v prvem postu, beri. In potem imaš hudič^2, če ti avto na bencin dela po vseh osmih cilindrih, na plin pa ne... Boš še šparal?
tongue-1.gif
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Včeraj smo s kolegi imeli debato o tem, kak si je en pubec (plača navadna delavska) kupil starega A8 4.2, pa da je avto poceni, dobiš pa ogromno opreme in udobja.

No potem pa smo seveda ugotovili, da tak avto stane ogromno, torej recimo da kupiš nekega A8, Merđo S, BMW 7 klaso... Kakšni so sploh stroški zavarovanja/cestnine in koliko te krave požrejo bencina? (Stroškov okvar niti nočem vedet...
rolleyes-1.gif
)

Takšna jajca se v Nemčiji prodajajo za male pare. Razloga sta dva:
- Prvi lastniki si brez problema privoščijo "nova luksuzna kola" in se jim jebe za stara jetra, ki so njim že odslužila, pač tako kot nam običajnim smrtnikom 2 leti star mobilni telefon,
- Noben pameten v Nemčiji ne kupuje tovrstne rabljene robe, razlog so stroški, od davkov, zavarovanja pa do stroškov goriva in vzdrževanja, za šparat se kupi rabljeno Opel Corso, VW Polo in podobno ekonomično robo, "luksuzna rabljena kola" pa le če se dobe za relativno "male pare".

Podobna logika bo tudi tu. Cene goriv gredo gor, čez par let se bo uvedla ekološka taksa, Janez iz Zgornjega Kašlja pa zna menjat samo filter in olje, ko je kaj več od tega pa zmrzne, uradni servis pa seveda stane ohoho. Poanta je pač v celotnih stroških nekega vozila in ne samo v nabavni ceni, oz. njeni relativni vrednosti glede na ceno istega novega avta.

Ogo
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.663
6.705
113
pri taščici
S8 za 6,5
Če je vsaj nekaj res kar piše potem....

Sicer pa jih imaš kar nekaj za ceno do 12kE

Jaz bi od omenjenih vzel audija ker 300+ konjev na zadnji pogon spravit zna biti problem. Sicer ima vso elektroniko ampak kaj ko potem spelje ko kak C 180 ali 520 (o vožnji v snegu pa raje ne razmišljam)
 
Nazadnje urejeno: