Citat:
Uporabnik VanZ pravi:
V Evropi ni ravno težko najdi primernega letališča za pristanek, vse je v rangu nekaj minut. Je pa to vse predvsem predmet predpoletne priprave in jemanja dodatnega goriva.
Jaz sem se lani na letu iz Italije do Švedske tudi nekoliko 'zajebal' in vzel ravno toliko, da je bilo potrebno zaradi goste megle nad severno Evropo sredi noči pristati v Leipzigu in dotočiti. Bolje to kot priti nad destinacijo (alternacija je bila enako v pm.) v minimalnimi, vendar še vedno legalnimi rezervami, čeprav je bila stranka zaradi zamude rahlo slabe volje. Drek je, ko imaš na eni strani stranko, ki hoče peljati čimveč (logično), na drugi kombinacijo payload/fuel (oboje na nobenem letalu ne more biti hkrati do maximuma) in na tretji vreme, ki se kdaj ne drži napovedi.
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Meh, meni je Ryanair beden ze zaradi oholega obnasnja lastnika. Tip je utrgan, milo receno. Sploh ne pomislim, da bi z njimi letel.
ja kr letališča da bodo plačevala... in kako bo potem letališče dobilo denar za obratovanje?Citat:
Uporabnik PIC pravi:
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Meh, meni je Ryanair beden ze zaradi oholega obnasnja lastnika. Tip je utrgan, milo receno. Sploh ne pomislim, da bi z njimi letel.
So se precej popravili, vkljucno z dejstvom, da so prvi dodali "second bag" za onboard, cemur so sledili vsi ostali. Prav tako nic vec po gestapovsko ne merijo kufrov kot vcasih. Najbolj bedni nizkocenoznik je pa wizzair..od glupih letal, do ciganjenja z onboard ptljago, zamudami etc. Jaz z njimi ne letim, ever. Z ryanair pa 20+ letov na leto in vse BP.
Je pa sefe ryanaira rekel, da cez par let bodo leti brezplacni, ker bodo letalisca/mesta placevala ryanairu.
LP,
PIC
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
The recently released Spanish report into an incident in which a Ryanair plane landed at Valencia airport in 2010 carrying less than the legally required amount of fuel required as a reserve on take-off, comes as internal Ryanair memos have revealed the tough line taken with pilots. One memo warns pilots that any attempt to routinely take on more fuel than is operationally required is a “zero tolerance” issue
Citat:
The pilot of the crashed LaMia plane carrying Brazil’s Chapecoense team from Bolivia to Colombia chose not to stop for a planned refueling in violation of air safety rules, a Colombian watchdog said. The crew allegedly opted to fly non-stop due to a delay.
Ja, v Kanadi, ko so ravno prehajali na metrični sistem: Gimli Glider . Ampak se je čudežno srečno končalo, saj so uspeli "jadrati" in pristati na opuščenem letališču. Uspelo pa je samo zato, ker je pilot bil bivši vojaški pilot in je npr. za hitro spuščanje na pravo višino uporabil manevre, ki jih kakšno potniško latalo še videlo ni. Imeli so ogromno srečo.Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Enkrat pa mislim da je bila celo fora v galonih in litrih. Nisem.pa.preprican. naročili galone, dobili pa litre.