Strmoglavilo letalo z nogometaši

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.250
1.395
113
Citat:
Na dan prihajajo podrobnosti o tem, kaj se je v zadnjih trenutkih pred strmoglavljenjem letala v Kolumbiji dogajalo v pilotski kabini. Ko je pilot kontrolnemu stolpu oddal klic v sili, je med drugim dejal: "Ni več goriva! Strmoglavili bomo!" Rotil jih je, naj mu dajo koordinate za pristajalno stezo, a kontolor je pri pristajanju dal prednost nekemu drugemu letalu, ki naj bi prav tako imelo težave.

Kako je v letu 2016 možno, da dajo na let letalo, ki po uradnih podatkih tega leta sploh ne zmore, saj prej zmanjka goriva?
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.858
2.150
113
Kaj zmore, je odvisno od trenutnih pogojev (teža, temperatura in še nekaj detajlov).
Dejansko lahko letalo, ki ima teoretičen dolet npr. 1500 milj, odleti let, dolg 1700 milj in ima še vedno vse potrebne rezerve. Gre za t.i. 'still air distance' vs. 'ground track distance'.

Ko pade gorivo pod kritično mejo 30 minut, je to takoj 'mayday' in greš takoj pristati, če se kontrola s tem ne strinja, se pač ne.
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
Citat:
Uporabnik Miikech pravi:
Citat:
Na dan prihajajo podrobnosti o tem, kaj se je v zadnjih trenutkih pred strmoglavljenjem letala v Kolumbiji dogajalo v pilotski kabini. Ko je pilot kontrolnemu stolpu oddal klic v sili, je med drugim dejal: "Ni več goriva! Strmoglavili bomo!" Rotil jih je, naj mu dajo koordinate za pristajalno stezo, a kontolor je pri pristajanju dal prednost nekemu drugemu letalu, ki naj bi prav tako imelo težave.

Kako je v letu 2016 možno, da dajo na let letalo, ki po uradnih podatkih tega leta sploh ne zmore, saj prej zmanjka goriva?
napaka? lahko so mu tudi premalo natočili lahko zaradi napake na črpalki ali človeške napake.
kakšno letalo je bilo in kam je letelo pa iz kje?
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Citat:
Uporabnik Miikech pravi:
Citat:
Na dan prihajajo podrobnosti o tem, kaj se je v zadnjih trenutkih pred strmoglavljenjem letala v Kolumbiji dogajalo v pilotski kabini. Ko je pilot kontrolnemu stolpu oddal klic v sili, je med drugim dejal: "Ni več goriva! Strmoglavili bomo!" Rotil jih je, naj mu dajo koordinate za pristajalno stezo, a kontolor je pri pristajanju dal prednost nekemu drugemu letalu, ki naj bi prav tako imelo težave.

Kako je v letu 2016 možno, da dajo na let letalo, ki po uradnih podatkih tega leta sploh ne zmore, saj prej zmanjka goriva?

nizkocenovniki vsi letijo na ta način... se spomnim dogodka izpred par let... primer: Ryananair leti s +10% viška do destinacije in je bila panika, ker je bila megla v Nici, zaprta steza, so ga preusmerili v Lyon, pa je pilot rekel da ne upa ker bo zmanjkalo goriva, nato je na pamet v megli pristal na zaprto stezo v Nici...
 

Mont

Fizikalc
19. avg 2014
3.193
2
36
Pa še poceni je plačal (adrenalinsko bombo)
evil.gif
 

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Citat:
Uporabnik Miikech pravi:
Citat:
Na dan prihajajo podrobnosti o tem, kaj se je v zadnjih trenutkih pred strmoglavljenjem letala v Kolumbiji dogajalo v pilotski kabini. Ko je pilot kontrolnemu stolpu oddal klic v sili, je med drugim dejal: "Ni več goriva! Strmoglavili bomo!" Rotil jih je, naj mu dajo koordinate za pristajalno stezo, a kontolor je pri pristajanju dal prednost nekemu drugemu letalu, ki naj bi prav tako imelo težave.

Kako je v letu 2016 možno, da dajo na let letalo, ki po uradnih podatkih tega leta sploh ne zmore, saj prej zmanjka goriva?

nizkocenovniki vsi letijo na ta način... se spomnim dogodka izpred par let... primer: Ryananair leti s +10% viška do destinacije in je bila panika, ker je bila megla v Nici, zaprta steza, so ga preusmerili v Lyon, pa je pilot rekel da ne upa ker bo zmanjkalo goriva, nato je na pamet v megli pristal na zaprto stezo v Nici...

Zdaj tega menda ni vec, ce seveda lahko verjamem znancu, ki je zaposlen pri ircih.
smile-1.gif
 

cbb

Chef
6. avg 2007
3.337
2
38
51
Nč več u Jesenicama... Zdej Horjul
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Citat:
Uporabnik Miikech pravi:
Citat:
Na dan prihajajo podrobnosti o tem, kaj se je v zadnjih trenutkih pred strmoglavljenjem letala v Kolumbiji dogajalo v pilotski kabini. Ko je pilot kontrolnemu stolpu oddal klic v sili, je med drugim dejal: "Ni več goriva! Strmoglavili bomo!" Rotil jih je, naj mu dajo koordinate za pristajalno stezo, a kontolor je pri pristajanju dal prednost nekemu drugemu letalu, ki naj bi prav tako imelo težave.

Kako je v letu 2016 možno, da dajo na let letalo, ki po uradnih podatkih tega leta sploh ne zmore, saj prej zmanjka goriva?

nizkocenovniki vsi letijo na ta način... se spomnim dogodka izpred par let... primer: Ryananair leti s +10% viška do destinacije in je bila panika, ker je bila megla v Nici, zaprta steza, so ga preusmerili v Lyon, pa je pilot rekel da ne upa ker bo zmanjkalo goriva, nato je na pamet v megli pristal na zaprto stezo v Nici...

To so mal buče... Avion ima po predpisih prevej rezerve. Tudi ryan air. So regulative, ki točno določajo kolk je te rezerve... Trip fuel,+ taxi fuel + contingency fuel + alternate fuel + final reserve fuel. Drugače pa tale video razlaga o tem, kako se določi količina goriva za let https://youtu.be/YWBLqBaODF0

Dejstvo je, da mora it nekaj hudo močno narobe, da letalu zmanjka goriva.
 
Nazadnje urejeno:

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
The recently released Spanish report into an incident in which a Ryanair plane landed at Valencia airport in 2010 carrying less than the legally required amount of fuel required as a reserve on take-off, comes as internal Ryanair memos have revealed the tough line taken with pilots. One memo warns pilots that any attempt to routinely take on more fuel than is operationally required is a “zero tolerance” issue
 

cbb

Chef
6. avg 2007
3.337
2
38
51
Nč več u Jesenicama... Zdej Horjul
Ta članek govori o Extra fuel-u, ki je omenjen tudi v videu. To je nekaj, kar pilot lahko doda po svoji vesti, če mu paše. Vse ostale količine pa so predpisane in regulirane. Skratka, po zakonih mora imeti avion goriva za let po planu, upoštevajoč večjo požrešnost zaradi česarkoli, dodatek za go around, dodatek za alternate letališče in dodatek za 30 minut kroženja.
 
Nazadnje urejeno:

cbb

Chef
6. avg 2007
3.337
2
38
51
Nč več u Jesenicama... Zdej Horjul
Verjamem posnetku. Sem pa prepričan, da ni bil samo let iz a do b. Fuel emergency, ki ga je pilot oznanil NE pomeni, da je prazen. Pomeni, da pa nima več prav veliko in da ima prioriteto. V mojem videu lahko vidiš, kdaj se to razglasi.
 
Nazadnje urejeno:

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
A je vazno, ce ni bil a - b? To SE NE sme zgodit.
Sicer pa zaradi takih in drugacnih for se leti z nizkocenovniki za male pare...
 

cbb

Chef
6. avg 2007
3.337
2
38
51
Nč več u Jesenicama... Zdej Horjul
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
A je vazno, ce ni bil a - b? To SE NE sme zgodit.
Sicer pa zaradi takih in drugacnih for se leti z nizkocenovniki za male pare...

Zakaj ne? Letalo je letelo npr. V madrid. Ni moglo pristat, ker je bila megla. So ga preusmerili v najbližje drugo letališče. Pilot je moral nardit go around zaradi crosswinda... Postavili so ga v krog, ker ni edini s problemom... Kroži in potem deklarira emergency. Je prvi v čakalni vrsti. Vse je čisto, in to se zgodi lahko vsakemu. In ni nobene panike, standardni postopek. Če bi bli pri ryan airu taki kavbojci kot ti praviš bi imeli več incidentov in nesreč. Pa se jaz ne spomnim nobene...
 

cbb

Chef
6. avg 2007
3.337
2
38
51
Nč več u Jesenicama... Zdej Horjul
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
...no pa da se pista zapre zaradi nesrece, tip pa na rezervi krozi v zraku. Kaj bo?

Ve se kje so meje. Te meje niso neskončne, in lahko takole nadaljujeva v nedogled. Kar pa se tiče nesrečnega columbijskega avijona... Avro 85 ima domet 1600 nm če se ne motim. Poslali so ga na pot dolgo 1605 nm... In kle se je nekdo močno zajebal...