"štempl" v servisni knjižici?

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.628
113
Marlbor
Eno malo off topic vprašanje... prodajalec VW mi je pri nakupu Tiguana obljubljal nek brezplačni, preventivni servisni pregled na 10.000 oz. pol leta? Kdo ve kaj se dela na tem servisu oz. ali je sploh smiselno vozit avto tja?
Zamenjajo ti kabinski filter, to je vse. Moraš pa peljati, če nočeš kasneje kakšnih problemov z garancijo.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Servisna knjiga je tvoja in lahko delas z njo kar hoces. Ce jobbos uporabljal kot evidenco serviairanja ti komot pripne noter stempelj pa se planiko vmes :p.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

B81

22. jul 2007
36.928
10.500
113

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.456
346
83
34
Jest sm ene 2x peljal Kio izven garancije na Servicemaxx na Kiin pooblaščen servis. Takrat je bila cena 40€ za menjavo olja in filtra in še 30 točk pregleda na avtu. Dobra cena za storitev z računom in štempljom z uradnega servisa. No ko sem se naslednje leto spet hotel prijavit, je bila cena 100€.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Pa tudi 100 EUR kar je še OK super cena za to storitev, če poleg menjave olja in filtra dejansko pregledajo 30 točk in to ni le reklama. Pri renoju za tako storitev plačaš vsaj 150 EUR oz. celo 230, če gre za motor, v katerega gre skoraj 8 litrov olja.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
Pote pa je še Servicemaxx podobna zadeva, ki bi naj ohranila garancijo.
Vsak ki ima registrirano dejavnost in uporabi originalne ali originalu enakovredne dele izpolnjuje pogoje za to da garancija velja. Garancijo da proizvajalec.
Drugo so pa jamstva, ki jih da trgovec
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Ampak, kako to v praksi deluje? Je že kdo tako prišel skozi ali je moral goro odvetnikov skupaj spravit, da se je primer rešil?
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Poišči temo kjer sem razlagal naše težave z redno garancijo hibridneg P3008. Prst v rit smo dobili od Peugeot Slovenija, ker je bil 1. servis narejen na Citroenovem pooblaščencu in ne na Pižoju.
 
  • Haha
Reactions: tony in Hanzi

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Torej, je treba goro odvetnikov, da se zadeva reši...oni pač zavrnejo, tudi če delujejo proti zakonu, ti se pa jebi potem...
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

asteliks

Fizikalc
5. mar 2013
1.445
98
48
Ampak, kako to v praksi deluje? Je že kdo tako prišel skozi ali je moral goro odvetnikov skupaj spravit, da se je primer rešil?

Moj primer.
Vozil Fiata .
Redne servise sem delal na pooblaščenem servisu, ker so bili ceneje, kot ostali. Na računu je bilo napisano, da velja garancija za vgrajene dele 36 mesecev.
Servisni interval za Fial JTD je 120000 km. Meni je po dobrih dveh letih oziroma 76000 prevoženih km začela puščati hladilna tekočina. Zapeljal na servis os pogledali in ugotovili puščanje črpalke. Ker je še veljala garancija, so jo zamenjali .
LP
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
ksz
hipotetično vprašanje. na 10 let starem avtomobilu, ki nima več garancij in jamstev, se mi pokvari nek del. zapeljem do najbližjega mehanika, ki mi ga zamenja. mehaniku plačam delo in nov artikel. pol leta kasneje se mi zamenjan del spet pokvari in pri mehaniku uveljavljam garancijsko popravilo. mehanik mi okvarjen del, ki je v garanciji, brezplačno zamenja. kdo mehaniku povrne stroške dela ponovne zamenjave artikla? gre to v njegovo škodo, ali lahko to terja, recimo od proizvajalca rezervnega dela, ki se je pokvaril v garancijskem obdobju
 

B81

22. jul 2007
36.928
10.500
113
Moj primer: na 5 let starem mondeu so menjali motor ker je polomilo os lopatic na ses.kolektorju in jih potegnilo not...prisli po avto z vleko, cakal 14 dni, menjali motor. Servisna potrjena, menda je bilo 12.i dan po nakupu rabljenega v AH Rajh v Ljutomeru.
Tako da ce so ljudje tam ok, se da marsikaj zmenit. Itak so dobili motor od Forda...
 
I

Izbrisan uporabnik 3287

Moj primer.
Vozil Fiata .
Redne servise sem delal na pooblaščenem servisu, ker so bili ceneje, kot ostali. Na računu je bilo napisano, da velja garancija za vgrajene dele 36 mesecev.
Servisni interval za Fial JTD je 120000 km. Meni je po dobrih dveh letih oziroma 76000 prevoženih km začela puščati hladilna tekočina. Zapeljal na servis os pogledali in ugotovili puščanje črpalke. Ker je še veljala garancija, so jo zamenjali .
LP
mogoce ne razumem kaj si hotel napisati?
ampak, pri tebi ni bilo nic “nenavadnega”?
oziroma, vse po jus-u?

tule se nekako sedaj omenjajo tezave (oziroma morebitne tezave).
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Hej vsem...

Imam VW Passat letnik 2016 treba bo naret servis. Avto je bil lani aprila pripeljan iz Nemčije, kjer so bili delani vsi servisi...

Imam dobrega kolega (avtomehanik), ki bi mi naredil servis, vendar ne more dat štempla v servisno knjižico. Drugače temu kolegu zaupam bolj kot kateremukoli servisu in sem prepričan, da bo servis naredil vredu in z vredu materialom... In tudi več kot pol ceneje... ;)

Sedaj me zanima, če ta štempl (oz. servis na uradnem servisu) ima kak pomen (npr.: pri kaki splošni garanciji)? Pri morebitni prodaji avta mi ni toliko pomembno, ker mislim avto imet še kar nekaj časa... Pa avto ni več v nobeni garanciji...

Torej, kaj vse izgubim, če nimam narejenega uradnega servisa?

Glede kasnejše prodaje avta: nič slabega.

Če ima kolega s.p., ti naj izda račun in poči štempelj v servisno knjigo.

Če kolega nima s.p.ja, si sam piši evidenco narejenega. Sam sem to delal tako, da sem za vsak servis vzel nov A4 list in nanj napisal: registrsko (VINa se mi ni dalo), število prevoženih, datum, menjan material in odpravljene napake. Če kolega napiše servisni listek, pa še večino tega ne rabiš...

Eno ali drugo bi moral kupec (teoretično) deset let starega avta razumeti. Pravzaprav bi moral biti vesel kot radio (v oglas npr. napišeš, da je bil avto servisiran pri neuradnem servisu).
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.722
113
tudi sam sem tako delal pri starejših, zraven dal zveščič, noben niti ni vprašal, če sem al nisem..jim je bilo dovolj, da vidijo da ima človek neko osnovno skrb za tole.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
Ampak, kako to v praksi deluje? Je že kdo tako prišel skozi ali je moral goro odvetnikov skupaj spravit, da se je primer rešil?
V praksi na nevem kolko pasatih menjane šobe. Na enem GLK-ju menjane šobe in elektronika. Na bmw menjan štarter. Pa še kaj bi blo.
Vse avti ki so servis nazadnje vidli, ko se je iz salona odpeljal nov domov.
Nevem kaj bi blo spornega če pa je vse jasno napisano v https://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2010:129:0052:0057:SL:PDF
Še 1x ponavlam. Treba je ločit med garancijo in jamstvom. Če se to zgodi v času garancije je pokrito v zornji uredbi. Za jamstvo si pa lahko zmislijo svoje pogoje ki se jih moreš držat, drugače niso dolžni nič nardit.
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
ksz
hipotetično vprašanje. na 10 let starem avtomobilu, ki nima več garancij in jamstev, se mi pokvari nek del. zapeljem do najbližjega mehanika, ki mi ga zamenja. mehaniku plačam delo in nov artikel. pol leta kasneje se mi zamenjan del spet pokvari in pri mehaniku uveljavljam garancijsko popravilo. mehanik mi okvarjen del, ki je v garanciji, brezplačno zamenja. kdo mehaniku povrne stroške dela ponovne zamenjave artikla? gre to v njegovo škodo, ali lahko to terja, recimo od proizvajalca rezervnega dela, ki se je pokvaril v garancijskem obdobju
To mehanik ureja s trgovino kjer je dele kupil. On nabavi nov del, starega vrne pa nek obrazec se izpolni kjer je napisana tudi postavka za delo. Dela nerabi plačat ker ma itak rok plačila in v tem času rešijo, za delo pa pač dobropis za to kaj bo naročal in je.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
ksz...

Mi smo pred leti kupili na AC 4 leta starega A-ja. Servise smo še vedno delali tam (imeli so paket za 99 eur). Ko je bil avto star 6 ali 7 let, je pričel rjaveti spodnji rob vrat. Na servisu sem pokazal in smo dali vlogo za kulanco. Ugotovilo se je da gre za tovarniško napako in menjali so tri od štirih bočnih vrat, naredili prehode in še spolirali (vrhunsko) cel avto, da ni se praktično ni videlo, da so vrata menjana.

Na Leonu so mi pa pred leti z kulanco tudi zmanjšali strošek menjave vztrajnika na pol (iz 320k sit na 160k sit).