Stellantis - združeni Peugeot, Citroen in Fiat

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.742
113
Sej to ti pravim. Šrota od PSAja še tatovi ne rabijo, ker se nič ne proda ali pa gre po parih letih na odpad. VW pa kar noče crknit in dela in dela :). Normalno, da potem rabiš dele zanj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Drifter in krko

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Sej to ti pravim. Šrota od PSAja še tatovi ne rabijo, ker se nič ne proda ali pa gre po parih letih na odpad. VW pa kar noče crknit in dela in dela :). Normalno, da potem rabiš dele zanj.
Ti kdaj prebereš kaj napišeš?

Okoli mene se vozi par 10+ let starih Citroenov v povsem dobrem stanju in kolikor vem z manj napakami kot premije, da folksijev sploh ne omenjam.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.742
113
Seveda preberem. Sklopka pri 250.000 km je čisto normalno vzdrževanje. Turbina pri pol mio tudi ni nekaj nenormalnega, pa injektorji, itd. Ležaji, roke, smortizerji tudi lahko crknejo po 300.000 km ;).


PS: pa dej malo hec detektor vključi ;’.
 

kuvanasarma

Zelenc'
29. avg 2018
3
6
3
Sam sem vozil renoja, audija, pežoja, chevroleja, zdaj pa citroena, gospa ima pa Kio..

Na koncu je itak največ odvisno od osebnih preferenec pri vožnji ter obliki ipd bedarijah
Če hočeš bolj mehak avto greš na X, ročeš zadnji pogon greš na Z itd.

Združitev zna prinest kako prednost in sicer da bodo mogoče kake zadeve pocenili, po drugi strani pa če prevlada kaka neumnost zna bit samo slabše..

tako kot alfa velja za kraljico odstavnih pa ga ima kolega že 470kkm čipiranega in nima problemov, tudi passata sem videl z 250kkm ki nima problemov in pa takega ki mu dsg serje da je več na servisu kot na cesti pa nima niti 50kkm...

na koncu vidiš da so vsi avti isti "jajc", če se katerakoli znamka nebi kvarila nebi imeli servisa.
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.529
1.119
113
Da ne odpiram nove teme, kakšen je kaj avtomatik v novem Berlingu?
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.911
2.310
113
za šankom
Po domače povedano, japonski, počasnejši od dsg, bolj zanesljiv, ampak še vedno potrebuje menjavo olja na 80k km
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.529
1.119
113
Se pravi, ni za bežat proč? Tisto menjavo olja ni hudič naredit...
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.618
1.215
113
Celje
Rajši menjaj....
imam sele 10k, tako da imam se nekaj casa :)

drugace pa menjalnik dela lepo, “cukne” le, ko recimo pred zastojem spustis gas in preden se ustavis spet pritisnes gas. Zelo tezko to lepo speljes.

in pa ko se ustavljas ne mores ustaviti brez da bi na koncu “glava zanihala”. Pri klasicnem menjalniku trenutek preden se ustavis popustis zavoro in se popolnoma gladko ustavis, tu pa ustavis do konca.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi in novaa

Fly

Guru
21. jul 2007
2.646
509
113
Imam kio (proceed gt) z dct kakšne tri tedne in nimam nobenih pripomb. Na splošno izredno navdušen.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Zarad menjalnika? Sploh ne.
Aisinovi klasični avtomati so glede zanesljivosti top šit.

Glede kvalitete vožnje se vsaj 6-stopenjski ne vozi nič slabše od 25 let starega steptronica (kar je velika pohvala). V treh letih me avtomat ni še niti enkrat razp..., dela tako kot to od njega pričakuješ.

Je pa res, da so to moderni (beri: tudi japanci so se naučili šparanja) avtomati, ki menda sploh nimajo zamenljivega filtra. Sam bom olje menjal na 4 leta...