pomoje upravna enotaCitat:
Uporabnik Karakala pravi:
Kdo je šele odpiralcu teme dal izpit :Citat:
ko se npr. v križišču ugasne avto zaradi start&stop mi ne zategne avtomatsko ročne zavore
pomoje upravna enotaCitat:
Uporabnik Karakala pravi:
Kdo je šele odpiralcu teme dal izpit :Citat:
ko se npr. v križišču ugasne avto zaradi start&stop mi ne zategne avtomatsko ročne zavore
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:Bo pač potrebno kdaj komu tudi odkrito povedat: ti nisi za avto vozit.
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Glede hill holda se strinjava, je res problem večine voznikov, ampak zakaj? ker jih v avtošoli sploh več ne učijo speljevanja v hrib - izkušnje dveh lastnih otrok par let nazaj.
Ali pa v avtih, ki več nimajo klasične ročne zavoreCitat:
Uporabnik tony pravi:
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Glede hill holda se strinjava, je res problem večine voznikov, ampak zakaj? ker jih v avtošoli sploh več ne učijo speljevanja v hrib - izkušnje dveh lastnih otrok par let nazaj.
Brez zamere, vendar skoraj dvomim, da so speljevanje na klancu dali ven iz učnega načrta. (Če drži, je to samo še ena katastrofa...)
Ali je problem v mulcih ali v inštruktorjih, ki jih tega niso naučili, ali pa oboje.
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Glede hill holda se strinjava, je res problem večine voznikov, ampak zakaj? ker jih v avtošoli sploh več ne učijo speljevanja v hrib - izkušnje dveh lastnih otrok par let nazaj.
Brez zamere, vendar skoraj dvomim, da so speljevanje na klancu dali ven iz učnega načrta. (Če drži, je to samo še ena katastrofa...)
Ali je problem v mulcih ali v inštruktorjih, ki jih tega niso naučili, ali pa oboje.
A jih kje učijo kaj je to zauh?Citat:
Uporabnik darko11 pravi:
Mam filing, da večina folka jugeca dans niti vkurblat ne bi znala, kaj šele peljat (ko pade med vožnjo iz prestave npr.).
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:Bo pač potrebno kdaj komu tudi odkrito povedat: ti nisi za avto vozit.
Hja, pred 30imi leti, se je to še počelo... Kot se koga tudi recimo vrglo v 1. razredu... Danes pa smo postali ne-izključujoča družba sončkov, ki vsi po vrsti hodijo v redno osnovno šolo (tričetrt jih je nekje tudi odličnih) in tega ne počnemo več...
Ne vem kaj potem naredi tak sonček, ko mu pri tridesetih, v prvi službi, šef prvič v življenju reče: your work really sucks and I just can't figure out why I hired you?
No, ampak, ta je pa v k******* že dobrih 20 let, in morda se tam stvar potem neha. Kdo bi vedel...
Ja, recimo pri VW, AUdiju, pa še kje se najde. Auto hold.Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Ali nimajo vsi avtomatiki tako, da ko imas v D in ne tiscis bremze, avto ze pelje? Blokira se le, ce das v P ... Vsaj tako je bilo pri tistih avtomatikih, ki sem jih vozil (Renault, Toyota, Mazda, Citroen...)... oz. ali je to funkcija, ki je poseben del opreme pri nekaterih vozilih z avtomatskim menjalnikom?
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
V čem je problem 30 sekund (toliko je recimo dolg interval med začetkom in koncem rdeče) tiščat bremzo?
Vedno bolj gredo "pripomočki" v avtomobilih v smer vzgajanja totalnih butlov za volanom. Koliko avtov ima serijski avtomatičen vklop 4 smernikov, ko daš v vzvratno? Pa je to z zakonom predpisano. Ne, ne imamo pa en kup "asistenčnih" pomagal, ki te delajo neumnega in ti dajejo (lažnjiv) občutek varnosti in navidez prelagajo tvojo odgovornost na cesti na nekoga imaginarnega - saj pa imam auto holder, le kako je lahko avto zdrsnil nazaj?
Pri avtomatiku, kaj pa klasika. Kdo bo pa sklopko spuscal?Citat:
Uporabnik darko11 pravi:
Držiš "glavno" zavoro in spelješ z večjim gasom pa je.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
V čem je problem 30 sekund (toliko je recimo dolg interval med začetkom in koncem rdeče) tiščat bremzo?
Vedno bolj gredo "pripomočki" v avtomobilih v smer vzgajanja totalnih butlov za volanom. Koliko avtov ima serijski avtomatičen vklop 4 smernikov, ko daš v vzvratno? Pa je to z zakonom predpisano. Ne, ne imamo pa en kup "asistenčnih" pomagal, ki te delajo neumnega in ti dajejo (lažnjiv) občutek varnosti in navidez prelagajo tvojo odgovornost na cesti na nekoga imaginarnega - saj pa imam auto holder, le kako je lahko avto zdrsnil nazaj?
Lepo je recimo, če (sploh ponoči, v dežju) unemu zadaj ne nabijaš zavornih luči v oči. Ker znajo bit res močne in nadležne.
Ostanek pa:
Zakaj ne bi udobneje, če lahko? Sam uporabljam pratično vsa pomagla, ne le, da jih sporbam, čisti z veseljem. Razen včasih, ko vse izklopim pri kakem avtu, ki je temu namenjen ...
Ti obvladaš pri vožnji le veščine, ki se v avtošoli naučil? Osebno sem se v avtošoli naučil le osnov, za katere se potem izkaže da niso niti 10% znanja, ki si ga kasneje dejansko pridobiš z izkušnjami. Tako da je tudi speljevanje v hrib zagotovo mala malica za vsakega, ki nima dveh levih udov, ne glede na to kaj se je naučil v šoli. Tisti levi, pa lahko v avtošoli opravijo par ur speljevanja z ročno, pa jim tudi po 10 let vozniških izkušenj še vedno dela probleme.Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Ali pa v avtih, ki več nimajo klasične ročne zavoreCitat:
Uporabnik tony pravi:
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Glede hill holda se strinjava, je res problem večine voznikov, ampak zakaj? ker jih v avtošoli sploh več ne učijo speljevanja v hrib - izkušnje dveh lastnih otrok par let nazaj.
Brez zamere, vendar skoraj dvomim, da so speljevanje na klancu dali ven iz učnega načrta. (Če drži, je to samo še ena katastrofa...)
Ali je problem v mulcih ali v inštruktorjih, ki jih tega niso naučili, ali pa oboje.(recimo Golf, Megane), torej nadebudni vozniki niti ne morejo pridobiti znanja, kako je speljevati z ročno na klancu.
Potem pa seveda kupijo neke stare gare, ki pa nimajo Hill Hold-a in evo ti problemov.