Stajerska AC je za posr*t

erikson

Guru
25. avg 2007
22.345
6.145
113
Včeraj sem šel mimo in po prvih dveh belih kvadratih na sredini posameznega pasu (začetek meritve) so pred menoj vozeči upočasnili. Tako da očitno medijska podpora in strašenje s kaznijo že prinaša rezultate.

(Malo previdnosti bo potrebno tu, da ne bo do nesreč prihajalo ravno zaradi teh upočasnitev.)
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Mah, brez veze, greš na polno, vmes skočiš bo krofe in potem gasa dalje. Še dobro da velikokrat zapustim oziroma se vključim na AC na izvozu Trojane. Tako jim bo ena slikca manjkala....
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.573
2.619
113
še v SLO - ampak komaj
Kako to misliš "vmes še na krofe"? A se boš ustavil v tunelu in se prekopal do krofov?
17758-icon_confused.gif


to all: a ste včeraj naredili izpite, da iz tega section control delate tako dramo?
confused-1.gif
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Za nekatere bo potrebno spremeniti koncept avta... Namesto števca za hitrost štoparica...
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Mah, brez veze, greš na polno, vmes skočiš bo krofe in potem gasa dalje. Še dobro da velikokrat zapustim oziroma se vključim na AC na izvozu Trojane. Tako jim bo ena slikca manjkala....

Težko boš vmes skočil ker bo začetek meritve šele za izvozom trojane.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.664
1.482
113
Citat:
Uporabnik sistemik pravi:
Očitno v Italiji nimajo teh težav, pa imajo avtoceste precej dalj časa kot mi, pa tudi tunelov imajo en kup... Njihov nov odcep (nova AC) od Bologne proti Firencam je tripasovnica z asfaltiranimi tripasovnimi tuneli.
zmaga.gif

Odgovor je enostaven: makaronarjem se sladko je6e za požarno varnost...
cheer.gif
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Citat:
Uporabnik sistemik pravi:
Očitno v Italiji nimajo teh težav, pa imajo avtoceste precej dalj časa kot mi, pa tudi tunelov imajo en kup... Njihov nov odcep (nova AC) od Bologne proti Firencam je tripasovnica z asfaltiranimi tripasovnimi tuneli.
zmaga.gif

Odgovor je enostaven: makaronarjem se sladko je6e za požarno varnost...
cheer.gif
Tudi če se jim, se ne spomnim, da bi bile v bližnji zgodovini kakšne težave glede požarov v predorih, zadnja težava, ki se je spomnim, je bil tunel pod Mt. Blancom. Sploh glede na to, koliko kamionov se vozi po njihovih AC, ni v praksi tovrstnih težav... Pri nas pa je narejenih en kup študij, ki služijo le temu, da nekdo kasira, drugega efekta pa ni. Če bi pogledali čez mejo, študije ne bi bile potrebne...

Citat:
Uporabnik darjan pravi:
heh, pelji se kdaj iz MB v graz, tam je še AC betonska...pa vsi tako hvalijo njihove ceste
smile-1.gif
Hja, avstrija je tudi klasa za sebe... So pa obnovljeni odseki OK, tile stari pa še bodo.
Pri nas pa obnavljajo obnovljene odseke, ki so že bili obnovljeni po obnovitvi. Prav tako pri nas obnavljajo tunele, preden so sploh praktično odprti za promet (Markovec, Šentvid...).
Suma sumarum, dokler ne bo nekdo slovenske cestne nesposobnosti plačal iz lastnega žepa, ne bo boljše...
 

alfabet

Fizikalc
17. jan 2014
1.122
4
38
Ne pozabiti, da v predoru Markovec v smeri Izola - Koper na par mestih ruka, kot da bi zapeljal čez njivo.
 

Fe3

Thinc
13. avg 2007
1.054
16
38
55
Vzhodna Gorenjska
Tudi jaz sem se parkrat peljal po tisti avtocesti od Vidma do Trbiža in sem bil prijetno presenečen. Nobenega bremzanja na 100 pri vsaki tristometrski luknji. Tempomat na 130 in basta. Gotovo bi naši novinarji z veseljem pisali o vsaki nesreči v teh tunelih, če bi se tako pogosto dogajale, kot jih pričakujejo naši prometni veleumi.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Poleg tega je bilo kar nekaj nesrec v tunelih v sumljivih okoliscinah (line za ustavljanje)....
Pri mont blancu pa kot vem je bila margarina kriva za tak obseg
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
btw, v smeri MB, nekje pri celju, ali za celjem že, ko se začne delo na cesti, lepo stoji kibla...če je radar not ali ne, pa ne vem.
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Poleg tega je bilo kar nekaj nesrec v tunelih v sumljivih okoliscinah (line za ustavljanje)....
Pri mont blancu pa kot vem je bila margarina kriva za tak obseg
Tako kot si napisal, kadilo se je zaradi margarine in ne cestišča... Meni je pač tale izgovor za betonsko podlago zaradi požarne varnosti en velik larifari.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Dokler se zadeva financira iz EU sredstev mi je vseeno, tako kot za tiste protihrupne ograje, oz bolje rečeno stebre oz mega betonske skulpture
smile-1.gif


naj delajo naši, če ne drugo imamo vsaj za plače.
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
No, meni pa ni vseeno. Bi se z veseljem vozil po naših AC, ampak se enostavno normalno ne moreš. Če že niso vsakih nekaj kilometrov dela na cesti, so pa Romuni in Bugari...

Imamo pa za obnavljat še en kup magistralk in regionalk, tako da dela za podjetja še hitro ne bi zmanjkalo...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Ja, ampak regionalne in magistralne dvomim da bi dobile kaj denarja iz EU? To bi se naj črpalo iz "cestnin" in "bencinskega centa".

Naše AC mi sicer niso tako slabe, problem so pač konstantna dela in zapore. Tam od leta 2013 ne vem če je bilo nekaj tednov, da na relaciji MB LJ ni bilo del na cesti in posledično zastojev, tako da to je res naporno in ogromno časa gre v nič.

Potem pa me nekdo sprašuje zakaj vozim nad omejitvami...vsaka minuta nekaj šteje, da prideš prej domov
smile-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Ko se ze vozis tam okoli celja malo poglej koliko his varuje proti hrupna ograja (ponekod osamljene kmetije, kjer bi bilo ceneje ljudi in zivaki s kmetije preseliti, kot pa km ograje jim postaviti.
Mogoce bi jim samo okna zamenjali, ce je ze tako problematicen hrup tam.
Hkrati pa ni denarja za obnovo mostov in imamo enosmerni promet (koliko stane dan zapore vkljucno z bosanskim semaforjem zjutraj in popoldne), marsikje je kaksna obvoznica ali plocnik potrebna....
Ce so hise bile zgrajene kasneje kot AC, naj si ograjo financirajo sami. Ves koliko je his ob železnici, pa se mi zdi hrup (celo vibracije) ob njej bolj problematicen, pa se nisem videl veliko proti hrupnih ograj ob zeleznici.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
no, koliko jaz vem, so te protihrupne bile financirane iz EU razpisov, v kolikšni meri sicer ne vem, tako da če se to ni šlo za naš denar, potem mi je vseeno.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
no, koliko jaz vem, so te protihrupne bile financirane iz EU razpisov, v kolikšni meri sicer ne vem, tako da če se to ni šlo za naš denar , potem mi je vseeno.
Žal se gre za naš denar. Princip delovanja je pa podoben naši državi. Daš noter x, potem pa ko se vsi nafutrajo in potegnejo denar v svoj žep, dobiš ven storitev za x/y. Pri EU je pa vmes samo še en sloj takih...
In namesto, da bi šel ta denar v zadeve, ki so bolj potrebne, gre v tisto, kar pač EU ''dovoli''...
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
EU je mahnjena na varnost v tunelih, zato je treba tunele stalno nadgrajevat.V Montblancu je goreča margarina povzročala tako visoke temperature, da je zagorel še asfalt. Vseeno tako francozi kot italijani še naprej vgrajujejo asfalt v predore, ker varnostno ni to neka težava, ker pri takih temperaturah, ko lahko zagori asfalt, je itak že vse prepozno, drugih prednosti pa beton nima.

Za to nesrečo se je skoraj takoj zgodil Tauerntunnel ter dve leti kasneje še Gotthard. In je EU zelo zaostrila predpise. Seveda so tukaj še določeni lobiji proizvajalcev varnostne opreme (ne slovenski), ki navijajo za vse strožje predpise, ki za moj pojem nimajo nobenih pametnih koristi več. Ampak EU birokratom to itak ni možno dopovedat.

Glede italijanskih omejitev v predorih: dodatne omejitve na avtocestnih predorih so drugače v veljavi povsod po svetu, razen v Italiji. Starejši italijanski predori so varnostno hudo vprašljivi, za kar ne rabiš novlbenih raziskav, samo skozi njih se pelješ. Novi predori pa imajo VSI odstavni pas, ne glede na dolžino. So pa zaradi tega bistveno dražji. Kar se dogaja na Trojanah z omejitvami, je pa itak zbrka in nesposobnost upravljanja predora s strani Darsa, ne pa tehnološki problem.