Štajerka spet zaprta

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
Tole sem vidu prejle. Na relaciji murska LJ je stal ene 4 takih tovrnjakov na odstavnem, raznesene gume, kaksne okvare itd, potem pa tovrnjakarji k spijo med voznjo pa imas kar imas
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.574
2.623
113
še v SLO - ampak komaj
Se sicer ponavljam ...

c8c6a631893e999ec503072d2639de37.jpg
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
lahko ponavljaš, ni panike ... če bi le bli ti tovornjaki namenjeni za Slovenijo. dejstvo je, da smo večinoma samo tranzitna država. s prenizkimi cenami goriva, cestnin in kazni ter premajhno okoljsko ozaveščenostjo ... zato pa je prometa zmeraj več in posledično vedno več nesreč. to, da voznike španajo 200/uro je pa itak dejstvo.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.672
6.710
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
LOL pa poceni gorivo in cestnine.

Drgač pa "Orbana" volit pa zid okol kokoške postavit ...
Se strinjam
Sicer se grdo slisi, ampak markoman ni veliko boljsi od tovornjakarjev. Tudi on dnevno dela guzvo na cesti po 100+km dnevno.
Naj gre na vlak pa bo kasneje na seznamu ko ga bo tovornjak "obliznil"

Markoman, ne zameri
nahrung002.gif


Pac voznja v sluzbo 100+km dalec se mi ne zdi smiselna. Tako financno kot časovno.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik markoman pravi:
kdaj bo tega konec? kdaj se bo zmanjšala količina tovornega prometa? kdaj bo manj neprespanih romunov? koga je treba prosit/odnest/odstopit/poklicat? kdaj bom sam na vrsti? #dnevniekonomskimigrant
http://www.24ur.com/novice/slovenija/na-stajerski-avtocesti-trcila-tovornjaka-nastaja-zastoj.html

Se ne bo zmanjšala, še rasla bo. Razen če najdemo kako miljardico evrov za modernizacijo železnic. Pa ne samo mi, še kdo drug v tranzitnih koridorjih.
Problem so (poleg AC z 1 pasom premalo) vozniki kamionov oziroma pomanjkanje nadzora.
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
markoman se vozi v službo še s štirimi skupaj. če bi avtobus in vlak vozila največ poldrugo uro, bi se vozil z javnim prevozom. na srečo mi vsak dan ni treba na delo v LJ, lahko delam tudi od doma. ampak le redki delodajalci so tako razumevajoči ...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.672
6.710
113
pri taščici
Z miljardico se drugega tira v dolzini nekaj 10km ne moremo skupaj spraviti. Pa to je groba predracunska vrednost, ki ze sedaj seka +-50%. Ce bo narejeno bo po dosedanji praksi po vsej verjetnsoti najbrz vsaj +100%.
S tem da pot z vlakom iz mb v kp traja od najmanj 4 ure pa tja do 6 ur.
Z avtom pa si v 2:26 (google).
V tujini si marsikje hitreje z vlakom kot z avtom. Ponekod si z vlakom skoraj hitrejsi od letala (z vsemi formalnostmi okoli leta). Pri nas pa si 2x pocasnejsi.
Ce ne bi avstrija potegnila proge preko slovenije, je najbrz se danes ne bi imeli.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.672
6.710
113
pri taščici
zmaga.gif

Se vedno pa si precej casa na cesti. In ko si na cesti si izpostavljen tveganjem kar tudi sam ugotavljaš. Tudi sam se nekoc vozil casovno podobno dalec (zelo malo oziroma nic AC, sicer skoraj pol blizje) zato približno vem kako to zgleda. Pa takrat sem bil dobro iz šole. In sem se rad vozil. Danes pa me to ne pase vec tako mocno. Pa sem spet nekaj vec na cestah
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Mene pa zanima, kakšno srečo je imel voznik tovornjaka, ki se je zaletel, da je preživel. Po moje je šlo 8 življenj od 9-ih.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.574
2.623
113
še v SLO - ampak komaj
Uuuu - grda. Šele zdaj slike pogledal.

Dobro, da ni še kakšen avto s sabo odnesel. Me pa prav zanima dejanski vzrok - možno je vse: od telefona, počene gume, dremeža ...

Drugače pa - včeraj zjutraj za pot, ki običajno traja 1:15 porabil 2:15, za nazaj pa (tudi zaradi te nesreče in "umika" na Zasavje) spet 2:15, kar je sicer 30 minut več kot obicajòo traja pot. Vmes seveda opravil 8 "šiht" in polurno vožnjo.
Pod črto: 5 ur v avtu za 320 km, 8 ur v pisarni, sedaj pa zajtrk in pakiranje pred 360 km potjo na drugo lokacijo ...
uf-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.672
6.710
113
pri taščici
Sicer pa sem v sobote iz avtobusa malo opazoval voznike kamionov kaj delajo med voznjo.
Ne bi pisal. Pocasi bodo morali tudi v svojih vrstah zaceti pucat.
Sicer se bodo med sabo pobili, tudi ce samo za njih naredimo AC. Nekateri si bodo morali priznati da niso niti za 5 urno voznjo vsak dan, kaj sele 15 urno. Tudi sam sem vcasih komaj cakal da sem sel na cesto, sedaj pa ugotavljam, da sem kdaj pa kdaj enostavno crknjen pa ne poznam razloga.
Al sek res ze star?
redface-1.gif

Kaj hudica je prevazal v kontejnerju, da se mu je le ta vzgal?
 
Nazadnje urejeno:

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
1. Končni izvajalci niso krivi, da so logisti izbrali Slovenijo kot tranzitno možnost.
2. Končni izvajalci niti niso krivi, da ne znamo pokasirati cestnin in iz tega delati biznis, plus v proračunu, izboljševati infrastrukturo, naredili dovolj počivališč itd.
3. Napake se dogajajo tudi med vozniki osebnih avtomobilov.
4. Upam, da se količina tovornega prometa ne bo konkretno zmanjšala. To bi lahko pomenilo samo eno: zelo zelo huda recesija. Ali vojna. Torej nekaj, kar konkretno sesuje družbo in sedanji način življenja. Na precej slabše.

Problemov bo precej manj, ko bo vozil avtomat. Ampak tam ne bomo več imeli vpliva, da bi iz Mb v Lj prišli 5 minut hitreje kot po predpisih. Dokler tega ne bo, bo pač slabo.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:Ko bo vozil avtomat, bo treba za nekaj 100mio ljudi najti druge sluzbe
wink-1.gif
Ko so se pojavile tkalske statve, je bilo tudi treba. Sedanji trenutek in tehnični razvoj ni prav nič posebnega v človeški zgodovini, če gledamo nekoliko abstraktno.
Če se po svetu skrajša delovni teden za četrtino, bo trenutno delovnih mest več kot dovolj.
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Pokvarilo se je vozilo in zapirajo tunele. Take stvari se pač dogajajo. Pojdite malo po evropi pogledat kakšni zastoji so šele tam. Pa seveda kultura vožnje. Včeraj v avstriji nastane zastoj(z zelo počasnim pomikanjem) in v roku ene minute smo se vsi postavili na skrajne konce vozišča da je nastal reševalni pas. Pri nas pa iz prej dveh pasov, nastanejo štirje, vse nekam križem kražem stoji.