Citat:
Uporabnik Jado pravi:
Zakaj zavarovalnice in občine (za registracijo itd) ne dajo "motoristom" višje premije in registracijo, saj so bolj rizična skupina kot avtomobilisti?
Zakaj pa so bolj rizična skupina?
Pri zavarovalnici plačaš obvezno zavarovanje AO. To pomeni, da se iz te police izplača škoda, ki jo to vozilo povzroči nekomu drugemu. Ali drugemu naredi več škode 180 kg težak motocikel ali tono in pol težak avto?
Registracija: postopek registracije je enak kot za avto, zato je to storitev nelogično zaračunavati več.
Tehnični pregled je pol cenejši kot za avto. Če bi bil kdaj zraven, bi videl, da bi po logiki moral stati 20% cene avtomobilističnega. Pogleda luči in smernike, številko šasije, na zavorne kolute pa ga zapelješ sam (!!!), torej opravljaš njegovo delo.
Cestnina je cenejša kot za osebno vozilo, kar je tudi logično, saj precej manj obremenjuješ cesto, poleg tega pa se itak voziš samo kakšnega pol leta.
Kasko za motocikel je bil leta 2005 astronomsko visok. Za motocikel, ki je stal takratnih 2,4 mio SIT, je bilo potrebno plačati dobrih 550 tisoč SIT.