Torej sedaj se mi je zgodilo drugič v relativno kratkem času: tokrat naročim tri (varnostne) kamere vsaka z 64 GB kartico, po cca 20€ komad dostavljeno na dom.
Dobim relativno hitro, vendar brez kartic; odprem dispute in mi ponudijo da vse vrnem na svoje stroške in full refund, ali pa 10€ refunda in obdržim. Jim zavrnem predloge in zahtevam 20€, ker razlika med nabavno vrednostjo z ali brez kartice je 5€ po komado, torej minimalno 15€ hočem refunda, malo pa še "za kazen".
Me Aliexpress lepo "odf.ka" in po sistemu vzemi ali pusti, da 10€. Ne morem se znebit občutka, da kljub dokumentirani "prevari" zaščitijo goljufivega prodajalca, ne pa kupca. Prodajalec je tako dobil 5€ več kot če bi jaz kupil kamere brez kartic.
Dobim relativno hitro, vendar brez kartic; odprem dispute in mi ponudijo da vse vrnem na svoje stroške in full refund, ali pa 10€ refunda in obdržim. Jim zavrnem predloge in zahtevam 20€, ker razlika med nabavno vrednostjo z ali brez kartice je 5€ po komado, torej minimalno 15€ hočem refunda, malo pa še "za kazen".
Me Aliexpress lepo "odf.ka" in po sistemu vzemi ali pusti, da 10€. Ne morem se znebit občutka, da kljub dokumentirani "prevari" zaščitijo goljufivega prodajalca, ne pa kupca. Prodajalec je tako dobil 5€ več kot če bi jaz kupil kamere brez kartic.