Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Zračni žep je večji, ker se zrak še bolj vrtinči za avtom in če je bolj stisnjen k tlom porabi več, ker je avto posledično težji. Najmanjši zračni upor za avtom bi bil avto, katerega oblika se oža v špico (kot kapljica recimo)
Citat: Uporabnik Cash pravi:
Zračni žep je večji, ker se zrak še bolj vrtinči za avtom in če je bolj stisnjen k tlom porabi več, ker je avto posledično težji. Najmanjši zračni upor za avtom bi bil avto, katerega oblika se oža v špico (kot kapljica recimo)
VSAK spojler poveca porabo, ce kot spojler definiras aerodinamicno obliko, ki ima kot namen spremembo fluksa zraka. Seveda je lahko ta sprememba kasneje ugodnejsa za porabo (recimo luci nissana Leaf so narejena tako, da fliks zraka obide vzvratna ogledalca. Same luci kot "spojler" porabo povecajo, vendar prihranek na zadnje vecji, ker zracni tok ne udari ob vzvratno ogledalo).
Spojler kot sam, porabo poveca.
Se je potrebno odločiti. Težo se namrač izraža v Newtonih. Načeloma je to velikost sile s katero predmet pritiska ob tla. Spojler pa to silo lahko poveča. Vendar je to potem bolj rezultanta sile teže in sile, ki jo ustvari spojler.
Je pa tudi res, da se masa avtomobila spremeni (poveča), če nanj namestiš spojler.
Če je to aerodinamični spojler (kot primer na sliki), potem zelo verjetno zmanjša porabo, če pa je spojler kot "podaljšek penisa", potem pa prej poveča (porabo, ne penis).
Torej kot je Simon_Vi rekel: odvisno od posameznega spojlerja.
Po kmečko: Wing deluje kot zračna zavora. Če je pravi wing, deluje ta sila delno proti tlom(pol je še kotalni upor večji), delno nazaj, če je pa "tuning" šank pa je smer sile lahko tudi navzgor.
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.