Spodbude za električne avtomobile

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.103
4.097
113
Pri nas, zaenkrat ne bo nič. Je že Ministrstvo za Finance reklo, da ni denarja.

Ne vem, kam gre potem denar od prispevkov na naših položnicah za elektriko, plin, bencin,... pač, vseh energentov.
 

kkarola

Pripravnik
30. jul 2007
224
0
16
V žepe in Švico ne Kajmanske otoke.................................................
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.764
3
38
ksz

Kako sploh bi registriral tako vozilo pri nas, ko nima izpustov, kubikov razen kilovatov?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.174
9.810
113
Po moje bi pogledali kje ga boš vozil in filal in če bi bil kje zraven Termoelektrarne Šoštanj, bi ti nabili gor ''eko'' takso za celo elektrarno.
grin1.gif
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.461
147
63
Seveda bo tudi pri nas. Samo pri nas ne rečemo subvencija,ampak podražitev
grin1.gif
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.764
3
38
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Plača se kot najcenejše vozilo (mali bencinar pod 100 g CO2 izpusta).

Ok pade v najnizji razred ce ze, ampak glede na to da ti res nimas izpustov bi ti tukaj morala drzava/unija kr fajn subvencionirat nakup, potem bi vrjetno ze imelo smisel.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Subvencije? Prej pričakujte obdavčitev električne energije. Iz naslova naftnih derivatov se v proračun namreč stekajo milijarde.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
no, popolnoma brez izpustov niso. izpusti (takšni ali drugačni vplivi na okolje) so tudi pri elektro avtomobilih, le da so nekje daleč stran, v elektrarnah, pa tovarnah akumulatorjev, .... so pa seveda bistveno nižji, kot pri običajnih avtomobilih
 

bisnen

Pripravnik
9. maj 2008
400
0
16
ks

Menim, da se bodo davki in prispevki iz naslova trošarin počasi drugače zajemali. Za to bodo uporabljali število prevoženih kilometrov. Ker same elektrike ne morejo tako močno obdavčiti kot goriva, saj elektriko uporabljamo tudi doma (jo rabiš eksistenčno).
To bo, po moje, izvedla preko GPS oddajnika v avtu, ki ga bomo imeli za plačevanje uporabnine za ceste. Ta uporabnina bo tako visoka, da bo nadomestila izpad iz naslova trošarin za goriva.
Zato je to vmesno obdobje, ko je večina prisepevkov (davkov) vezana na gorivo (trošarina), najugodneje za električna vozila, ki imajo možnost zunanjega polnjenja, saj ne plačujejo tako visokega davka za porabljeno energijo kot avtomobili na notranje izgorevanje.

Vrsta derivata__Cena brez dajatev__Taksa CO2_Dodatek za zagotavljanje prihrankov energije__Trošarina_DDV-20%_Končna cena

Neosvinčen
motorni bencin____0,50399_______0,00000_________________0,00400________________0,46951___0,1955______1,173
95-oktanski

Davki in prispevki dražave pri električni energiji:

# trošarine, ki jo določa Vlada Republike Slovenije ter predstavlja 0,8 odstotka končne cene ter
# davek na dodatno vrednost - DDV, ki ga določa Vlada Republike Slovenije, in predstavlja 16,7 odstotka končne cene.

Iz tega naslova tudi ne razumem, zakaj bi država še dodatno stimulirala električne avtomobile, ki v blagajno ne prispevajo dosti, hkrati bi pa s stimulacijo iz blagajne še precej jemali za njih.

 
Nazadnje urejeno:

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
v sloveniji imamo več kot 3/4 elektrike iz hidroelektrarn in krškega. ostalo so pa termoelektrarne. pa da nebo kdo mislil, da so te termoelektrarne fejst umazane. zoptimirane so skoraj do kraja (beri 100% izgorevanje).
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Kaj pa če se proizvajalci potrudijo, pa naredijo poceni elektroavtomobile, ne da jih jaz s subvencijami plačujem?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.103
4.097
113
Citat:
Uporabnik Tusi pravi:
In kaj dobiš ven pri 100% izgorevanju? O2?
cheer.gif

Pa kolikokrat vam moram še dokazovati, da ima električni avtomobil, ki je napolnjen popolnoma z elektriko iz termo elektrarne, še vedno manj emisij, kot avtomobil na notranje izgorevanje?
Glede na to, da je bilo že zgoraj opisana mešanice izvorov električne energije v Sloveniji, je teh emisiji le še 1/4 tega.

Kdor je včeraj zvečer gledal Odmeve in Potočnika, se je lahko prepričal, da če ne bomo zmanjšali emisij, da bomo fasali fejst emisijskih kazni - razumljivo več, kot če bi ta denar vložili v energijsko varčna vozila.
No, mi pa hočemo zgraditit TEŠ6, med tem, ko tudi vladna služba za podnebne razmere že na glas tuli, da je to, ne samo mrtva investicija, ampak tudi škodljiva investicija, ker bodo emisijski kuponi z letom 2020 postali tako dragi, da bo elektrika iz TEŠ6 tako draga, da ne bo konkurenčna na trgu, oz. jo bomo morali MI subvencionirati.

Samo ne, mi (Slovenia) raje plačujemo kazni, kot pa da ta denar namenimo zmanjšanju emisij. Mi gremo v tako napačno smer, da sem brez besed.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.103
4.097
113
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Kaj pa če se proizvajalci potrudijo, pa naredijo poceni elektroavtomobile, ne da jih jaz s subvencijami plačujem?

Kaj pa, če mi ne bi dajali Revozu 14 milijonov EUR, da delajo Wind-a v Sloveniji, kar me kratko malo boli kita, ali ga delajo pri nas ali pa v Turčiji?
Vidiš poanto?
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.519
5.063
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:Kaj pa, če mi ne bi dajali Revozu 14 milijonov EUR, da delajo Wind-a v Sloveniji, kar me kratko malo boli kita, ali ga delajo pri nas ali pa v Turčiji?
Vidiš poanto?
Ne, ne vidim poante. Revoz je dosegel, da je del denarja, ki ga je dal v proračun spipal nazaj. Pri subvenciji za električne avtomobile bo dobil naš denar nekdo, ki ni v Slo naredil prav nič in v proračun prispeval niti centa, ker se noben od teh avtomobilov ne proizvaja v Sloveniji. Iluzorno je misliti, da bo zaradi subvencije na daljši rok izdelek cenejši. Proizvajalec bo bolj prilagodil in bolj udobno preživel, od potrošnika se bo še pa zmeraj spulilo točno toliko, kot se da. Analogija s traktorji, sredstvi sapard in ostalimi subvencijami.
Vidiš poanto?
 

Tusi

Fizikalc
3. sep 2007
1.236
3
38
Meni ni treba nič dokazovati, ima manj emisij v času delovanja, nima jih pa 0.