Spletni nakupi e-BAY (4)

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.958
11.084
113
ne gre ce si kupec in nisi plačal. Ustavi se pri "have you paid".. rečeš ne, in je gotovo.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.958
11.084
113
Poslal, dobil odgovor da bodo še oni poskusil vzpostavit stik...in zaenkrat je to to.
 

zeki

Pripravnik
7. avg 2017
43
2
8
ksz.

Kupil sem pokvarjen izdelek na ebay. Prodajalec se je strinjal, da izdelek vrnem, ker ni imel možnosti, da bi mi on sam organiziral vračilo pošiljke, sem poštnino plačal jaz on pa mi je preko paypala nakazal nazaj 20eur kot delno vračilo moje transakcije njemu.
Ko sem dobil nov izdelek, se je izkazalo da je tudi ta pokvarjen. Ponovila sva postopek, samo da sem tokrat zahteval denar nazaj.

Prodajalec mi je vrnil znesek do razlike moje transakcije. Torej 20 eur premalo.

Kako sedaj kontaktirat ebay, ker se prodajalec ne javlja več na ebay pa piše da sem dobil znesek že povrnjen in ne najdem opcije za kontakt.
 

zeki

Pripravnik
7. avg 2017
43
2
8
Evo sem dobil denar nazaj.
Za vse, ki mogoce ne veste. Ko vracate pokvarjen izdelek in prodajalec muti, da ne more organizirat kurirja za posiljanje nazaj, enostano kontaktirate ebay in bodo oni uredili. V nasprotnem primeru imate potem taksne zaplete kot sem jih imel jaz.
 
  • Všeč mi je
Reactions: 8888

mii

Pripravnik
29. sep 2007
126
8
18
Potreboval bi kakšno malenkost iz ebaya (v vrednosti okoli 2 € in eno stvar za dobrih 20 €), pa nimam računa, paypala...če kdo kupuje tam in je iz Ljubljane in mi lahko naroči, mu dam za vsak nakup manjšo provizijo po dogovoru. Lahko na zs.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.473
357
83
34
Na Ebayu sem kupil steklo za telefon, ki je prišlo razbito. Pišem trgovcu, ta pa mi kljub slikam ne verjame in noče vrniti denarja. Ok, odprem dispute, zdaj pa se tam dela lepega naj pošljem artikel nazaj, če sem naročil napačnega. Zadevo sem eskaliral Paypalu, ki pa mi je dal prst v rit..če hočem refund morem poslat steklo na svoje stroške. Wtf?

The returned merchandise must be in the same condition as when you received it. You're also responsible for any shipping costs.
Use a shipping carrier that provides online tracking. After you've shipped the item(s), log in to your PayPal account and provide the online tracking information in the Resolution Center. If we don't receive tracking information on or before 10 October 2019 you won't receive a refund . We also suggest that you keep a copy of the shipping label. In some cases, we ask for this to verify the item was shipped to the right address.