Na Ebay.de sem bil najvišji ponudnik za rabljen avtoradio (http://www.ebay.de/itm/Clatronic-AR-791-Stereo-Autoradio-7-Zoll-Monitor-/200898572948?pt=CE_Auto_Hi_Fi_Autoradios&hash=item2ec67cf294#ht_744wt_1271). Artikel sem poravnal z bančnim nakazilom (Ime in priimek, naslov mi je znan). Po prejemu paketa je sledilo prvo presenečenje, polomljem »glavni« desni navigacijski gumb, čeprav na slikah tega ni videti, pa tudi sam opis ne omenja poškodb. S tem se bi še nekako sprijaznil, vendar ko sem radio priključil v vozilo je prišla prava resnica na dan. Radio se je po priklopu napajanja sicer prižgal ampak se je takoj vrnil v »standby mode« a iz njega ga ni mogoče priklicati. Ne dela noben ukaz, gumb… Nič. Ima tudi izvlekljivi LCD ekran, pa tudi tega tudi ni moč priklicati. Po drugo mnenje sem se odpravil na RTV servis, kjer pa so potrdili moje ugotovitve. Predvidevajo da gre za napako na programski opremi (software). Za vzrok napake pa naj bi bil izključen transport.
Torej se je uporabnik portala odločil, da bo zavestno ponudil na licitacijo nedelujoč izdelek in bo zamočal glavne pomaklljivosti ter takšnega za relativno velik znesek tudi prodal. Po današnjem ponovnem ogledu oglasa sem prišel do spoznanja, da tudi slike v avkcijskem oglasu niso pristne razen ene, zadnje. Vendar je sedaj že prepozno. Po nekaj sto nakupih na ebay-u je bil ta najbolj bridek. Naše potrošniške organizacije mi ne more pomagati ker gre za fizično osebo. Predlagajo sodno pot. Kaj pa lahko pričakujem od Resolution centra?