So te svecke še v redu?

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Zakaj si jih pa menjal, če misliš, da so te v redu? potem že niso...
wink-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.151
4.132
113
Vredu za kaj?

Svečke so OK če so dajale iskro, menja se jih preventivno pri XXk km zato da ne pride do okvare. Okvare sveče namreč povzroči zamik vžiga, nepopolno izogrevanje in posledično en kup problemov ter resnih težav ki se lahko pojavijo če se takega delovanja ne sanira takoj. Cena svečke je minimalna in se jih pač zamenja preden crknejo, večina bi jih sicer verjetno zdržala tudi 2x-3x toliko.

Sicer pa svečke na sliki imajo že precej obloge, tako po domače jih lahko pobrusiš in pa preveriš razmik med elektrodo pa bodo kot nove! (tako se je včasih delalo ko je bil zanič nastavljen vplinjač in je zalivalo motor ter so svečke bile neuporabne po par 100km vožnje)!
evil.gif


Aja ker so težke in aerodinamične so uporabne tudi za metat na sosedovega mačka ali podobne živali ki serjejo po vrtu!
grims-1.gif


Edit: če misliš te svečk dajat nazaj v motor raje ne ker imajo iztrošen navoj in pa tesnilo/podložko, to lahko potem privede do en kup problemov
 
Nazadnje urejeno:

xsara

Pripravnik
11. sep 2008
117
0
16
Menjal sem vžigalno tuljavo in hkrati še svečke, ker je res minimalen strošek. Ponavadi se na svečkah vidi, če je kaj narobe in to me je zanimalo. Sem se malo narobe izrazil.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.252
7.048
113
No ja, svečke so res po cca 20 komplet, ampak tuljava je pa lahko 100+, kar pa ni minimalno.

Vsaj za mene
wink-1.gif
 

xsara

Pripravnik
11. sep 2008
117
0
16
Tuljavo sem itak moral menjati, svecke sem dobil pa komplet za slabih 13 EUR.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.495
5.790
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Kako pa si ugotovil iztrošen navoj? Kaj se zgodi če imaš take sveče.
ni tega ugotovil. Pač bluzi ker je nekje na netu to prebral.
Nič se ne zgodi.
 

getrag

Pripravnik
5. nov 2010
262
0
16
50
nisi ti baš neki mehanik. skoraj vsaka glava je danes aluminijasta.kak bo to zjebalo navoj na svečki?

slika ne pove nič, lahko bi bla erozija ali pa samo depoziti. niti ne vemo za kakšen motor gre in če nimaš nekih pretiranih izkušenj ne boš po barvi vedel čisto nič več kot prej ker imaš najmanj deset različnih scenarijev kdaj je svečka popolnoma OK. vse je odvisno od zasnove motorja. sploh pa se je treba vprašat ali mata ti pa tvoj mehanik sploh dovolj pojma kake sveče rabiš (mrzle, tople, navadne)

prvo zmeriš razmik da se določi če je kaj erozije ali ne. pri OBD nimaš več kaj sveče gledat priklopiš diag in pogledaš karakteristike zgorevanja-temperaturo,stopinje predvžiganja itd
sicer bi pa tehničnega vsaj teoretično moral past če bi mel problem s svečkami

sveče so brusile tomos bande zato pa je vsaki jamro da mu letno vsaj enkrat motor ribne. bolje da daš tisti smirkov papir direkt v cilinder, boš že jutri šel po novega, ne bo treba čakat na drugo sezono
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.107
6.942
113
pri taščici
Ne žaliti tomosa. Danes ne delajo več tako vzdržljivih motorjev. Če ne drugega je treba membrane na frgazerjih menjati, šterka pa ima 20 let staro pa ne vem kaj je to bat, ....
 

Afroman

Pripravnik
25. sep 2012
769
0
16
Citat:
Uporabnik xsara pravi:
Menjal sem vžigalno tuljavo in hkrati še svečke, ker je res minimalen strošek. Ponavadi se na svečkah vidi, če je kaj narobe in to me je zanimalo. Sem se malo narobe izrazil.

Na drugem cilindru z leve imaš probleme z oljem. Tester ti tega ne bo zaznal.

PS: če ti da iskro ko je izven motorja, še ne pomeni da bo iskra ko je v motorju. Tudi ni isto ali da švoh iskro ali dobro, ali ispušča vsake toliko, ali vedno kresne.

Svečke so hin. Menjaj jih po intervalu ki ga predpiše tovarna, problem ni v tem kar vidiš, ampak tam kjer ne vidiš, obloge med centralno elektrodo in izolatorjem.