Klimo se da naštimat, da piha in hladi skozi vse možne luknje. Po defaultu pa klima gleda zasedenost sedežev in pošilja zrak samo tja, kjer kdo sedi. Če je to samo šofer, potem samo k šoferju. Sploh v vročih mesecih se optimizacija klime konkretno pozna na porabi in zato so ubrali takšne optimizacije. Ampak, kot sem napisal, se da v nastavitvah spremeniti. Sam imam nastavljeno na avtomatiko in klimo na Eco in sem se navadil. Itak je nažiganje klime v poden nezdravo.
Head Up Display je meni top. Ker mi ni treba oči umikat s ceste. V principu bi hotel, da je še več stvari na HUDu, recimo poleg ECO metra in hitrosti, bi bilo fino imet še indikator trenutne porabe goriva.
Prepoznavanje prometnih znakov je v Slovenistanu pač jeba iz zgoraj navedenih razlogov, jaz ga imam posledično izklopljenega in namesto omejitev raje imam indikator trenutne porabe (nastavljivo).
Toyota Safety Sense je super in deluje, sploh ko izgubljena duša pred tabo začne kar neki zavirat brez predhodne indikacije, ker ne ve, kam zavit, sam si pa z mislimi drugje. Manjka samo raketni sistem v zadku avtomobila, da razstreli na prafaktorje tiste s premajhno varnostno razdaljo (98% slovenskih šoferjev), ki se ti bodo ob avtomatskem zaviranju avtomobila itak zabili v rit.
Infotainment z displejem je tak kot je, kar se tiče slikovnega prikaza, ni deluxe, ampak opravlja svojo funkcijo. Ima pa Toyota Prius DAB radijski sprejemnik serijsko tudi pri osnovnem modelu. Aktualno od septembra naprej, ko RTVSLO zavergla oddajnike.
Infotainment sistem je modularen (Toyota Touch 2) in se da navigacijski modul dokupiti tudi kasneje (original proizvajajo Švabi - Harman in je osnova QNX Auto, dobi se tudi bugarsko varijanto z Android osnovo, oboje plug&play v obstoječi infotainment sistem in obstoječi sistem menujev).