Službeno vozilo

MTB75

Fizikalc
13. maj 2012
365
25
28
Podjetje, kjer delam, odpira podružnico in ponujajo mi službeno vozilo, saj bi večino časa moral delati tam. Pot od doma do tja mi nanese cca. 800 km na teden. Malce sem gledal po netu, pa so mnenja deljena.
Kakšne so kaj vaše izkušnje? Imam možnost uporabe avtomobila za osebno uporabo. Da bi imel doma pred blokom parkiranega službenega in lastnega, ne pride v poštev. Kako je z bonitetami? Se splača? Obstaja možnost uporabe službenega avtomobila do 500 km na mesec, kar zmanjša boniteto. Kako se ti kilometri obračunavajo, posamezno po mesecu ali skupno v celem letu, pa se povpreči? So kakšni drugi haklci?
Vsakršni namigi so dobrodošli.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.497
2.413
113
Pomurje
Cena avta?
Koliko km misliš delati privat?

Če 5k leto šmuglaj in ne plačuj nič.

Če več kot 10k boš pa že težko mutil.
Pa še delodajalec mora bit za to.
 

MTB75

Fizikalc
13. maj 2012
365
25
28
Cena avta je okoli 30.000, ni električni. Privat sem jih do sedaj delal okoli 10k letno.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
Kot prvo s firmo reši mesto zaposlitve - ker če te bodo prestavili na podružnico, se ti bo vožnja do tja štela kot prevoz na delo in posledično kot privat vožnja (ja vem - ampak to je Slovenija). Ergo nič zmanjšanja.
Če ostane mesto zaposlitve kjer si zdaj, pa gredo potni nalogi in posledično dnevnice (in manj ur za delo na razpolago, ker se vožnja šteje v delovni čas) - a se potem tebi odpira možnost zmanjšana boniteta.
Boniteta je 2% od knjižne vrednosti (vključno z ddv), ozr. 1% če je manj kot 500 km privat na mesec (potrebna dokazljiva evidenca).
Ta znesek gre v “bruto” - poenostavljeno: na ta znesek plačaš dohodnino.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.595
1.501
113
Ce si kader da ti ponujajo sluzbena kola...moras biti sposoben izracunati kaj se ti splaca. Preko qurca...sluzbeni avto se vedno splaca, razen ce bi sicer fural ena stara jajca za jurja
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Kaj je bilo na koncu z obljubljenih nič bonitete, če je službeni avto električni? Je bilo kaj iz tega ali ne?
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.435
973
113
Kot prvo s firmo reši mesto zaposlitve - ker če te bodo prestavili na podružnico, se ti bo vožnja do tja štela kot prevoz na delo in posledično kot privat vožnja (ja vem - ampak to je Slovenija). Ergo nič zmanjšanja.
Če ostane mesto zaposlitve kjer si zdaj, pa gredo potni nalogi in posledično dnevnice (in manj ur za delo na razpolago, ker se vožnja šteje v delovni čas) - a se potem tebi odpira možnost zmanjšana boniteta.
Boniteta je 2% od knjižne vrednosti (vključno z ddv), ozr. 1% če je manj kot 500 km privat na mesec (potrebna dokazljiva evidenca).
Ta znesek gre v “bruto” - poenostavljeno: na ta znesek plačaš dohodnino.

1,875%
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.435
973
113
Podjetje, kjer delam, odpira podružnico in ponujajo mi službeno vozilo, saj bi večino časa moral delati tam. Pot od doma do tja mi nanese cca. 800 km na teden. Malce sem gledal po netu, pa so mnenja deljena.
Kakšne so kaj vaše izkušnje? Imam možnost uporabe avtomobila za osebno uporabo. Da bi imel doma pred blokom parkiranega službenega in lastnega, ne pride v poštev. Kako je z bonitetami? Se splača? Obstaja možnost uporabe službenega avtomobila do 500 km na mesec, kar zmanjša boniteto. Kako se ti kilometri obračunavajo, posamezno po mesecu ali skupno v celem letu, pa se povpreči? So kakšni drugi haklci?
Vsakršni namigi so dobrodošli.
Pri tebi ne, ker je pot v sluzbo in nazaj privat voznja.
 

wilburxxx

Guru
29. sep 2010
5.261
979
113
Sem uporabnik službenega vozila, z možnostjo uporabe privat do 500km/ mesec.
Fajn je ker nimam skrbi za stroške, gume servisi...
Plačujem boniteto, cca 100€ mesec, po kakem ključu nimam pojma, ker mi to firma obračunava od plače, karkoli pa sem računal mi pa nikakor ne gre skupaj, ker če računam je to cca 0,6% vrednosti avta / mesec. Vseeno pa mi je to poceni, ni servisa, gum, goriva, izgube vrednosti avta...

Ma pa svoje minuse
- Striktno pisanje potnih nalogov
- omejitev 500 km, saj običajno je ok, za kak daljši izlet si pa že omejen
- avto ki sem ga dobil, mi je pa kot drvarnica, ki nikamor ne gre, zato ga privat niti ne uporabljam veliko, in imam vseeno še svoj avto

Tko da če se mene vpraša, bi raje videl svoj avto in kilometrina, samo delodajalcu je to dražje.
 
Sem uporabnik službenega vozila, z možnostjo uporabe privat do 500km/ mesec.
Fajn je ker nimam skrbi za stroške, gume servisi...
Plačujem boniteto, cca 100€ mesec, po kakem ključu nimam pojma, ker mi to firma obračunava od plače, karkoli pa sem računal mi pa nikakor ne gre skupaj, ker če računam je to cca 0,6% vrednosti avta / mesec. Vseeno pa mi je to poceni, ni servisa, gum, goriva, izgube vrednosti avta...

Ma pa svoje minuse
- Striktno pisanje potnih nalogov
- omejitev 500 km, saj običajno je ok, za kak daljši izlet si pa že omejen
- avto ki sem ga dobil, mi je pa kot drvarnica, ki nikamor ne gre, zato ga privat niti ne uporabljam veliko, in imam vseeno še svoj avto

Tko da če se mene vpraša, bi raje videl svoj avto in kilometrina, samo delodajalcu je to dražje.
VAG grupa?
 

MTB75

Fizikalc
13. maj 2012
365
25
28
Sem uporabnik službenega vozila, z možnostjo uporabe privat do 500km/ mesec.
Fajn je ker nimam skrbi za stroške, gume servisi...
Plačujem boniteto, cca 100€ mesec, po kakem ključu nimam pojma, ker mi to firma obračunava od plače, karkoli pa sem računal mi pa nikakor ne gre skupaj, ker če računam je to cca 0,6% vrednosti avta / mesec. Vseeno pa mi je to poceni, ni servisa, gum, goriva, izgube vrednosti avta...

Ma pa svoje minuse
- Striktno pisanje potnih nalogov
- omejitev 500 km, saj običajno je ok, za kak daljši izlet si pa že omejen
- avto ki sem ga dobil, mi je pa kot drvarnica, ki nikamor ne gre, zato ga privat niti ne uporabljam veliko, in imam vseeno še svoj avto

Tko da če se mene vpraša, bi raje videl svoj avto in kilometrina, samo delodajalcu je to dražje.
Boniteta s starostjo avta pada. Torej je 500 km na mesec problem, tu če mesec prej naredim samo 100? Recimo morje bi bila težava. :(
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77

KejsiStoner

Pripravnik
15. nov 2007
180
6
18
Cabo Verde
Imam pomojem zdele že peti službeni avtomobil, pod črto se sigurno izplača. Pa sem imel v par variantah, tista z izbiro do 500km privat (polovična boniteta) ali neomejeno (brez pisanja potnih nalogov). Odpade izguba vrednosti avtomobila, servisi, vinjete, gume in seveda gorivo.

Če delaš z avtom tudi privat veliko kilometrov, sploh ni računice. Jaz sem šel na par roadtripov po Evropi, gorivo sem imel plačano tudi v tujini, to res odtehta. Ubija pa boniteta. 1,8% od avta vrednega 40.000 eur je ogromno, je pa vsako leto -15% od nabavne cene. Tam v četrtem letu rata znosno, aja, potem je treba pa počasi že avto zamenjati. Če imaš kul delodajalca, ga lahko odkupiš od leasing hiše in običajno še prodaš in narediš kak evro, če se ti da s tem baviti. Aja, odpade ti pa seveda dodatek za prevoz na delo.

Naredi par primerov in si poračunaj. Jaz bi se trenutno težko navadil biti brez, je pa res da sem vedno omejen pri izbiri avtomobila, opreme in večkrat vozim ne preveč optimalen avto. No, vsega ne moreš imeti :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

MTB75

Fizikalc
13. maj 2012
365
25
28
Torej če seštejem, že s samo vožnjo v podružnico sem preko 500km, torej pride v poštev samo max boniteta. Vprašanje je še gorivo. Omenjali so, da bi ga plačal delodajalec.Ne vem pa kako se da ločiti med zasebnim in službenim delom.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
Zakaj ne elektrika? Dobiš ga brez ddv. Tako da neka tesla3 ne prebije veliko dodeljene vsote za avto.
Tisto vecplacilo bos prvo leto nit ori esek v razkiki cene goriva /elektrika.
Ce ke nimate v sluzbi cene elektrike pol€/kwh
Ce bos lahko filal v sluzbi vsak dan, si zmagal.
Tako ti, kot delodajalec. Ce se vama zdi smiselno biti vsak dan "vsaj dve uri" v avtu
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
Nadaljevanje od prej (bemti omejitev 5 minut za urejanje).

Ali in kako se spreminja pogodbo o zaposlitvi - predvsem kje bo mesto zaposlitve
Zakaj je pomembno? Ker odvisno kje je mesto zaposlitve se računa pot (ne samo razdalja - čas je tisto kar bi pri meni igral večjo vlogo) na delo. Glej oklepaj - če imaš danes 15 minut, nato pa 1 uro in mesto zaposlitve v podružnici boš delodajalcu “šenkal” uro in pol svojega časa dnevni - in to za ceno “službenega vozila”, kjer boš potem še telovadil z potnimi nalogi, da si boš znižal davčno obremenitev (ostal pod 500 km). Jaz ne bi …
Aja - sam imam službeno vozilo - in dejansko komaj kaj privat vozim z njim - a vseeno ne uspem vse mesece ostati pod 500 km - 1/3 leta sem nad.
Drugače pa - če je razmerje službeni / privat km v korist privatnih in dejansko še delaš dovolj lastnih km, potem ni cenejšega avta.

Pa še nekaj treba paziti - potni nalog in službena pot = 0.0 za volanom.