Dosedaj ni bilo nobenih tezav...Če ti zelo natančno preverjajo kilometre se ti komaj izide.
Kaj pa ce obrnemo situacijo;
Privat avto v sluzbene namene?
Na hitro preracunano, za 1000km/mesec bi mi ostalo slabih 200€. Dobrih 2000€/leto.
Seveda potem pride vsaj en servis vec, pa veckrat nove gume... se pravi mi ostane 100€/mesec.
Sem se kaj spregledal v formuli?
Imamo koga ki to uporablja?
Odlično napisano. Na hitro rečeno: več kot imaš privat voženj in manj kot imaš službenih, bolj se ti splača boniteta. In obratno. Bolj kot je vreden avto, bolj se ti splača boniteta.Če imaš možnost izbire se seveda bolj splača avto kupiti na firmo, ker te tako ne bremeni nabavna cena.
Običajno pa človek, ki hodi na šiht, te izbire nima. Če se pa splača uporaba svojega avta za kilometrino je pa odvisno od veliko faktorjev:
-kot je že navedeno zgoraj, ali lahko kdaj kmje kaj zaokrožiš v svoj prid (ni lepo, ampak se hitro pozna...)
-kaj se dogaja s ceno bencina, ker je modra država ceno kilometrine že davno fiksirala (za pasji k....)
-kaj moraš voziti v avtu (laptop ali pa pol gradbišča, ker se s tem avto tudi uničuje)
-kje se vozi avto (po normalnih cestah ali spet po gradbiščih)
-kakšna je vožnja (2x dnevno nekaj 10 km AC v kosu ali od vrat do vrat po mestu, kjer avto 30x v delovniku prižgeš in ugasneš, ne narediš pa nič konkretne kilometrine)
-in najpomembneje: ali ti tvoj lasten avto ustreza tudi za službene potrebe (če moraš najprej kupiti ustrezen avto, zato, da boš nato lahko "vlekel" kilometrino, se računica takoj podre). Ali pa npr., da bi privat delal le dobrih 10k na leto, službeno pa še 2x toliko in nato kupiš dizla, da bi se računica izšla (se ponavadi ne)...
Skratka, nek resen plus je s kilometrino precej težko delati. (Včasih se je menda dalo, tako, da se je G2 še na cviček vozilo, danes pa...)
No fajn, da se je oglasil nekdo, ki ima izkusnje iz prve roke.Odlično napisano. Na hitro rečeno: več kot imaš privat voženj in manj kot imaš službenih, bolj se ti splača boniteta. In obratno. Bolj kot je vreden avto, bolj se ti splača boniteta.
Jaz sem si recimo preračunal, da se mi boniteta v nobene primeru ne izplača in uporabljam osebni avto za službene potrebe na potni nalog.
Pojma pa nimam kako je s tovornim vozilom za privat uporabo. Sploh ne vem, če to gre.
Glede na vse kar sem dosedaj prebral in kako razumem, bi moral vsak prevozen km biti zabelezen. In to verjetno v knjigi/papirju v avtu in na racunalniku, ce imate sw za pisat delovne naloge. Vsaj pri nas imamo ta sw, kjer mi takoj izpise koliko km imam do stranke. Km po stevcu mi nihce ne preverja in grem lahko tudi mal na okoli ce zelim...ksz:
In kaj če se tudi privat voziš s službenim (ki ga nimaš tudi privat na razpolago), pišeš pa v potni nalog službene poti? Kako to kontrolirajo? Imel sem pač terensko delo... (seveda v dogovoru z direktorjem - on je seznanjen)
Ok, ne greš na morje ipd s familijo, ampak vsi vsakodnevni opravki (trgovina, do kolega na pivo ipd.).
Katero boniteto si racunal? Kateri avto koliko vreden?Odlično napisano. Na hitro rečeno: več kot imaš privat voženj in manj kot imaš službenih, bolj se ti splača boniteta. In obratno. Bolj kot je vreden avto, bolj se ti splača boniteta.
Jaz sem si recimo preračunal, da se mi boniteta v nobene primeru ne izplača in uporabljam osebni avto za službene potrebe na potni nalog.
Pojma pa nimam kako je s tovornim vozilom za privat uporabo. Sploh ne vem, če to gre.
Mene so (ko sem delal še v velikem podjetju) opozorili, da na potnem nalogu mora biti do nekd stranke vedno x km. Ne moreš enkrat si pisat x+30, drugic x. Ker priznan strošek je najkrajša pot, lahko gres vmes še do ljubice, ampk ne moreš si pa to obračunat v stroške. So davčni inšprektorji zelo veseli takih nekonsistenc. Razen, če imaš upravičen razlog: recimo si šel menjat gume na SLUŽBENEM vozilu.Glede na vse kar sem dosedaj prebral in kako razumem, bi moral vsak prevozen km biti zabelezen. In to verjetno v knjigi/papirju v avtu in na racunalniku, ce imate sw za pisat delovne naloge. Vsaj pri nas imamo ta sw, kjer mi takoj izpise koliko km imam do stranke. Km po stevcu mi nihce ne preverja in grem lahko tudi mal na okoli ce zelim...
Ce pa pridejo s fursa al od kje in se zapicjo, potem pa mislim, da smo kr globoko v dreku...
Kolker razumem, mores v avtu imet papir kjer imas vsako voznjo zabelezeno. Ko startas, vpises stsnje stevca in namen, ko zakljucis, zapises stanje stevca. Ce si ti sel naokoli in ne direkt, pa mislim, da ga ni junaka, da bo sel take stvari preverjat.
načeloma se strinjam, samo obstajajo tudi obvozi zaradi del na cesti, pa vsaj jaz moram še kdaj pred obiskom stranke v trgovino skočit ali od stranke it v trgovino in se vrnit k njej. Kaj potem v takih primerih? Ne moreš it redno k ljubici, občasno pa lahko?Mene so (ko sem delal še v velikem podjetju) opozorili, da na potnem nalogu mora biti do nekd stranke vedno x km. Ne moreš enkrat si pisat x+30, drugic x. Ker priznan strošek je najkrajša pot, lahko gres vmes še do ljubice, ampk ne moreš si pa to obračunat v stroške. So davčni inšprektorji zelo veseli takih nekonsistenc. Razen, če imaš upravičen razlog: recimo si šel menjat gume na SLUŽBENEM vozilu.
sej to sem napisal že zgoraj... če imaš avto nižje vrednosti oz pričakovano nižjo izgubo potem je to zmagovalec če ti seveda plačujejo polno kilometrino, pri tvojih 40000 kilometrih moraš delat 5000 do 7000 eurov letnega plusa pa še rajši kaj več če res nimaš kakšnega požeruhaTa višjo, ker delam cez 500km privat. Avto je pa malo vreden, zato ni kalkulacije.. Rabljen 15 jurjev nekje.
Če bi bil avto 50 jurjev, bi že študiral, ker je tam izguba vrednosti relativno velika v primerjavi z variabilbimi stroški. Delam pa nekje 60 jurjev letno od tega 40 službeno.
Se oba strinjava o tem. Sem tudi jaz napisal, da drazji kot je avto, bolj se splaca boniteta.sej to sem napisal že zgoraj... če imaš avto nižje vrednosti oz pričakovano nižjo izgubo potem je to zmagovalec če ti seveda plačujejo polno kilometrino, pri tvojih 40000 kilometrih moraš delat 5000 do 7000 eurov letnega plusa pa še rajši kaj več če res nimaš kakšnega požeruha
Formalni obvoz zaradi del na cesti je seveda utemeljen razlog. Iti v trgovino ZA SLUŽBO je seveda utemeljen razlog. It v trgovino ZASEBNO seveda ni utemeljen razlog. V primeru, da imaš službeni avto (ne tudi za privat uporabo), nimaš kaj uporabljati tega avta za privat opravke .načeloma se strinjam, samo obstajajo tudi obvozi zaradi del na cesti, pa vsaj jaz moram še kdaj pred obiskom stranke v trgovino skočit ali od stranke it v trgovino in se vrnit k njej. Kaj potem v takih primerih? Ne moreš it redno k ljubici, občasno pa lahko?