Sociala pokrije najcenejšega, kar v večini primerov pomeni analognega. Beri: neuporabno. Za digitalnega moraš doplačati. Koliko ... od nekje minimalno 150€ naprej ... pa do jurja in več na aparat.
V grobem gredo cene tako: analogni zaušesni < digitalni zaušesni < digitalni za v sluhovod
Pri digitalnih cena raste v obratnem sorazmerju z velikostjo aparata. Torej manjši -> dražji. Ceno dviga tudi število frekvenčnih kanalov ... kako natančno se da prilagajati ojačanje zvoka po frekvencah. Več kot je frekvenčnih kanalov, bolj natančno se ga lahko prilagodi uporabnikovi izgubi sluha. Je pa seveda tudi odvisno, kakšno izgubo ima oseba. Linearno, progresivno, približno enako čez vse frekvence, ... Za enostavnejše izgube sluha niti ni potrebe po zelo dragem aparatu, ker bo že srednji rang dobro opravil delo, medtem ko je kompleksne izgube sluha učinkovito kompenzirajo samo top aparati.
Cene potem navijajo tudi razne dodatne opcije ... BT za povezavo s telefonom, daljinski upravljalnik, opcija poslušanja preko induktivne zanke, noise cancelling, wind cancelling, vodoodpornost ...
Vsaj toliko kot dober aparat je pomembno tudi najti dobrega audio tehnika, ki so vzame čas za pacienta, da mu čim bolj prilagodi nastavitve. Dober tehnik lahko iz povprečnega aparata (v sodelovanju s pacientom) izvleče zelo dober zvok, slab tehnik lahko iz vrhunskega in dragega aparata naredi hreščeč tranzistor.
Pomembno je, da aparat kupiš tam, kjer si vzamejo čas za stranke oz. se ne grejo "industrije". Kjer je obdelava strank kot po tekočem traku, ponavadi vržejo na aparat enega od presetov in to je to. Dober tehnik pa si bo vzel čas za fine-tuning. Če si izposodim primerjavo s chip-tuningom: Veliko jih dela z generičnimi mapami in niti dobro ne vejo, kaj se dogaja v ozadju, dobri tunerji pa delajo custom mape na valjih, ki so prilagojene konkretnemu avtu.
V LJ bi priporočal firmo Posluh za sluh, tam dela g. Robba, ki je tudi sam naglušen, tako da pozna stvari tudi z "druge strani". Na obali je bil včasih dober Audiovox v Portorožu. Zdaj so se združili z Neuroth in imajo ordinacijo v Kopru ... ne vem pa, kakšen način dela imajo zdaj, če se še vedno tako posvetijo stranki.
V grobem gredo cene tako: analogni zaušesni < digitalni zaušesni < digitalni za v sluhovod
Pri digitalnih cena raste v obratnem sorazmerju z velikostjo aparata. Torej manjši -> dražji. Ceno dviga tudi število frekvenčnih kanalov ... kako natančno se da prilagajati ojačanje zvoka po frekvencah. Več kot je frekvenčnih kanalov, bolj natančno se ga lahko prilagodi uporabnikovi izgubi sluha. Je pa seveda tudi odvisno, kakšno izgubo ima oseba. Linearno, progresivno, približno enako čez vse frekvence, ... Za enostavnejše izgube sluha niti ni potrebe po zelo dragem aparatu, ker bo že srednji rang dobro opravil delo, medtem ko je kompleksne izgube sluha učinkovito kompenzirajo samo top aparati.
Cene potem navijajo tudi razne dodatne opcije ... BT za povezavo s telefonom, daljinski upravljalnik, opcija poslušanja preko induktivne zanke, noise cancelling, wind cancelling, vodoodpornost ...
Vsaj toliko kot dober aparat je pomembno tudi najti dobrega audio tehnika, ki so vzame čas za pacienta, da mu čim bolj prilagodi nastavitve. Dober tehnik lahko iz povprečnega aparata (v sodelovanju s pacientom) izvleče zelo dober zvok, slab tehnik lahko iz vrhunskega in dragega aparata naredi hreščeč tranzistor.
Pomembno je, da aparat kupiš tam, kjer si vzamejo čas za stranke oz. se ne grejo "industrije". Kjer je obdelava strank kot po tekočem traku, ponavadi vržejo na aparat enega od presetov in to je to. Dober tehnik pa si bo vzel čas za fine-tuning. Če si izposodim primerjavo s chip-tuningom: Veliko jih dela z generičnimi mapami in niti dobro ne vejo, kaj se dogaja v ozadju, dobri tunerji pa delajo custom mape na valjih, ki so prilagojene konkretnemu avtu.
V LJ bi priporočal firmo Posluh za sluh, tam dela g. Robba, ki je tudi sam naglušen, tako da pozna stvari tudi z "druge strani". Na obali je bil včasih dober Audiovox v Portorožu. Zdaj so se združili z Neuroth in imajo ordinacijo v Kopru ... ne vem pa, kakšen način dela imajo zdaj, če se še vedno tako posvetijo stranki.