A to ugotovijo po? 50 letih?
Z dvojno kabino jih je koliko na svetu?
En more imeti svoje % da se bo obračalo €
Z dvojno kabino jih je koliko na svetu?
En more imeti svoje % da se bo obračalo €
In katere so te dizelske lokomotive v lasti SŽ, ki lahko vlečejo težke tovorne vlake in imajo kabino na obeh straneh?Saj imamo lokomotive kjer na obeh straneh vizijo. Pa tale regan lahko vozi kontra, na videoposnetku pa ima tist dolgi del naprej
Trenutno so v Srbiji 664 - 101, 105, 106, 111, 112, 114A niso parne in dizlce namenjene vojni rezervi....torej ne gredo na jug po "upokojitvi" ampak v hladno rezervo....
to govoriš o kakem konkretnem primeru, ali kar tako malo počez?
In sedaj ne bo več problemov in mrtvih na SLO železnicah!In še zmeraj ne vidiš nič na levo, če vozi z dolgim koncem naprej. Kar je še posebej problematično pri prehodih ceste čez železnico.
Potrebno ti je priznat da mas kar impresivno znanje o zeleznicahTrenutno so v Srbiji 664 - 101, 105, 106, 111, 112, 114
Slovenija: 664 - 102, 103, 104 ne vozi, 107, 108, 109, 110, 113, 115, 116, 117 ne vozi, 118 ne vozi, 119, 120
Podatki se sicer najdejo na spletu, če malo bolj globoko poiščeš ali vprašaš koga, ki je bližje "sistemu". Meni je te podatke posredoval drug "ljubitelj" železnice, ker me zanimajo. Bolj ali manj pa nekatere od nas druži dejstvo, da ne moremo biti strojevodje oz. imeti kakršnekoli odgovornejše funkcije tam. Mene je železnica vedno veselila, stric je bil vlakovni odpravnik in marsikdaj sem samo sedel na postaji in gledal vlake, ker so me impresionirali. A življenje mi je pač določilo svoje in mi namenilo barvno slepoto, kar pomeni, da bom celo življenje lahko železnico gledal le od daleč. Grem pa še danes rad ob progo in slikam in snemam vlake, če le najdem kaj časa. K sreči imam tudi nekaj njiv precej blizu proge. Verjetno bi temu lahko rekli neizpolnjene sanje...Potrebno ti je priznat da mas kar impresivno znanje o zeleznicah