Voda je itak prisotna v vsakem gorivu, če ne drugega jo je malo zaradi kondenza v rezervoarju avtomobila in na bencinskih servisih. Temu se ne da izognit.
Vprašaj na bencinskem servisu, kjer točiš, koliko imajo vode v gorivu, Sej vem, da ti bojo odgovorili da pri njih vode ni , kar je debela laž.
V vsakem podzemnem rezervoarju se nabira voda, v nekaterih več, nekaterih manj, odvisno od kvalitete vgradnje rezervoarjav in rezervoarjev samih. Ponavadi je vode par miimetrov (tolerira se do par cm) in se usede na dno rezervoarja. Zato so šobe, ki črpajo gorivo dvignjene od dna rezervoarja nekje 5 - 10 cm višje od dna. Ravno zato, da voda ostaja na dnu. Problemi lahko nastanejo edino, če je nivo goriva minimalen (zna potegnit kaj vode zraven), če nivo vode presega dovoljeno mejo ali pa če točiš gorivo neposredno po ali med polnjenjem rezervoarjev, kjer se vse v rezervoarju premeša. Se zna zgodit, da dobiš porcijo svinjarije in vode zraven goriva. Včasih se je počakalo par min po cisterni, da se je vse posedlo, danes pa večina servisov prične s točenjem neposredno po polnjenju, nekateri pa točijo tudi med polnjenjem. In tukaj je največji problem. Je pa res, kot je že nekdo omenil, da pri servisih z večjim obratom goriva teh problemov manj, nikakor pa niso izključeni.