Škodni primer

scorpion

Majstr
25. apr 2008
2.049
204
63
Torej stvar je taka: pred kratkim se mi je ena baba zaletela v avto. Na EU poročilu je napisala, da je kriva. Jaz naslednji dan k cenilcu, ki je naredil spisek, zdaj pa čakam nadaljnje postopke. Avto je sicer vozen, a se raje vozim z drugim.
Danes po 10-ih dneh pošljem mail cenilcu, kaj se dogaja z mojim škodnim primerom, dobim avtomatski odgovor, da naj se obrnem na drug mail... No potem pa dobim takle odgovor:

Temelj še ni podan, smo v postopku pridobivanja dokumentacije.

Kaj v praksi to pomeni?

Čez dober mesec mi poteče registracija... Avto naj do takrat popravijo ali pa ocenijo kot ekonomsko totalko. Če bo slednje, poberem kolikor pač ponudijo in prodam takega, kot je.
A če se postopek zavleče preko registracije, imam same probleme. Po enem mesecu od preteka registracije je treba avto odjaviti iz prometa. Vrniti tablice. Ali pa jih deponirati (mislim da lahko za 15 dni).
Če ne bo ekonomske totalke, pa ne bo zrihtan do registracije oz en mesec od preteka, pa je treba spet tablico preizkušnja, pa zavarovanje, ker brez tega tehnični ne gre čez...

Kakšen nasvet, kako najbolje speljati to, ali je to naša jebena birokracija?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Ko sem sam naredil piz****** je tudi trajalo kakšnih 14 dni, da sem z zavarovalnice dobil pošto naj pojasnim kaj sem delal takrat in takrat :D

Zavarovalnica je povzročitelju poslala obrazec, kjer mora pisno pojasniti dogajanje. Nekaj časa traja, da to sprovedejo, nato gre po pošti do njega, nato mora še on reagirati in obrazec izpolniti, ga poslati na zavarovalnico, in ta ga mora spet sprocesirati.

Lahko pa vprašaš na zavarovalnico (ali agenta) če lahko daš že prej avto popravit... Tega dela pa sam ne poznam.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.331
4.906
113
Torej stvar je taka: pred kratkim se mi je ena baba zaletela v avto. Na EU poročilu je napisala, da je kriva. Jaz naslednji dan k cenilcu, ki je naredil spisek, zdaj pa čakam nadaljnje postopke. Avto je sicer vozen, a se raje vozim z drugim.
Danes po 10-ih dneh pošljem mail cenilcu, kaj se dogaja z mojim škodnim primerom, dobim avtomatski odgovor, da naj se obrnem na drug mail... No potem pa dobim takle odgovor:

Temelj še ni podan, smo v postopku pridobivanja dokumentacije.

Kaj v praksi to pomeni?

Čez dober mesec mi poteče registracija... Avto naj do takrat popravijo ali pa ocenijo kot ekonomsko totalko. Če bo slednje, poberem kolikor pač ponudijo in prodam takega, kot je.
A če se postopek zavleče preko registracije, imam same probleme. Po enem mesecu od preteka registracije je treba avto odjaviti iz prometa. Vrniti tablice. Ali pa jih deponirati (mislim da lahko za 15 dni).
Če ne bo ekonomske totalke, pa ne bo zrihtan do registracije oz en mesec od preteka, pa je treba spet tablico preizkušnja, pa zavarovanje, ker brez tega tehnični ne gre čez...

Kakšen nasvet, kako najbolje speljati to, ali je to naša jebena birokracija?
Pomeni da povzročitelj verjetno še ni potrdil "temelja", po vsaki prijavi škode, se takoj pošlje na naslov povzročitelja v izpolnitev obrazec,
katerega mora izpolniti in napisati kaj se je zgodilo, da se potrdi primer ki si ga prijavil.

Povzročitelj mora tako (čimprej) izpolniti dokumente in priložiti zahtevana dokazila; izpolnjen obrazec, kopijo vozniškega in prometnega dovoljenja...
Ko zavarovalnica prejme te dokumenta, v čim krajšem času odgovori (potrdi) oškodovancu, ali je škoda odobrena.

Se pa dostikrat zgodi, da povzročitelji ne odgovorijo in potrdijo/zavržejo zgodbo in takrat se zavleče, dokler ni to prejeto ter obdelano.
Včasih se čaka tudi policijski zapisnik, vendar če ni nekih neskladij ali telesnih poškodb, se zadeva hitro zaključi.

Če imaš kontakt povzročitelja, ga pokliči in povprašaj, če je že poslal zavarovalnici zahtevane dokumente nazaj, največkrat je to razlog
da se postopek zavleče.
 

kajn

Guru
5. okt 2007
2.820
1.667
113
Iskajoč brata
V mojem primeru, se je povzročitelj premislil. Na terenu potrdil povzročitev nesreče, nato v drugem krogu trdil, da sva oba krivca...

Potem gre to naprej na pregled... Nato pade odločitev. V mojem primeru je EU poročilo obveljalo...
 
15. jan 2019
3.459
1.086
113
Torej stvar je taka: pred kratkim se mi je ena baba zaletela v avto. Na EU poročilu je napisala, da je kriva. Jaz naslednji dan k cenilcu, ki je naredil spisek, zdaj pa čakam nadaljnje postopke. Avto je sicer vozen, a se raje vozim z drugim.
Danes po 10-ih dneh pošljem mail cenilcu, kaj se dogaja z mojim škodnim primerom, dobim avtomatski odgovor, da naj se obrnem na drug mail... No potem pa dobim takle odgovor:

Temelj še ni podan, smo v postopku pridobivanja dokumentacije.

Kaj v praksi to pomeni?

Čez dober mesec mi poteče registracija... Avto naj do takrat popravijo ali pa ocenijo kot ekonomsko totalko. Če bo slednje, poberem kolikor pač ponudijo in prodam takega, kot je.
A če se postopek zavleče preko registracije, imam same probleme. Po enem mesecu od preteka registracije je treba avto odjaviti iz prometa. Vrniti tablice. Ali pa jih deponirati (mislim da lahko za 15 dni).
Če ne bo ekonomske totalke, pa ne bo zrihtan do registracije oz en mesec od preteka, pa je treba spet tablico preizkušnja, pa zavarovanje, ker brez tega tehnični ne gre čez...

Kakšen nasvet, kako najbolje speljati to, ali je to naša jebena birokracija?
počitnice so krive
 

scorpion

Majstr
25. apr 2008
2.049
204
63
Ja OK... krive počitnice ali pa se je krivec premislil glede izjave... to mi je čisto vseeno. Enkrat se bo to že rešilo.
Ampak zanima me, kaj se zgodi, če se postopek zavleče toliko, da mi poteče registracija (in še en mesec po registraciji, ko je treba avto odjaviti)...
Odjaviti avto in vračati tablice za avto, ki je v "škodnem postopku" - za koji krščen duš bi jaz moral plačevati vse te stroške odjave itd...
Ali je tukaj kakšna rešitev? Zato sem se tudi obrnil na ta forum, ker na netu pač nisem našel nekih pametnih nasvetov, kaj se zgodi in kako ravnati v takem primeru...
 

igiNo1

Guru
24. feb 2018
1.462
664
113
Če bi bila ekonomska totalka, bi ti to cenilec napisal že na zapisnik.
Avto daš popravit, če servis ugotovi še kakšne dodatne poškodbe, pokliče dodatno cenilca na ogled, da se zabeleži.
S servisom se dogovoriš o plačilu. Nekateri servisi počakajo na plačilo zavarovalnice.
 

scorpion

Majstr
25. apr 2008
2.049
204
63
Če bi bila ekonomska totalka, bi ti to cenilec napisal že na zapisnik.
Avto daš popravit, če servis ugotovi še kakšne dodatne poškodbe, pokliče dodatno cenilca na ogled, da se zabeleži.
S servisom se dogovoriš o plačilu. Nekateri servisi počakajo na plačilo zavarovalnice.
Cenilec je poslikal in naredil spisek samo tiste škode, katera je vidna na prvi pogled (vključena je tudi optika, ker je bil udarec v feltno). Ta spisek sem potem za hec poslal na uradni servis, kjer so rekli, da je to okoli 2000€. Kaj je narobe na podvozju, pa se bo videlo, ko bo avto dvignjen. Ko se zdaj namreč peljem naravnost, je volan zamaknjen v desno. Pa še sum na počen nosilec prednje luči in smo že tam nekje pri 50% vrednosti avta po eurotaxu, ko se potem prizna ekonomska totalka.
 

igiNo1

Guru
24. feb 2018
1.462
664
113
Je. Tudi po sodni praksi. Moraš pa zavarovalnici dokazat, da nadomestno vozilo nujno potrebuješ.
Ni pa zavarovalnica kriva, če se povzročitelj ne odzove in ne poda izjave. Ne morejo ti izplačat škodo pred njegovim priznanjem krivde.
Kolega (vozil motor) je sedem let dokazoval krivdo voznika vozila - odvzem prednosti. Bil je mesec in pol v bolnici in skoraj celo leto v bolniški. :(
 

scorpion

Majstr
25. apr 2008
2.049
204
63
No danes sem vendarle dobil pošto iz zavarovalnice, da naj čimprej posredujem račune oz. dokazila o odpravi škode - z opombo: PREDRAČUN POPRAVILA.
Tako da jutri ga peljem na servis, potem bomo pa videli, kaj vse bodo še našli poleg tistega, kar je od zunaj videl cenilec.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
Nadomestno vozilo dobiš v primeru kasko zavarovanja ali asistence.
AO naj bi krilo vso škodo ki si jo imel. Ce moras zaradi nesrece in posledično popravila najeti drugo vozilo, je tudi strosek ki bi ga sicer ne bi imel. Vsaj po ZKP.
Zavarovalnica pa se ( seveda) izogiba plačilu. Zato pa pravim. Tako zavlacevanje birokracije (oziroma neodzivnost) s strani zavarovalnice bi moralo nekaj 10% oskodovancev striktno jim zaracunavati renta car za cas popravila. Potem bi pa videli kako dolgo bi se papirji svaljkali sem ter tja, ter kdo bi koga iskal za kako izjavo, podpis....
Hkrati pa bi morala zavarovalnica od servisov zahtevati popravila v nekem razumnem roku.
Ce se na rezervni del za popravilo caka vec mesecev, to ni problem zavarovalnice, ampak servisa. V tem primeru rentacar placuje servis.
Potem ne bi bralp zgodb, kjer za popravilo pogosto poskodovanih delov uveljavljene blagovne znamke cakas na dele več mesecev.
Najbrz bi se Rimac za Nevero hitreje dele dobavil, kot pa za avto ki je bil prodan v mio kosih. (Pa ne pred 30 leti, ker tisto bi itak bi totalka).

Manjsa prometna nesreča, brez poškodovanih, izpolnjeno EU poročilo, pa po enem mesecu od nesrece ni se nobene poste. Res da sta se oba avta normalno odpeljala z mesta nesrece, da je bil oskodovanec registriran v tujini, ampak dvomim da oskodovanec se ne bi podal zahtevka za popravilo (ali pac?, Ceprav skode ima za nekaj "jurjev" najbrz ) pa da iz avstrije ne bi po enem mesecu prisla posta do povzrocitelja.
Kot berem pa se to ne priznava samo na osnovi eu porocila o.nesreci brez dodatnega
priznanja povzrocitelja.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
Je. Tudi po sodni praksi. Moraš pa zavarovalnici dokazat, da nadomestno vozilo nujno potrebuješ.
Ni pa zavarovalnica kriva, če se povzročitelj ne odzove in ne poda izjave. Ne morejo ti izplačat škodo pred njegovim priznanjem krivde.
Kolega (vozil motor) je sedem let dokazoval krivdo voznika vozila - odvzem prednosti. Bil je mesec in pol v bolnici in skoraj celo leto v bolniški. :(
Se pravi je povzrocitelj podajal pritožbe na kazni policije in sodisca oziroma nesreca ni bila "čista" kdo je kriv.
7 let je....
 

scorpion

Majstr
25. apr 2008
2.049
204
63
AO naj bi krilo vso škodo ki si jo imel. Ce moras zaradi nesrece in posledično popravila najeti drugo vozilo, je tudi strosek ki bi ga sicer ne bi imel. Vsaj po ZKP.
Zavarovalnica pa se ( seveda) izogiba plačilu. Zato pa pravim. Tako zavlacevanje birokracije (oziroma neodzivnost) s strani zavarovalnice bi moralo nekaj 10% oskodovancev striktno jim zaracunavati renta car za cas popravila. Potem bi pa videli kako dolgo bi se papirji svaljkali sem ter tja, ter kdo bi koga iskal za kako izjavo, podpis....
Hkrati pa bi morala zavarovalnica od servisov zahtevati popravila v nekem razumnem roku.
Ce se na rezervni del za popravilo caka vec mesecev, to ni problem zavarovalnice, ampak servisa. V tem primeru rentacar placuje servis.
Potem ne bi bralp zgodb, kjer za popravilo pogosto poskodovanih delov uveljavljene blagovne znamke cakas na dele več mesecev.
Najbrz bi se Rimac za Nevero hitreje dele dobavil, kot pa za avto ki je bil prodan v mio kosih. (Pa ne pred 30 leti, ker tisto bi itak bi totalka).

Manjsa prometna nesreča, brez poškodovanih, izpolnjeno EU poročilo, pa po enem mesecu od nesrece ni se nobene poste. Res da sta se oba avta normalno odpeljala z mesta nesrece, da je bil oskodovanec registriran v tujini, ampak dvomim da oskodovanec se ne bi podal zahtevka za popravilo (ali pac?, Ceprav skode ima za nekaj "jurjev" najbrz ) pa da iz avstrije ne bi po enem mesecu prisla posta do povzrocitelja.
Kot berem pa se to ne priznava samo na osnovi eu porocila o.nesreci brez dodatnega
priznanja povzrocitelja.
Vsaj pri moji zavarovalnici je tako, da ti nadomestno vozilo v primeru kraje (če imaš kasko) pripada največ 30 dni. Drugače pa pri poškodbah samo če imaš sklenjeno avtomobilsko asistenco. Odvisno od paketa: pri cenejšem ti pripada 8 dni, pri dražjem pa največ 45 dni (če ga pelješ na pogodbeni servis, drugače velja 8 dni).

Res je, evropsko poročilo je bolj tako. Z njim greš samo prijavit škodni dogodek, potem pa zavarovalnica pozove še povzročitelja. Ta se lahko odzove ali pa ne, lahko tudi spremeni izjavo, da ni kriv. Potem se pa postopek vleče. Fuck pa taka birokracija.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
Beri odgovor igiNo1
Ko bi se dovolj oskodovancev zavedalo svoje pravice, bi zacela zavarovalnica drugace to obravnavati.
Sem se preko desetletja preko odvetbika in sodisca pogovarjal z njo, tako da...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

igiNo1

Guru
24. feb 2018
1.462
664
113
Se pravi je povzrocitelj podajal pritožbe na kazni policije in sodisca oziroma nesreca ni bila "čista" kdo je kriv.
7 let je....
Ja. Postavi se v kožo "kao" povzročitelja. Sploh v primeru nesreče s smrtnim izidom (zapor).
Če nisi kriv, nisi kriv. Ne more te kar nekdo obtožiti, da si kriv. Krivdo je potrebno dokazati!
Mislim, da so imeli ene tri ali štiri različne sodne izvedence (tudi iz tujine), ki si nikakor niso bili enotni o krivdi :(
 
  • Žalosti me
Reactions: Hanzi

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Manjsa prometna nesreča, brez poškodovanih, izpolnjeno EU poročilo, pa po enem mesecu od nesrece ni se nobene poste. Res da sta se oba avta normalno odpeljala z mesta nesrece, da je bil oskodovanec registriran v tujini, ampak dvomim da oskodovanec se ne bi podal zahtevka za popravilo (ali pac?, Ceprav skode ima za nekaj "jurjev" najbrz ) pa da iz avstrije ne bi po enem mesecu prisla posta do povzrocitelja.
Kot berem pa se to ne priznava samo na osnovi eu porocila o.nesreci brez dodatnega
priznanja povzrocitelja.
A ni obvezno, da če je en od udeležencev tuje vozilo, da se kliče policijo?