Citat:
Uporabnik brgo pravi:
men še zmeraj nekaj ni jasno
kako bi moral vozit, da bi bil motor pregret in bi škodil turbini?
Nisi dobro prebral...govora je o tem,da ni dobro avtomobila goniti do konca,potem pa ustaviti naprimer na bencinski pumpi in ugasniti avto,ki si ga ravnokar gonil do konca. Vedno je bolje kak kilometer ali dva pred ustavitvijo voziti umirjeno (ali pa počakati dve ali tri minute na mestu s prižganim motorjem),da se turbina vsaj malo ohladi. Če ugasneš motor s pregreto (premalo ohlajeno) turbino,in to narediš 10x,bo garant prišlo do njene okvare (vem za enega makedonca,ki je vsako leto na Mazdi 6 menjal turbino,na koncu so ugotovili da se je vsako leto peljal v Makedonijo in na črpalkah ugašal avto,ki ga je prej gonil do konca. Uničil je 3 ali 4 turbine,preden so mu dopovedali da tega ne sme
).
Imajo pa nekateri avtomobili dobro rešitev,da hlajenje turbine deluje tudi še nekaj minut po izklopu motorja,ampak mislim da so bolj redki.Vsekakor pa drži,da bo turbina zdržala dlje,če se upošteva zgornji nasvet,menda celo "preživi" motor,če jo pravilno uporabljamo.
Ampak nekaterim to dopovedat...