Škoda octavia combi 2013

Jason

Fizikalc
20. avg 2009
685
51
28
ksz, koliko je davkov pri najcenejši octaviji karavan oz. koliko je cena brez vseh davkov (za izvoz).
za ddv vem, potem pa je še dmv (ki pa je odvisen od izpustov? - kakšni so tu %)
lp!
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik Drifter pravi:
matr ne štekam teh švabov, zakaj za vraga ne dajo 6gang v 1.6tdije not??

Jaz pa ne štekam prednosti 6 stopenskih menjalnikov. Končne prestave so itak enako dolge, vmes moraš pa samo še več šaltat, še posebej dizla.

VW je naredil edino pametno odločitev
zmaga.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.483
10.726
113
Dovoljeno je tudi preskakovat prestave..iz 4. v 6. recimo.. ni nič narobe.
 

hooger

Fizikalc
5. sep 2007
1.984
17
38
Bled
Citat:
Uporabnik Drifter pravi:
matr ne štekam teh švabov, zakaj za vraga ne dajo 6gang v 1.6tdije not??

matr, ne štekam folka, ki zaradi tega dela problem. Al mar zarad tega avto kaj manj gre? Gre samo do 120kmh?
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Citat:
Uporabnik Drifter pravi:
matr ne štekam teh švabov, zakaj za vraga ne dajo 6gang v 1.6tdije not??

Jaz pa ne štekam prednosti 6 stopenskih menjalnikov. Končne prestave so itak enako dolge, vmes moraš pa samo še več šaltat, še posebej dizla.

VW je naredil edino pametno odločitev
zmaga.gif

A si prepričan, da je prestavno razmerje zadnje prestave pri 5- in 6-stopenjskih menjalnikih enako?
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Seveda nisem 100% prepričan.

Ampak se spomnim pred leti, ko se je začelo menjat menjalnike, da je vsaj tistih par, ki sem jih pofirbcal, imelo enako dolge končne prestave pri 5 in 6 stopenjskem. Dandanes bo to težje dokazljivo, ker imajo itak vsi motorji samo en tip ročnega menjalnika.
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.281
191
63
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
"All 4x4 models get a multi-link rear axle instead of the lesser models’ torsion beam rear, and the 4x4 system is new, with electronic diff locks in both axles."

Opa nekaj novega; torej klasične octavie imajo zadaj klasično torzijsko premo, ko imajo 4x4 izvedenke multilink vodila, roke.
S torzijo so naredili korak nazaj....
sprasujem se.gif

V praktični uporabi za veliko večino razlike sploh ne bodo opazne. Klik.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
Citat:
Uporabnik Slick pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
"All 4x4 models get a multi-link rear axle instead of the lesser models’ torsion beam rear, and the 4x4 system is new, with electronic diff locks in both axles."

Opa nekaj novega; torej klasične octavie imajo zadaj klasično torzijsko premo, ko imajo 4x4 izvedenke multilink vodila, roke.
S torzijo so naredili korak nazaj....
sprasujem se.gif

V praktični uporabi za veliko večino razlike sploh ne bodo opazne. Klik.

Pa sej to ima VAG grupa že 100 let, mislim predvsem na multilink ki je pri 4x4 pogonih vedno prisoten (bolj gre za samo potrebo pogona kot pa kakšno drugo uporabno vrednost).

To kar ima golf (multilink na zadnji premi opcijsko oz. glede na motor) so se pa odločili glede na ponudbo konkurence (japonci) in pa prodajanih številk in financ (golf 5 je bil v osnovnih verzijah predrag zaradi multilinka, hkrati so pa potem vsi kritizirali prehod nazaj (golf 6) na togo premo).
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik Slick pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
"All 4x4 models get a multi-link rear axle instead of the lesser models’ torsion beam rear, and the 4x4 system is new, with electronic diff locks in both axles."

Opa nekaj novega; torej klasične octavie imajo zadaj klasično torzijsko premo, ko imajo 4x4 izvedenke multilink vodila, roke.
S torzijo so naredili korak nazaj....
sprasujem se.gif

V praktični uporabi za veliko večino razlike sploh ne bodo opazne. Klik.

Za večino res, zame ne. Sam ne grem več nazaj na premo.
 

mitja155

Pripravnik
19. apr 2008
569
12
18
43
LJ
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Seveda nisem 100% prepričan.

Ampak se spomnim pred leti, ko se je začelo menjat menjalnike, da je vsaj tistih par, ki sem jih pofirbcal, imelo enako dolge končne prestave pri 5 in 6 stopenjskem. Dandanes bo to težje dokazljivo, ker imajo itak vsi motorji samo en tip ročnega menjalnika.

pri novih 1.6 tdi motorjih je 5 zelo dolga. 3000 obratov 160kmh...


lp
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Seveda, če ima največjo moč še par obratov višje; ravno to me je presenetilo, enak motor v WVju ima največjo moč okrog 4000 obratov, ko ima pri octavii okrog 3500 (!).
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
dva vprašanja glede novega Combija,ker bom verjetno v naslednjega pol leta nabavil nekaj za naslednjih vsaj 7 let,in tale Octavija je med resnimi kandidati: na konfiguratorju se je pojavila tudi RS-ka 2.0 TDI,predvidevam da ta pa ima zadaj že multilink premo? Poleg tega me zanima še,kje v konfiguratorju lahko pri opremi izberem opcijo vzvratne kamere? Je ta že vključena v dražjo navigacijo? (nikjer ni omenjena,se mi zdi pa skrajno neverjetno da je nikjer ne omenjajo)
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
v konfiguratorju je res mal zmede, tudi pri radiju oz navigaciji, je opisanih več funkcij pri cenejšem, nimaš možnosti izbire radarskega tempomata.

Jst sem za 4x4 z 1.6tdi prišel do 30.200€:)

Je 1.6 prešvoh za 4x4? Ima pa v tem primeru 6 prestav.
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
Multilink imajo RS TDi in TSi, 18. TSi in vse verzije s 4x4 pogonom....