Sklopka?

S57BMU

Pripravnik
7. sep 2007
643
10
18
Mislm da je hidravlika, sej je hecn da nisem ziher
redface-1.gif
bom pogledal,se dozdej nisem prav velik pogljabljal v to...pač vednouradniservis.press
...aja je pa dizel 1,9

Lp.
 

qqqqqqq

Fizikalc
23. apr 2008
1.405
0
36
Punca ima novo sklopko, pa ima isti simptom, kot S57BMU. Ko stisneš sklopko lepo teče, ko spustiš pa malo ropota.

Menjana je bila itak celotna sklopka, torej serviser zafušal?
 

S57BMU

Pripravnik
7. sep 2007
643
10
18
Vedno ali pri hladnem? Kak avto?
Namreč meni le pri popolnoma hladnem. Sem že večkrat preveril in se pri prvi vožnj v dnevu po ene 2 km ustavil in poslušal,celo ven šel in nič
grin1.gif


Lp.
 
Nazadnje urejeno:

qqqqqqq

Fizikalc
23. apr 2008
1.405
0
36
Isti avto.

Pri hladnem se sliši tak značilen ropot tk tk tk, potem ko se segreje resda zgine ampak še vedno "občutim" majhno razliko z ali brez sklopke.
 

S57BMU

Pripravnik
7. sep 2007
643
10
18
No pri meni pa v bistvu ni kot neki "tk tk tk" ampak bolj kot šumenje, pa že po par km prevoženih (če je prej čisto hladen) se ne sliši nič, torej je čisto tiho.

Lp.
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.092
138
63
okolica mesta
Kaj potem predlagate oz. kaj je bolje početi, ko ste npr. na semaforju, držite sklopko in imate v prvi ali imate v leru( in seveda ne držite sklopke
smile-1.gif
)?

lp
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
itak da je najboljse v leru. V prvi prestavi in z stisnjeno sklopko unicujes potisni lezaj.
 

barracuda

Pripravnik
21. nov 2008
88
0
6
To je potisni ležaj, cena ležaja cca. 80 (če se dobi), lamela+potisna plošča+ potisni ležaj cca. 200-250€.

edit:
Jaz računam za delo 80-150€. (okolica MB)
 
Nazadnje urejeno:

predator

Fizikalc
20. jul 2007
5.141
0
36
Ausland
Citat:
Uporabnik Gamero pravi:
Kaj potem predlagate oz. kaj je bolje početi, ko ste npr. na semaforju, držite sklopko in imate v prvi ali imate v leru( in seveda ne držite sklopke
smile-1.gif
)?

lp

Barracuda tvoj odgovor na to pa je.....
 
Nazadnje urejeno:

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik barracuda pravi:
To je potisni ležaj, cena ležaja cca. 80 (če se dobi), lamela+potisna plošča+ potisni ležaj cca. 200-250€.

edit:
Jaz računam za delo 80-150€. (okolica MB)

Pa je pametno menjat samo ležaj, če je že enkrat vse razdrto? Kje pa delaš to, da vemo, če bi rabil na drugem avtu kaj menjat.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
Citat:
Uporabnik barracuda pravi:
To je potisni ležaj, cena ležaja cca. 80 (če se dobi), lamela+potisna plošča+ potisni ležaj cca. 200-250€.

edit:
Jaz računam za delo 80-150€. (okolica MB)

Pa je pametno menjat samo ležaj, če je že enkrat vse razdrto? Kje pa delaš to, da vemo, če bi rabil na drugem avtu kaj menjat.





Ce imas razdrto se bolj splaca menjat komplet, ki je tudi precej cenejsi kot ce kupujes po delih, razen ce avta vec ne mislis imeti. Jaz vedno menjam se tesnilo na motorni gredi, lezaj v vztrajniku in preverit je potrebno ce je vztrajnik raven.
 

barracuda

Pripravnik
21. nov 2008
88
0
6
To delam v Hočah.

Jaz bi menjal komplet, razen če misliš avto res kmalu prodati, pa še to se ne spodobi. Da menjaš sam ležaj pa pride itak v poštev le če je potisna plošča in lamela še dobra. Lamelo pa je itak treba dat obnovit, to pride spet enih 30€, tako da ni neke računice. Prišparaš cca. 100€.
Jaz pač povem vse možnosti, pa se naj vsak sam odloči.
 

barracuda

Pripravnik
21. nov 2008
88
0
6
Sej vprašanje če se sploh dobi kaj posebaj, ponavadi je itak v kompletu. Cena je pa približno taka ko sem napisal mal više.

Kako preveriš če je vztrajnik raven? Pa kaj bi ga po tvojem zvilo, pri okvari potisnega ležaja? Sam še namreč nisem mel takšnega primera, pa sem že menjal kr nekaj sklopk.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
potisni se dobi tudi posebej, samo je taka cena kot pol kompleta.
Vztrajnik se v srednjem delu bolj izrabi kot zunaj zaradi razlicne vrtilne hitrosti. To znacilno za mocnejse avtomobile in tiste z veliko kilometri.Potem nova lamela ne zdrzi dolgo ce se vztrajnika menja ali pa postruzi.