Simobil vprašanje glede računov

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.415
3.805
113
davorinm.wordpress.com
Nekaj me zanima, pa mogoče kdo pozna odgovor.

1. Tri mesece ne plačaš položnice 2 - 4 EUR (stara Orto naročnina, pozabil koliko), cifre ne uporabljaš in te izklopijo.

2. Takrat, ko so te izklopili, si imel še 2 meseca do konca aneksa

3. Dobiš razne opomine in se odločiš plačati vse položnice in stroške odpovedi pogodbe v znesku 10 EUR

4. Če želiš to narediti, moraš plačati te tri položnice za nazaj, nato pa ti pošljejo domov položnico za 43 EUR v katero so ti zaračunali stroške vzpostavitve številke in vklopa...ali nekaj takega v vrednosti 33 EUR (+10 EUR stroške odpovedi pogodbe za 2 meseca).


Zakaj je potrebno plačati stroške ponovnega priklopa in vzpostavitve številke (nekaj takega) v vrednosti 33 EUR, če si se odločil prekiniti pogodbo na dan, ko si plačal vse tekoče položnice? Torek prekinil si pogodbo, plačal obveznosti in podpisal, da boš plačal stroške odpovedi pogodbe v vrednosti 10 EUR. Pričaka pa te položnica 43 EUR.

Je to pravilen postopek s strani Simobila?
 
Nazadnje urejeno:

CyberShot

Pripravnik
2. jun 2008
523
0
16
Maribor
Mislim, da gre zgolj za avtomatiko s strani Simobila. Stroške ponovne vzpostavitve številke ti pač zaračunajo, če plačaš te priklopijo. Če si se odločil za prekinitev pogodbe, potem je ponovna vzpostavitev brezpredmetna. Vsaj logično bi bilo.
Kaj pa pravijo na CC ?

Postopek je pa zagotovo malo prirejen z njihove strani.
 
Nazadnje urejeno:

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.415
3.805
113
davorinm.wordpress.com
Kar mi je bilo rečeno v poslovalnici in kar mi je bilo rečeno v klicnem centru se razlikuje. Zato raje tu še enkrat vprašam, preden grem nazaj v poslovalnico.
smile-1.gif
 

CyberShot

Pripravnik
2. jun 2008
523
0
16
Maribor
Če jaz osebno dvomim v "svetovalca" zahtevam črno na belem. Pomoje je ta položnica za 43€ brezpredmetna, imam občutek, da je bolj z razlogom "ako prođe, prođe"
smile-1.gif
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.415
3.805
113
davorinm.wordpress.com
Ok takole je bilo.

Sem šel v poslovalnico, kjer mi je rekel, da če hočem, da mi potečeta tista dva meseca (ki bi lahko potekla že v času izključitve cifre, pa nista mogla, ker je bila cifra izključena), moram plačati stroške proključitve in vzpostavitve v vrednosti 33 EUR. Če pa se odločim za prekinitev pogodbe in polačam pogodbeno kazen, pa mi tega ni treba plačati.

Dobil sem na dom 43 EUR položnico, nič jasno in kličem SVETOVALKO 1:
- reče mi, da to je zato ker so me odklopili. Ji povem, da vem, da bi lahko bilo zaradi tega, ampak da sem cifro potem, ko sem poravnal stroške, odjavil in me zanima zakaj mi je bila zaračunana priključnina? Mi je rekla, da sem mogoče šel par dni po tem, ko sem plačal stroške, odjavit cifro, pa se je vmes že priključila cifra.
hysterical-1.gif
Jo vprašam, zakaj bi hotel na Halo paket, če sem preknili pogodbo... mi reče "nimam pojma".

Ok wtf... kličem nalašč še drugo svetovalko, da dobim odgovor na prvo vprašanje, ali moraš plačati stroške priključnine, če se odločiš za prekinitev pogodbe. In ta DRUGa mi reče, da ja.


Tako, da zdaj pa res ne vem več kaj je prav in kaj ni.
hysterical-1.gif


Slika spodaj, kaj sem dejansko podpisal:
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Simi rad take položnice okoli pošilja.

Zateži za razlago od kake odgovorne osebe.

Če pa z njimi nimaš več nič, pa lahko v koš vržeš. (sam bi se prej prepričal, da to ne nosi kake rizike s sabo)
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.365
6.152
113
Spoštovani,

zavračam račun številka xxx (v prilogi). Očitno gre za pomoto z vaše strani, saj sem dne x.x.2009 odpovedal naročniško razmerje (fotokopija obrazca je v prilogi) in torej ne želim ponovne priključitve in vzpostavitve.

Lep pozdrav,
x
 

Semantique

Pripravnik
17. mar 2008
783
0
16
Te štale z računi je zadnje čase kar dosti s strani Simobila, to je že tretji tak primer ta mesec, ki ga vidim.
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
o kakšni štali govoriš? lahko bi ti povedal za štalo z računi drugega operaterja pa bom tiho,..
tole je predvidoma le avtomatika,... reklamacija reši zadevo,..
b
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.688
113
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
o kakšni štali govoriš? lahko bi ti povedal za štalo z računi drugega operaterja pa bom tiho,..
tole je predvidoma le avtomatika,... reklamacija reši zadevo,..
b
hysterical-1.gif

Tako kot vsakomesečno zaračunavanje vstopnine za Live portal in potem reklamacija s strani uporabnikov. Way to go....
zmaga.gif
 

zakajaltersuxu

Fizikalc
19. jul 2007
1.608
88
48
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
o kakšni štali govoriš? lahko bi ti povedal za štalo z računi drugega operaterja pa bom tiho,..
tole je predvidoma le avtomatika,... reklamacija reši zadevo,..
b
hysterical-1.gif

Tako kot vsakomesečno zaračunavanje vstopnine za Live portal in potem reklamacija s strani uporabnikov. Way to go....
zmaga.gif

Podpis. Sem 4 mesece vztrajno pisal reklamacije, sedaj pa se je "avtomatika" umirila

uf-1.gif
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Ja, po skoraj enem letu. Pol leta pa je trajalo, da ste sploh priznali napako.

"pohvalno"
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Hmm... večmesečno zaračunavanje vstopnine za VFL, tudi po naznanitvi napake v medijih še večmesečno obiranje uporabnikov in za konec ne duha ne sluha o tem, da bi stornirali vstopnino VSEM uporabnikom (in le tistim, ki so se pritožili), kjer je bila napačno obračunana.

Mislim, da nima smisla kakorkoli zagovarjati tole, ker smrdi do neba. Avtomatika gor ali dol.

To, da takšnemu kiksu rečeš "avtomatika" in da je pravzaprav kriv uporabnik, ker se ni pritožil, in ne skrbniki te vehementne "avtomatike"... well... to je pa EPIC FAIL.
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.079
137
63
okolica mesta
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Simi rad take položnice okoli pošilja.

Zateži za razlago od kake odgovorne osebe.

Če pa z njimi nimaš več nič, pa lahko v koš vržeš. (sam bi se prej prepričal, da to ne nosi kake rizike s sabo)

Mislim da je to enako pri vseh operaterjih.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.688
113
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
kot vem je problem z vstopnino odpravljen al se motim?
b
No, zdej se malo potrudite, pa to avtomatiko stjunirajte prej kot v enem letu.
evil.gif
 

mmx

Fizikalc
16. nov 2007
2.275
14
38
Še jaz.

Smo prejeli račune. Na simobilovi spletni strani je paket enaZame 12 EUR z DDV, paket triZame 18 EUR z DDV in Opcija mobilni 201 12 EUR z DDV, to je po ceniku.

Zakaj na vseh računih piše:
- paketi enaZame "Cena brez DDV = 12,33". Če prišteješ še DDV prideš do 14,796 z DDV.
- paketi triZame "Cena brez DDV = 18,50". Če prišteješ še DDV prideš do 22,200 z DDV.

Enako obračunavajo Opcijo mobilni 201.
"Cena brez DDV 12,33 EUR". Če prišteješ še DDV prideš do 14,796 z DDV.

Kaj je sedaj, ali so se paketi podražili ali gre za napako računovodstva?

jezen.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.688
113
Eh, zdej si pa že tečen. Sej je samo avtomatika. Pošlji reklamacijo, pa bo.
evil.gif


Se opravičujem za brezpredmeten post, ampak si nisem mogel pomagat.