Simobil - izdaja zadnjega računa

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.508
779
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Ja, velja za stare, ampak ni enaka ugodnost. Plačat moraš 20 EUR kot "obstoječi" Halo uporabnik da si deležen enake ugodnosti, kot novi uporabnik za 0 EUR.

Ne da moras placat... ampak moras polnit doborimetje za 20€ ... torej lahko teh 20€ potem tudi pokuris...
 

Chipmunk

Pripravnik
30. jun 2008
366
0
16
Citat:
Uporabnik ovca pravi:
Citat:
Dejstvo pa je, da obstoječi naročniki ne morejo koristiti ključne ugodnosti 10x 10 EUR popusta. To velja le za tiste, ki pridejo prvič k Simobilu.

Če prekineš pri S! (plačaš pogodbeno kazen), pa se na novo logiraš/postaneš uporabnik? Si nov, ali obstoječ
smile-1.gif
?
Saj je zelo preprosto. Ugodnost velja za tiste, ki pridejo prvič k S!. Če pa že imaš oz. si imel sklenjeno naročniško razmerje pri Simobilu, te ugodnosti zate ni.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Točno tisto kar je v ceniku. Na takšen način se poslov operaterji v SLO še ne grejo.
V vsakem poslu so posebni dogovori in ugodnosti, vezani pa so na obseg posla. Ko boš imel firmo s 50 naročniškimi in mesečnim računom 2000 EUR se ponovno oglasi.

In ko ravno sprašuješ. Mobitel ugodnosti uvaja za vse naročnike, nove in stare. Ko padejo cene, ko se uvedejo cenejši paketi, povečajo količine podatkov ipd se to omogoči tudi obstoječim naročnikom.

Glavna razlika je v tem, da se Simobil primarno grebe na področju akvizicij uporabnikov (torej jih mora privabiti k sebi, po možnosti s podpisom 24 mesečnega aneksa in zaklenjenim telefonom), enako počne Tušmobil, Mobitel pa se gre predvsem retention, prav zato so ugodnosti za vse in ne za nove naročnike. To velja že vrsto let.
 

Cawo

Fizikalc
Osebje foruma
25. jul 2007
2.867
19
38
In kaj tebe tu moti kot opazovalca? Drugačna strategija? Retention se izvaja povsod in pri vsakem operaterju, nekateri pa novim naročnikom ponudijo več ... Si.mobil ima že nekaj let prakso novim naročnikom nekaj ponuditi, enkrat več, drugič manj, vedno pa nekaj ...
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Nič me ne moti, da smo si na jasnem. Vsak izbere svoj sistem prodaje. Opozarjam le na to, da je treba mnoge reklame sprejemati z zadržkom komu so sploh namenjene. Ta zadržek pa velja za nekaj sto tisoč sedanjih naročnikov Simobila, ki jim ta ugodnost (npr 100 EUR) ne velja.
SImobil mora novim naročnikom vedno nekaj ponuditi saj je to edini ekspresni način, da pridejo do večjih številk. Tudi jaz bi izbral enako strategijo.
Opozarjam pa na percepcijo. Za operaterja je neprimerno ceneje ponuditi neverjetne ugodnosti novim naročnikom. Zaradi ugodnosti z njimi na prvo žogo ne bo veliko zaslužil, saj večino zdeva v ugodnost. Še vedno pa je v plusu.

Ko daješ vsem pa je cena neprimerno višja saj se ti lahko zgodi, da prihodek od obstoječih uporabnikov upade z višje na nižjo raven, kot posledico ugodnosti za vse.

Je pa vedno treba paziti tudi na obstoječe uporabnike, že zato, da niso slabe volje ob vseh ugodnostih za nove naročnike. Ker če je nekdo 2 leti plačnik položnic bo v tem času doživel vsaj kakšnih 8 posebnih ponudb za nove naročnike. In vsakič znova bo ugotavljal, da ne sodi med srečneže.
Sicer ga lahko potem zagrabi želja, da bi po izteku aneksa šel drugam ali pa vsaj za nekaj minut prekinil naročniško razmerje in s tem ponovno kandidiral za aktualno ugodnost. Pa tudi tu ni jamstva, da je bo deležen saj se v oglasih pojavlja besedna zveza "prvič naročnik".