Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
nisem vsega bral...
Če si član zveze potrošnikov slovenije si lahko z njihove strani sprintaš mušter. Ni pa nič posebnega, tko da se s tem ne obremenjuj.
Nekaj spišeš skupaj (kater telefon, katere napake...) v lepi obliki in odneseš do trgovine kjer si ga kupil.
V trgovini poveš, da bi rad uveljavljaj stvarno napako in ne garancijo!
Trgovina bo telefon prevzela in če je kaj vredna ima tudi sama že kak obrazec, ki ga boste skupaj izpolnili. Tam samo pazi, da je res napisano da uveljavljaš stavrno napako in vračilo kupnine! Trgovina potem njihov in tvoj obrazec ter telefon pošlje na servis, kjer imajo mislim da 3 dni časa, da ugotovijo za kakšno vrsto napake se gre. Trgovina pa ima 8dni časa da ti odgovori.
Če z odgovorom nisi zadovoljen se pisno in s priporočeno pošiljko pritožiš nazaj in jim določiš nek razumen rok v katermu ti morjo odgovorit.
Če ti še vedno zavračajo tvoje zahteve se obrneš za ZPS in inšpekcijo.
Cel proces zna trajat dosti dlje kot garancijsko popravilo. Pa dnarja itak da ne vračajo radi