"ŠIML" za uveljavljanje stvarne napake

DMX

Fizikalc
20. avg 2007
2.328
15
38
takole....telefon je poslikan v "macro" in jutri ga nesem prodajalcu....bom pa poročal kako se bo uredila zadeva....
 

Group_Therapy

Dvojček št. 2
18. jul 2007
7.339
1
38
Kaj novega?
smile-1.gif
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
nisem vsega bral...

Če si član zveze potrošnikov slovenije si lahko z njihove strani sprintaš mušter. Ni pa nič posebnega, tko da se s tem ne obremenjuj.
Nekaj spišeš skupaj (kater telefon, katere napake...) v lepi obliki in odneseš do trgovine kjer si ga kupil.
V trgovini poveš, da bi rad uveljavljaj stvarno napako in ne garancijo!
Trgovina bo telefon prevzela in če je kaj vredna ima tudi sama že kak obrazec, ki ga boste skupaj izpolnili. Tam samo pazi, da je res napisano da uveljavljaš stavrno napako in vračilo kupnine! Trgovina potem njihov in tvoj obrazec ter telefon pošlje na servis, kjer imajo mislim da 3 dni časa, da ugotovijo za kakšno vrsto napake se gre. Trgovina pa ima 8dni časa da ti odgovori.
Če z odgovorom nisi zadovoljen se pisno in s priporočeno pošiljko pritožiš nazaj in jim določiš nek razumen rok v katermu ti morjo odgovorit.
Če ti še vedno zavračajo tvoje zahteve se obrneš za ZPS in inšpekcijo.

Cel proces zna trajat dosti dlje kot garancijsko popravilo. Pa dnarja itak da ne vračajo radi;)
 

JosipBroz

Fizikalc
10. sep 2007
1.324
0
36
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
nisem vsega bral...

Če si član zveze potrošnikov slovenije si lahko z njihove strani sprintaš mušter. Ni pa nič posebnega, tko da se s tem ne obremenjuj.
Nekaj spišeš skupaj (kater telefon, katere napake...) v lepi obliki in odneseš do trgovine kjer si ga kupil.
V trgovini poveš, da bi rad uveljavljaj stvarno napako in ne garancijo!
Trgovina bo telefon prevzela in če je kaj vredna ima tudi sama že kak obrazec, ki ga boste skupaj izpolnili. Tam samo pazi, da je res napisano da uveljavljaš stavrno napako in vračilo kupnine! Trgovina potem njihov in tvoj obrazec ter telefon pošlje na servis, kjer imajo mislim da 3 dni časa, da ugotovijo za kakšno vrsto napake se gre. Trgovina pa ima 8dni časa da ti odgovori.
Če z odgovorom nisi zadovoljen se pisno in s priporočeno pošiljko pritožiš nazaj in jim določiš nek razumen rok v katermu ti morjo odgovorit.
Če ti še vedno zavračajo tvoje zahteve se obrneš za ZPS in inšpekcijo.

Cel proces zna trajat dosti dlje kot garancijsko popravilo. Pa dnarja itak da ne vračajo radi;)

Tisti prodajalci, ki poznajo zakon in se zavedajo, kakšno kazen jim bo napisal inšpektor, ti bodo vrnili denar relativno hitro. Mene najbolj razp_zdi to, da jih večina zakona sploh ne pozna, oz. si ga razlagajo po svoje. Pa saj ni tako težko naštudirati tistih nekaj strani, če imaš vsak dan opravka z reklamacijami tehnične robe. Verjetno računajo na nepoučenost kupcev, ampak ti časi so mimo in prav je tako!