Servo volan mercedes Vaneo /a klasa

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.456
160
63
Pozdrav,

Rabim kakšno mnenje ,izkušnjo...

Gre torej za vozilo mercedes vaneo ,a servo volan črpalka mislim da je enaka kot na a klasi.

Par dni nazaj se je začela pojavljati napaka.
Namreč ko zasučem volan proti eni ali drugi skrajni točki zavijanja , se pojavi eno čudno ropotanje .Nisem siguren da je ravno servo črpalka , a kaj bi drugega lahko bilo ?? Se pravi je najbolj opazno na mestu. Ko začneš zavijati je še tiho ,ko pa se povečuje upor ,pa se vedno bolj sliši cviljenje ,ropotanje...Olja je dovolj.
Pomemben podatek je tudi ,da se to dogaja samo kadar avto laufa pod prostim tekom. Kakor hitro dodaš malo gasa to ropotanje ,cviljenje izgine ??Med samo vožnjo je vse brez problema .
Kolikor jaz vem ima avto električno servo črpalko ,tako da mi ni jasno zakaj se ob povečanem gasu vsa težava umiri ,izgine ??

Ima kdorkoli kakšno podobno izkušnjo ?
sprasujem se.gif


Prosim za mnenja.

lp Cveto
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.456
160
63
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
A tako "jamra"? mogoče zaradi nizkih temp., ker je olje gostejše.

Dvomi da je zaradi temperatur...Ker tudi ko se voziš nekaj časa isto cvili... Težko opišem tisti zvok. Ni tisti klasičen ko zasučeš do konca in zajamra. Je bolj tako glasno ,kot bi zaružil nek ležaj... Ampak ko dodaš gas pa kot da ni nikoli nič bilo ??

lp
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.204
45
48
drugače pa posnemi zvok, pa prilepi tukaj. Se bo že kakšen našel, ki ti bo potem znal pomagat.
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.456
160
63
Sem pa nekako začel razmišljati malo širše..

Sicer nisem siguren , a nekako sem začel sumiti in to z veliko gotovostjo da vrag jemlje jermenico na alternatorju.. Jermenica ima sklopko in verjetno je bolj na koncu in pod nizkimi obrati ne vklopi. Seveda ko volan vrtiš na mestu je tokovno to kar velik porabnik.. Ko pa dodaš gas pa verjetno sklopka še nekako vklopi ,že zaradi centrifugalne sile ??

Bi bilo to možno ,a ne ??

lp
 
Nazadnje urejeno:

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
To je zelo možno. Na našem (W169 A180CDI) je bilo enako, čez čas (par mesecev) je pa bila lučka za alternator. Šla je jermenica oziroma neka sklopka v jermenici, ki preprečuje da bi se vrtela nazaj. Ker se jermenica ni prav vrtela, je požrlo jermen. Kakšne večje škode ni bilo, menja se jermenica in jermen, bolj je problem ker je težko dostopno in bo hotel mehanik motor ven (da se tudi brez, a je jeba delat).
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
zna bit jermenica alternatorja
ampak trik sklopke v jermenici alternatorja je ravno nihanje vrtljajev, ne pa smer vrtenja :D
se pravi ko se pelješ s 3000 obrati se alternator vrti izjemno hitro, ko pa prestavljaš in obrati glavne gredi padejo, je pa naloga jermenice, da se alternator (s 3000 obrati + prenos nanj) vrti prosto naprej, drugače bi odtrgalo ali jermen ali pa poškodovalo alternator

gre v bistvu za prosti tek generatorja/alternatorja, testira pa se tako, da se z roko zasuče jermenico na alternatorju in hkrati vstavi roko/jermenico, znotraj pa se mora v teh treh sekundah testa alternator vrteti naprej
v primeru okvare sklopke jermenice skače tudi napenjalec mikrojermena (za več kot 2mm +-), ponavadi po 1 cm in mikrojermen škriplje, saj zdrsava na jermenici
ali pa gre jermenica v prazno v obe smeri
glej video od 1:10 naprej
https://www.youtube.com/watch?v=fyosuYbPxr4
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
Imaš prav ja. Meni se je zdelo čudno da bi se vrtelo nazaj, a tako so mi rekli.
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.456
160
63
Sem malo prebiral še nemške forume...Verjetno je res tista freilauf jermenica na koncu z močmi...

Ali je že kdo menjaval to jermenico. Šs vedno pa ni jasno iz pisanja ali je menjava enostavna ali ne ?

Eni pišejo da je menjava enostavna , spet drugi da je potrebno celo delno odšraufati motor ??

Ima kdo izkušnje iz prve roke ?

Lp
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Po vsej verjetnosti imas vodno hlajen alternator kar poseg se nekoliko otezi zaradi kratkih cevi vode...prvo be treba umaknit kompresor nato nagniti alternator in z posebnim orodjem odviti jermenico...ko ze delas se splaca menjat nosilec z kolesci in natezalcem jermena ker je zagotovo ze utrujeno vseskupaj. Je pa v tem primeru potrebno znizati zadnji del okvirja na katerem je motor. Ja je kar nekaj dela in brez dvigala ne niti poskusat.
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.456
160
63
Citat:
Uporabnik poldo pravi:
Po vsej verjetnosti imas vodno hlajen alternator kar poseg se nekoliko otezi zaradi kratkih cevi vode...prvo be treba umaknit kompresor nato nagniti alternator in z posebnim orodjem odviti jermenico...ko ze delas se splaca menjat nosilec z kolesci in natezalcem jermena ker je zagotovo ze utrujeno vseskupaj. Je pa v tem primeru potrebno znizati zadnji del okvirja na katerem je motor. Ja je kar nekaj dela in brez dvigala ne niti poskusat.

Kot bi mi skoraj bral misli...

Ali je varianta , dabi nekako enostavno preko VIN številke nekdo razbral kateri alternator je sploh vgrajen ??

Sicer sem malo brskal in se nekako pojavljajo obe možnosti za ta avto. In navaden in vodno hlajen. Zaradi tega se malenkostno razlikujeta tudi jermenice.

Električna razlika teh dveh alternatorjev je pa v amperaži. Vodno hlajen 150A in klasičen 90 A ??

Kako sedaj pred posegom dognati kateri alternator je gor ??

Dejansko gre za to ,da preden se avto razdre , jaz nekako sprejmem odločitve kaj in kako. Če ima klasičen alternator ,grem mogoče kar v nabavo komplet novega , če je vodno hlajen pa spet drugače.

Ker nabavna cena je bistveno različna.

Niti same freilauf jermenice ne upam naprej nabavitiker ne vem katera točno je gor.

Če bi preko VIN dobil že oznake alternatorja bi bilo dosti lažje...

Hvala.
lp
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Alternator original stevilka 668 154 03 02
Jermenica original stevilka 640 150 01 60
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.456
160
63
Citat:
Uporabnik poldo pravi:
Alternator original stevilka 668 154 03 02
Jermenica original stevilka 640 150 01 60
Za info vsekakor Hvala..
nahrung002.gif

jezen.gif
ni ravno najcenejša varianta...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.078
6.927
113
pri taščici
Bedasto vprašanje.
Ali je navaden alternator ali vodno hlajen se ne da ugotoviti s kratkim pogledom pod havbo(vodne cevi do alternatorja)?
Za neko drugo znamko sem slisal in od stromarja da vodnega enostavno menjajo za navadnega. Je pa res da ni toliko A razlike med njima.
Zakaj pa sploh mora biti toliko razlike med njima? (ogrevanje sedezev? Kaksno drugo ogrevanje? Ker razsvetljave dvomim da je toliko vec
 
Nazadnje urejeno:

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Upisi stevilko in ukazi guglu naj ti da slike pa bos videl da je vodni...tako mocan je zaradi gretja kabine...prvi modeli a so imeli webasto in navaden alternator potem so menjali sistem..
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.456
160
63
Zaradi gretja kabine močnejši alternator ? Nekako ne najdem prave povezave ? Saj ogrevanje kabine je preko vode.

L0
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.456
160
63
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Bedasto vprašanje.
Ali je navaden alternator ali vodno hlajen se ne da ugotoviti s kratkim pogledom pod havbo(vodne cevi do alternatorja)?
Za neko drugo znamko sem slisal in od stromarja da vodnega enostavno menjajo za navadnega. Je pa res da ni toliko A razlike med njima.
Zakaj pa sploh mora biti toliko razlike med njima? (ogrevanje sedezev? Kaksno drugo ogrevanje? Ker razsvetljave dvomim da je toliko vec

Tvoj kratek pogled pod havbo tukaj ns vzdrži...Se ne vidi nič.! Ja in razlika med alternatorji kolikor sem jaz pregledal je. Eni so 90A in drugi 150A .lp