Servis skuterjev LJ in okolica?

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:
Ti vidim se se kr drzis tega italjeta hehe. Kako delate sedaj ko je fabrka propadla, kaksna sprednja roka itd?

Škoda mi ga je prodat in nategnit naslednjega, ko bo prvič iskal kak rezervni del in se bodo vsi v trgovinah samo čudili
smile-1.gif


Sedaj rezervne dele nabavljam v Angliji, sem našel dobro spletno trgovino, ki ima kar bogato zalogo rezervnih delov.

Sprednja roka ...
 

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Gred na 10K
sprasujem se.gif


A to je posebnost italjeta?

Smo že daleeeč v Offtopicu o servisih .. nas bo kak moderator primu
smile-1.gif


Tovarniška napaka, oz. slabo podmazovanje gredi. 3 kolegi smo imeli Italjeta, kupljeni približno v enakem času ... okoli 10.000km vsi trije menjali gred. (eden celo še enkat na 20 tisoč)

Na servisu smo pri razdiranju bloka ugotovili, da ima zelo slabo urejeno podmazovanje ... ker ne meša prej mešanice, ampak gre olje najprej na ležaje gredi ... posledično ojnica ne dobiva dovolj podmazovanja in jo hitro pobere. Rešitev je da na vsak tank rezervarja, daš 1dcl olja. (v bistvu tankaš 1% mešanico + redno podmazovanje) Tako gred podmazuje dovolj in je ok...

Se je pa gred menjalo za Malossi MHR gred, ojačano ... je bila v takratnem trenutku cenejša od originalne ... bolj vzdržljiva, sedaj ima 44 tisoč km, pa je še vedno kot nova.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
A obstaja kaka literatura za servisiranje skuterjev tako na splošno, ali pa dvo takterjev? Ker sicer osnove delovanja in sestavne dele 2 taknih mašin poznam, ampak ne vem, če bom znal identificirat napako. Sicer pa itak vse fotkam sproti, tako da bom pa kaj sem prilepil pa bo
grin1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.279
5.630
113
dej dobiš sam dropbox si zrihtam...strela jasna
10.gif
 
Nazadnje urejeno:

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
Nisem še iskal kake literature ... jaz ponavadi počasi razmontiram kos po kosu
smile-1.gif
pa vmes kaj poslikam, da si zapomnem kam so žice priklopljene ... potem pa obratno nazaj ...
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Ma en kup težav je. V bistvu po teranju na maximum po ene par km zablokira in ugasne. Oz. niti ne ugasne ampak samo gasa ne vzame več. Potem pa ugasne, ko obstojim. Potem pa ga na novo vžgem in spet par km dela.

Zariba. Pregret motor, ko se ustavis pride tolk skupaj da ga lahko ponovno vzges. Menjava cilindra in bata ali pa ne priganjaj do konca pa bo delalo se naprej.

Danes sem cilinder razdrl, pa ne zgleda, kot da bi že kdaj zaribal, je lep in gladek znotraj, res pa je bat malo opraskan. Je bila pa izgorevna komora res močno s sajami zapacana.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.279
5.630
113
In te saje se nabirajo...nabirajo.....in potem 1x fleho odtrga in preden najde pot vn čez avspuh še mal spraska steno/bat....

Lah je tud toplotno....ker maš zaštopan ( zarad hitrosti) auspuh + s časom se še dodatno z oljem zabaše oz z sajami
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Saj zdaj sem vse skup spucal, tako da bo spet za neki cajta mir. Zdaj pa sam še batne obročke pa lotkolbo čakam, pa ga začnem skup sestavljat. Upam, da bo še vžgal
hysterical-1.gif
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Ok zadeva je zdaj v osnovi sestavljena (mehanski deli so v 95%, plastike še nič). Ampak sem vmes, ko sem podrl štarter ga očitno zjebal. Sem ga še enkrat odprl in pogruntal (talent), da sem ga narobe sestavil. Zdaj sem ga 100% prav sestavil, ampak vseeno ne zasuče štarterja.

Sem mislil, da je problem kabel, ki je bil zalotan samo še s polovico žičk, tako da sem ga odščipnil, pa probal z dotikom kabla ga zasukat, pa ga vseeno noče. Rele se sliši ko klikne, ampak zasuče ga pa ne. Zdaj pa ne vem, kaj bi lahko bilo. A rabi štarter zelo velik tok, da se obrne? Ker potem morda stik ni dovoljšen. Bom šel v ponedeljek po lotkolbo, da na novo zalotam kabel na štarter.

Pa še neki me zanima. Kako se polni akumulator na skuterju? Prek štarterja?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.279
5.630
113
Mislim da je za 4t material pro 180-200ccm gileri? Vsaj VXR 200 so ble 4t

Za kitajcke pa ziher zgooglas kej

Kak sym al axiam....pa zravn pdf al pa manual....service manual...

Mislim da se accu polne prek navitja...ena od tuljav (mislim da so ponavad 4)
 

neo32

Pripravnik
23. okt 2010
635
0
16
Mislu sem bolj friziranje, portanje, izpuhi. Če bo vse prav bom čez zimo vrgel en 170 kit na mojo Yamahco, pa če bilo kej pametnega materijala (ko bo zadeva razstavljena) da bi se malo polotil še dodatnega friziranja.

V čem je fora malossijevega variomata? V čem je dejansko boljši od originalnega?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.279
5.630
113
Sprobal/zamenjal ga nisem...

Ma pa drugacen naklon od standardnega.....pomeni ce pojacas se motor da to shendla....potem bolj brutalno pospesuje

Drugacna je tudi litina....da jermen manj zdrsuje napram originalnemu!
 

neo32

Pripravnik
23. okt 2010
635
0
16
Aha, hvala. Povsod neki berem performance performance pa nikjer točno kaj naredi, zato sem vprašal.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Ima kdo kako idejo, zakaj rabi hladen kakih 10-20 poskusov da vžge? Po tem ko ga enkrat vžgem recimo tudi uro ali dve po tem vžge praktično s prve ali druge. Pa se vmes sigurno že shladi, ker je to vse skup še v garaži, ker je razstavljen in se niti 5 m ne peljem z njim.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.279
5.630
113
Meni dela take probleme ko se po koncu zime spravim verglat......al pa ko dolgo stoji ( kake teden)

Pač izhlapi benz iz frgazarja.....probaj se malo dalj pelat pa lahko da bo pol zginlo!

Al pa......ne vem kako je pri tvojem....gilera ma električno pumpo......če je pri tvojem ta shodila ( če jo sploh ma)....lahko da filaš frgazar samo na prosti pad ( natega)...pač tank z benzom je malo višje od motorja......in lahko da zato mal dl traja da benz prteče do frgazarja
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Nima električne pumpe, ampak vseeno, ker recimo ni šans, da med vožnjo ne bi dobil dovolj benza

Zdaj edino, če bi recimo pred vžigom navil gas do konca parkrat pa počakal. Ker ima dve gas zajli, ena gre v mašino ena v fergazer. Čeprav to mi ni lih čist jasno kako deluje
grin1.gif
Tisto v fergazer sem razstavil ko sem ga odprl, tiste druge pa ne.


Bom dans probal najprej kako minuto gas na prazno, pa potem probat vžgat šele. Pa do BTCja se morm spravt po lotkolbo, pa sem preveč len po šihtu
grin1.gif