Servis skuterjev LJ in okolica?

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Iščem enega serviserja za skuterje, specifično za CPI. Prej je bil en mojster za AC Cosmos potem pa so tisto staro bajto podrli in nisem več našel podatka. Pozna kdo koga dobrega/ugodnega?
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
jaz sem servisiral, dokler sem ga še mel (preden so ga ukradli), cesta na brdo, en tip v garaži šraufal (tam ko pride cesta čez progo pri viški gimnaziji ven). pol pa pri mik mehaniku v šiški. nimam pojma, pa če sploh to še obstaja. skuter so mi ukradli leta 2003, iz ljubljane sem se preselil leta 2005.
 

joejoe

Pripravnik
30. dec 2007
812
1
16
Ta model pod Brdom ne šraufa več. En servis je na Rudniku pri strelišču, zelo amaterska scena, menda pa celo OK. En mojster, ki je videt resen, je na Kajuhovi pri BTC, tudi čez njega se marsikaj sliši (je zlatar, definitivno).

Jst svojga šraufam sam...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.279
5.630
113
Ja strelišče je bil v časih ko sem še vozil na servis bolj tko tko....stvar trenutnega navdiha ne pa tisto kar si se dejansko zmenu

Ta na kajuhovi....živec s.p. al kaj je že......sem pa tud dost prigod slišal.....sicer potem tja nisem niti vozil....baje si cene mal zmišljuje kukr se spomne....rekla kazala

Šravfam sam....dele kupujem na netu....al pa v kranju ( sem iz Ljubljane pa grem dostx mim) pr Nahtigalu (ma tud servis)

Drugač pa youtube is your friend...kar ne znaš maš kle gor razložen...če ne pa izpostav problem pa bomo najdl rešitev
smile-1.gif


www.skuterist.si
www.cilinder.si
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
kje bi najdu original frgazr za typhoona?
Živec mi je dal tako ceno da me je na rit vrglo
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Ma en kup težav je. V bistvu po teranju na maximum po ene par km zablokira in ugasne. Oz. niti ne ugasne ampak samo gasa ne vzame več. Potem pa ugasne, ko obstojim. Potem pa ga na novo vžgem in spet par km dela.

Stalno gori luč za olje, čeprav olje je in tudi požira ga.

Potem pa elektronika sploh ne dela, čeprav me niti ne moti tolk, ker ga pač na nogo vžgem.
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.764
3
38
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Ma en kup težav je. V bistvu po teranju na maximum po ene par km zablokira in ugasne. Oz. niti ne ugasne ampak samo gasa ne vzame več. Potem pa ugasne, ko obstojim. Potem pa ga na novo vžgem in spet par km dela.

Zariba. Pregret motor, ko se ustavis pride tolk skupaj da ga lahko ponovno vzges. Menjava cilindra in bata ali pa ne priganjaj do konca pa bo delalo se naprej.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.279
5.630
113
Jst sem mnenja da je to "lepota" zablokiranih mopedov + zračno hlajena mašina

Tolk zaštopajo auspuh da gre 25/45 da nakonc sam sebe toplotno zariba...pol čez čas ko se auspuh dodatno zabaše z nezgorelim oljem
bonk.gif
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.764
3
38
Mah lepota skuterjev je to da stvar dela in dela, ko sem preslatal is tomosov na skuterje sem pozabil sraufat.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.279
5.630
113
To je res
smile-1.gif
Čeprav meni tomosi nikoli niso delali težav....

Sam pravim kaj je večinski vzrok za razne zaribane mopede/scooterje......dejmo verzijo k leti original 80km/h tolk zabasat da bo šla 45.....in to pol furat pr 30 stopinjah celzija
smile-1.gif
Po možnosti z zračno hlajenim motorjem in enim pocen dvotaktolom
 

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:
Mah lepota skuterjev je to da stvar dela in dela, ko sem preslatal is tomosov na skuterje sem pozabil sraufat.

Nekaj časa ja ... pol pa se spet naučiš kaj pošraufat
smile-1.gif
Redni servisi ... po 50.000km pa je že kaj za zamenjat zaradi obrabe ...

Par slik mojega stroja, ki bo v avgustu spet na cesti .. zdej dve leti sem ga pustil malo na pavzi
smile-1.gif


Album
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.279
5.630
113
A zarostan cilinder je normalen če maš antifriz not?

Jst svoje še nisem odpiral....bo pa 1x mala generalna padla (bat + obročki + zgornji iglični)
 

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
Za cilinder ne vem ... mogoče je rja zato, ker sem en čas dolival vodo noter, dokler je puščala vodna pumpa. Zaradi znucane osovine mi je voda ven tekla na semeringu. Pa dokler sem uspel poiskat novo pumpo, sem vodo točil .... rezervne dele pa sedaj nabavljam iz Anglije, se dobi več kot v Italiji
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.279
5.630
113
Pa vidm da si nabavu MHR "odprt" bat z pretočnim kanalom........to si mel kak nasvet iz ozadja al si šel na rizik?

Ker kolker berem morš met pol še MHR cilinder da se kanali med sabo ujamejo...če ne je lah brez efekta al pa slabš kot z original batom...

Al se motm ( upam)
smile-1.gif


P.S.: bi nabavu tud sam pa sem mal skeptičen zato sprašujem
wink-1.gif
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Jaz sem se ravno v ponedeljek lotil šraufat zadevo, ker mi jo je po pol leta stanja v uti nekdo hotel spizdit, in mi zjebal obe ključavnici in sedež odtrgal. V takih primerih razumem, da musliji roke sekajo.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Jap. Potem pa jim zgleda ni ratalo, pa so še sedež utrgali...

Jim pa ni veliko manjkalo. Sicer sem ga moral podret, ampak ko sem ključavnico sčistil od ostankov prejšnjega cilindra, sem jo lahko s šraufncigrom odklenil...
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.764
3
38
Ti vidim se se kr drzis tega italjeta hehe. Kako delate sedaj ko je fabrka propadla, kaksna sprednja roka itd?