Ob pogostih skrbnikih za o̶b̶či̶n̶s̶k̶i̶ p̶r̶o̶r̶a̶ču̶n̶ varnost prometa, ki se skrivajo v grmovjih in koruznih nasadih, nič čudnega, da vozniki gledajo vse drugo, samo znakov neMnogo let nazaj je ena študija pokazala, da je v Sloveniji cca 70% prometnih znakov odveč in da je povprečen voznik tako zasut s temi informacijami, da jih enostavno ignorira. No, od takrat ni šlo nič na bolje.
Pomojem polovica motoristov pri nas kupi vinjeto zgolj zaradi tega odsekaVedno me je zabavala stara cesta od Brezovice do Vrhnike. Na vsakih 100 metrov nova omejitev hitrosti. Malo 60, malo 70, malo 50. Vozniku vsekakor ni dolgčas.
Domžale jih bodo inštaliral kar 5 na novo.Tale z betonom je zanimiva. Jaz si mislim da pr nas lokalno če ga kdo spipa takoj plato pira prnesem pod štango .
Drgač imajo pa v Franciji drugo foro, tam imajo talne, pa ruknejo 150l črno vrečo za smeti čez , nič ne poškodujejo, sam pač ne slika. Pol pa čez dan uni dol, ponoč pa nazaj haha.
Kot rečeno, rešitev za inkasante (podatek na 24kur na MOLu je slabe 4 mio na leto poberejo od inkasantov)... to bi moralo iti za zdravljenje poškodovancev, direkt vse kazni za prekoračeno hitrost nakazat na poseben državni zdravstveni sklad, pa me zanima kateri od županov bi to sranje še vzdrževal... ampak Jankovič je pa car... Kangler jih je 50 postavil naenkrat in so ga odnesli, šerif je pa začel z dvema ohišjema, zdej pa počas dodaja... meni nič tebi nič, jih je že enih 30 po najlepšem mestu, pa noben ga še ni odnesel... dokler jih ne bodo začeli betonirati tako kot so tega... mogoče bom pa doživel da tud šerifa odnesejo take fore. Samo očitno so zanj tako profitabilne da se jim ne more odreči... briga ga v resnici za hitrost, samo da prteče denar not.
p.s.: zgledam mal nastrojen na te radarje... to je zato, ker sem, če se bo kdo spraševal.
domnevam da jih bodo dobro zabetonirali
Ta Baba (Žepanja) je lokalcem vse precej podražila...Županja pravi da ji je žal... boli jo k***c (aja, ga nima), konec leta se bo pohvalila kolk je zaslužila z njimi. Ca-ching...
V selu pri ihanu je bila vceraj samo tabla. Skatle se nisem videl.Če ti kaj betona ostane od plate...POZOR: Lokacije novih stacionarnih radarjev v občini Domžale - domžalec.si
V občini Domžale bodo od srede, 9. oktobra 2024, začeli izvajati stalen nadzor prometa s stacionarnimi radarji na petih skrbno izbranih lokacijah. Glavni cilj tega ukrepa je izboljšanje prometne varnosti, predvsem na območjih šolskih poti in tam, kjer je prisotnost pešcev večja. Lokacije...domzalec.si
Hanzi!!!!
Pelji se 100km/h iz Vidma do Ihana pa ti bo policija poslala koordinate!kOORDINATE, PROSIM.
Ah dej no...Kje je Bukovčeva sicer ne vem, se mi pa zdi, da sem zadnjič opazil novo tablo za meritev hitrosti čez center Radomelj, kjer je šola in vrtec.
Če je beseda o tem radarju: ja, res je, cesta tam je ravna in omejitev 40 je verjetno iz časov pred let letom 97, ko se jo je pogosto postavljalo, ker je bila sicer omejitev v naselju 60 na uro. Razlika v zavorni poti med 60 in 40 pa je ogromna... Kakorkoli, omejitev 40 tam je smiselna zato, ker nižja hitrost pomeni tudi manj hrupa vozil, hiše so pa čisto ob cesti... Poleg tega je ena stran pločnika precej vegasta, nekaj časa je normalno širok, potem se pa spet oža in nato širi - ker so pač bajte preblizu...
Načeloma se s tvojim sestavkom strinjam ampak v dotičnem primeru Bukovčeve ceste, ki gre skozi strnjeno naselje in kjer imaš priključek stranske ulice na vsakih 20 metrov, šolske poti, 2 vrtca v neposredni bljižini te glavne ceste (eden dejansko samo par deset m stran, prehodiš to 1 2 3), ipd. je tako nizka omejitev po mojem mnenju dejansko smiselna. Varnost v tem primeru ne bi bila enaka že, če bi dali omejitev s 40 na 60. V praksi bi potem pri omejitvi 60 večina vozila okoli 70 do 80 (zdaj je recimo prva polovica na okoli 40-45, druga polovica pa na okoli 55, pacienti so pa itak razred zase).Matey: Problem je v tvojem stavku "kjer je omejitev 40km/h" - za tistega ki pelje 100+ je vseeno ali je omejitev 40 ali 60, za vse ostale je pa 40 bedarija, pri 60 pa ne bi več kasirali, tako da mora seveda ostati 40, prometna varnost si pa upam trditi da bi bila enaka tudi če bi bila omejitev 60. To je jedro problema, o katerem teče razprava (problem je v tvojem razmišljanju - 40km/h je zate zdravo za gotovo - kritično presodi ali bi lahko tam mirno peljal 50 pa ne bi bilo nič drugače, potem pa še na 60 preveri isto), ne o posameznikih ki se vozijo 100+ po naselju - to ni normalno in nihče ne zagovarja tega, problem vidimo da so omejitve tam in tako nizke, da je nehumano za vozit in je edini namen dr**nje folka s pobiranjem cestnega davka.
Glej, zgoraj smo se pa vsi zgražali nad tem, da je vsakih 100 metrov nov znak za drugačno omejitev. To je spet moteče za voznike. Obenem pa razlike v časovnem prihranku med 40 in 50 na uro (kar je edini argument za višjo omejitev) na tistem kilometru skoraj ni.Ah dej no...
Če bi blo 40km/h od šole do prvega križišče ne rečem nič, ampak je do Industrijske cone ista omejitev... Tam je prej na enem dvorišču za živo mejo velikokrat bil radar...
PS... Pričakujem, da me bo sedaj radar večkrat ujel na kolesu, ko se bom tam mimo peljal...