sekcijsko merjenje še na šestih dodatnih relacijah

kemb

Majstr
7. okt 2018
800
818
93
Kaj pa če bi se zmenil vsi skupaj pa se ene 5 let striktno pelal po omejitvah tko da jim nebi uspel niti enga ujet na radar.
Sem prepričan da bi nehal s tem in potem bi si lahko tisti, ki si želite dali duška.

Ko grem zjutraj v službo in popoldne iz nje, se že več let držim tvojega predloga - se vozim v kolonah, ki so precej pod omejitvami...
So pa me presenetili občinski redarji, ki so postavili radar med cca. 6.30 in 8. uro zjutraj.
Čisto kasiranje je bilo takrat.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Problem je zmeraj kako poglavje v zgodbi prej. Problem ni nadzor omejitev, temveč neumne omejitve. Z idejo, da pogledamo stran in omejitev ne nadzorujemo, se daje povsem napačen signal prebivalstvu od otrok, ki še sploh ne vozijo, naprej. To je povsem napačna pot.
Preveč smo pasivni, ko vidimo pretirane omejitve. Gnjaviti bi morali upravljalce prometa, zakaj so nastale. Kako se lahko cesta izven naselja za vrednost milijona ali več € prenovi tako, da je omejitev bolj stroga kot je bila prej? Zato bi se morala biti načrtovalec in naročnik resno zagovarjati. Cca 10 let sem se vozil po istem kosu regionalne ceste v službo. Vsako leto kaka dodatna omejitev.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Prej in potem po ovinkih 90 omejitev in crtkana črta (marsikje ne mores peljati s tako hitrostjo), ko prideš na ravnino pa omejitev 60 in polna crta.
Kje naj sedaj prehitim traktor?
In ja, objavljam ze 100tic.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in Pepe

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.453
1.906
113
Ma niti ne gre toliko za pretirane omejitve, kot nenehno spreminjanje le-teh. Ne vem a je tako ogromna razlika med 50, 60 in 70, da je potrebno na kilometrskem odseku 5x zamenjati med temi tremi.

Ogromno omejitev pa je enostavno zraslo samo zato ker se je nekoč zgodila nesreča. V prave vzroke se itak nikoli nihče ne poglobi, policija kaj drugega kot "Neprilagojena hitrost" napisat ne zna, pa imamo novo omejitev.

Dober primer je relacija SG-Dravograd, pred Šentjanžem. Tam je 60 samo zato ker se je pred kakimi 15 leti fental en pijan psihopat. Pred tem je bilo tam 90 in prekinjena črta.

Lokacija
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.945
-387
113
ja je fora teh merjenj, ko pa bratuskova pravi, da bojo kolone postale realnost se za vsaj 5 let... promet bo narascal, guzva bo zmer vecja... kje bos sploh se lahko prekoracil hitrost?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Sej to se tudi dogaja. Kdaj ste nazadje doživeli da je bila omejitev sproščena oz. dvignjena. Po prenovi kakega odseka npr.?
Na koncu Domžal so po prenovi pred kakšnim letom na nekdanji glavni cesti Domžale - Trojane zvišali omejitev skozi naselje iz 50 na 60.

Po mojem neupravičeno, prvič, ker to povzroča več hrupa, na eni strani ceste pa je naselje (in nove hiše se gradijo tudi tik ob cesti) in drugič, ker cesto prečka več križišč in prehodov za pešce (nekateri s semaforji, nekateri brez; prenova v to ni posegala) in sem tam v živo že videl otroka na neelektričnem skiroju, ki je priletel pravokotno na cesto - človek si misli, da bo ustavil, otrok pa nima pojma kaj je to glavna cesta in leti čez ko metek.

Poleg tega je na koncu naselja (pri bencin pumpi) precej pomembno križišče (dostop na glavno cesto iz dela Domžal), ki je v konici precej obremenjen, višja hitrost na prednostni cesti pa vključevanje vozil iz naselja samo otežuje.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Ko pa v drugi temi napišem, da so radarji na ravni AC brezvezni sem pa živ hudič, ki spada najmanj v 2. krog Dantejevega pekla...
 

krko

Guru
5. sep 2010
2.696
1.397
113
Nov radar na avtocesti

IMG_3793.jpeg
 

amacar

Majstr
29. apr 2010
4.167
487
83
Jaz grem vedno 145-147 po stevcu mimo teh postavljenih pri omejitvi 130km/h, vedno bp, dvomim, da nizje sploh slikajo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey