SE Nov servis

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.098
139
63
okolica mesta
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Citat:
Uporabnik seba81 pravi:
E 51, razpadla, na servisu en teden, Samsung s5230 se je sesul softver, na servisu 30 dni...
Motorola nov software; zrihtano naslednji dan.
shocked-1.gif

Koliko motorol se v slo. proda in koliko npr. Nokij
wink-1.gif
 

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
ksz. Samo so pa v Toptime tudi šalabajzerji... Nesem na Mobitel P1i, ker zunanji zvočnik prekinja, predvsem pa ker tipka "J" spet ne dela (prvič so mi na Svemi menjali folijo tipkovnice pred letom, ko je bil telefon star 2 tedna. Po dobrih treh tednih me pokličejo, da je telefon gotov. Ga prevzamem, vstavim sim kartico in ko hočem vpisat pin ugotovim, da prej 1 tipka ni delala, sedaj jih cel kup ne dela... Seveda sem ga takoj vrnil. Zanima me ali se šteje 45 dni od kar sem ga zadnjič predal telefon v servis ali se je danes začelo štet znova?
 

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Ce gre za isto napako, se dnevi sestevajo ...
Ok, torej lahko pričakujem, da ga le dobim v nekem doglednem času nazaj. A se štejejo dnevi ko sem ga oddal in dan, ko ga bom prejel na Mobitelu ali dnevi ko ga je serviser prejel in potem ko ga je potem vrnil Mobitelu?
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Citat:
Uporabnik grobo pravi:
Dnevi na servisu štejejo

Ne bo drzalo, kdaj bo to vsem jasno?!

45 dnevni rok se steje takrat, ko dajalec garancije dobi zahtevek za odpravo napake in ne ko prejme aparat! In pika!
 
Nazadnje urejeno:

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.509
780
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Citat:
Uporabnik grobo pravi:
Dnevi na servisu štejejo

Ne bo drzalo, kdaj bo to vsem jasno?!

45 dnevni rok se steje takrat, ko dajalec garancije dobi zahtevek za odpravo napake in ne ko prejme aparat! In pika!

In zahtevek ponavadi dobi skupaj z aparatom, ce ga stranka recimo odda pri pooblascenem prodajalcu (recimo trgovini operaterja) ...
grims-1.gif
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Ni res. Steje se, ko ti oddas aparat, kjerkoli je pac dolocen kraj in datum sprejema. Kaj se dogaja z aparatom od takrat naprej, tebe kot stranko ne zanima. Kaj bi se sele potem dogajalo, ko bi se pooblasceni serviserji zgovarjali, da je aparat prisel do njih sele po 2 mesecih. Prav tako steje datum oddaje posiljke na posti.
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Ni res. Garancijski rok se šteje, ko servis dobi telefon. imam preveč dela s servisi, tako da vem, kako to gre..
wink-1.gif

Tebi garancijski rok začne šteti, če telefon oddaš direkt na servis. Da ga pa mobitel, S!, TM in ostali pošiljajo na servis, je pa njihova dobra volja, oz. so po zakonu dolžni poslat na pooblaščen servis, ampak garancijski rok se pa začne šteti, ko servis dobi telefon (nekak logično, ane?)..

@Monaco. TopTime za1x še ne popravlja sam telefonov, ampak jih pošilja na drug servis. TopTime je začel s 1.10 poprodajni servis oz. servis negarancijskih telefonov. Torej, če imaš telefon, k ni več v garanciji, ti bo to TT popravil. Če je v garanciji, potem se ga pošilja drugam na servis in za1x tudi še nimajo namena sami popravljat telefone v garanciji...
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Moje izkušnje pravijo drugače. Prav tako ZVPot pravi, da ko podam zahtevek začne teči rok 45 dni. Če me spomni ne vara ti uradni papir dobiš na centru, kjer opišeš napake ter pustiš podatke, to se smatra kot zahtevek.

Ne, ni logično, še posebej zato, ker potem se lahko serviserji zgovarjajo, da je ap. do njih potoval 30 dni. Mene to kot stranko ne zanima. Dan ali dva se pustim, ker vem, da nekateri centri zbirajo telefone ter jih potem naenkrat posljejo.
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Zbiranje telefonov je nesmisel. Zakaj? Ker servis plača poštnino.
Nevem no, če se je smiselno kregat. Problemi so s takimi strankami, kot si ti, ker serviser nemora odpret delovnega naloga, ker še nima telefona. In, ko se odpre delovni nalog (tj isti dan, ko telefon pride na servis-naloge odpira referentka/referent), se začne šteti garancijski rok 45 dni.

Še 1x. Garancijski rok se šteje, ko/če ti oddaš telefon na SERVIS in ne v M@ poslovalnico (oz. poslovalnico na splošno). Zakaj? Ker na tistmu zahtevku, k ga ti dobiš v roke, nimaš številke delovnega naloga. Samo po tej številki pa lahko serviserji vidijo tvoj aparat (ok, tudi po imei kodi, ampak to je drugo)..

Edit: Aja, pa brez zamere
zmaga.gif
 
Nazadnje urejeno:

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
Citat:
Uporabnik ovca pravi:
Zbiranje telefonov je nesmisel. Zakaj? Ker servis plača poštnino.
Nevem no, če se je smiselno kregat. Problemi so s takimi strankami, kot si ti, ker serviser nemora odpret delovnega naloga, ker še nima telefona. In, ko se odpre delovni nalog (tj isti dan, ko telefon pride na servis-naloge odpira referentka/referent), se začne šteti garancijski rok 45 dni.

Še 1x. Garancijski rok se šteje, ko/če ti oddaš telefon na SERVIS in ne v M@ poslovalnico (oz. poslovalnico na splošno). Zakaj? Ker na tistmu zahtevku, k ga ti dobiš v roke, nimaš številke delovnega naloga. Samo po tej številki pa lahko serviserji vidijo tvoj aparat (ok, tudi po imei kodi, ampak to je drugo)..

Edit: Aja, pa brez zamere
zmaga.gif
Po eni strani imaš prav, toda... Npr. jaz uvažam in prodajam neke kitajske elektronske naprave. Naprava crkne in ker ni servisa pri nas, jo stranka vrne meni. Naberem jih par skupaj in pošljem na kitajsko na servis/menjavo. Na Kitajskem bo mogoče res samo 45dni, toda stranka bo čakala nanjo 3 mesece. Kje je potem sploh smisel teh zakonskih 45 dni?

Prav tako, kako naj jaz vem, kdaj je Mobitel poslal gsm na servis, če nisem dobil nobenega "veljavnega" papirja s servisnim nalogom? Kar se potrošnika tiče je namreč popolnoma vseeno ali je telefon nesel na servis ali m@ poslovalnico, saj je v zakonu to dvoje enakomerno...
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Ponavadi taki, k sami uvažajo zadeve, dajo stranki novo stvar in pošljejo pokvarjeno na servis. Ko jo dobijo nazaj, jo spet prodajo
grims-1.gif
.

Ne, če ni servisa v SLO, je pa problem. To pa priznam.. Samo, taka stranka, k zavedno kupi tako zadevo brez servisa v SLO, bo vrjetno tud seznanjena, da tuki bolj ko ne odpade 45 dni... Al pač...
wink-1.gif
 

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
Citat:
Uporabnik ovca pravi:
Ponavadi taki, k sami uvažajo zadeve, dajo stranki novo stvar in pošljejo pokvarjeno na servis. Ko jo dobijo nazaj, jo spet prodajo
grims-1.gif
.

Ne, če ni servisa v SLO, je pa problem. To pa priznam.. Samo, taka stranka, k zavedno kupi tako zadevo brez servisa v SLO, bo vrjetno tud seznanjena, da tuki bolj ko ne odpade 45 dni... Al pač...
wink-1.gif
V bistvu sem ugotovil, da nisem dal dobrega primera. ZVPot namreč pravi:
Citat:
20. člen

(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.
Pri teh izdelki je "uvoznik" hkrati tudi dajalec garancije in je 45 dni njegov problem.

Glede razmerja prodajalec/serviser pa v 6. členu piše:
Citat:
(6) Pravice iz garancije lahko potrošnik uveljavlja tudi proti prodajalcu.
Iz tega jaz razumem, da je popolnoma vseeno ali izdelek vrneš prodajalcu ali neposredno na servis. Torej začne 45-dnevni rok teči od dneva ko si izdelek vrnil prodajalcu. V kakšnem času pa ga je on posredoval na servis pa je stvar razmerij med prodajalcem in servisom.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.509
780
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
V bistvu je tako, da mora uvoznik zagotoviti tudi servis... drugce v Sloveniji ne more prodajati zadeve... Na garancijksem listu mora biti naveden pooblascen serviser...

In se vedno velja, da se 45 dnevni rok zacne steti od dneva, ko servis prejme izdelek... Ker servis ne more biti krivec za to, da se aparat valja nekje pri kaksnem zakotnem prodajalcu ... stranka pa pravi, da je 45 dnevni rok za reklamacijo ze potekel... Ponavadi je tako razlika med prevzemom na prodajnem mestu in prevzemom na servisu le kaksen dan ali dva...