Še eno letalo padlo dol...

grajbos

Fizikalc
23. mar 2009
2.098
0
36

... le da tokrat ni zračni avtobus, ampak rus. Tudi ruska tehnologija ni več to kar je včasih bila... Hamer več ne pomaga, je treba računalnike priklopit pri popravilih.

24 kokoši
 

Madafaka

Fizikalc
18. feb 2009
3.343
0
36
27
Bronx
Ne gre za slabo rusko tehnologijo, ampak za slabo vzdrževanje le-te.

edit: zanima me samo še to, kdaj bodo začeli dol padat nizkocenovniki.
grims-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

kora

Pripravnik
6. avg 2007
58
0
6
Večina evropskih nizkocenovnih letalskih prevoznikov proda svoja letala še preden naletijo dovolj ur za "velike" servise. Večina jih pokupijo afriške in druge eksotične letalske družbe, jih praktično vzdržujejo le toliko da letijo ... zato pa potem "pada" toliko airbusov, boeingov ... in letal drugih, sicer uglednih proizvajalcev.

Da se razumemo, do nesreč prihaja seveda tudi pri uglednih svetovnih letalskih družbah, lahko zaradi malomarnosti ekip, tehničnih okvar ... Običajno pa so vse nesreče skupek oz. posledica ali sosledje nekih dogodkov. Žal je nemogoče izključiti možnost nesreče.

No, zdaj sva pa že offtopic
rolleyes-1.gif
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Ojoj, tole pa je šokantno. Mogoče kdo ve, kdo sta bila pilota? Lahko samo inicialke ...
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik Apachi pravi:
Kao da so krive akrobacije.. saj U75 ni akrobatski avion... mislim... kere streljajo na 24ur....

Moraš jih razumet, da lahko edino tako napišejo, da bodo ljudje, ki teh zadev ne poznajo vsaj malo razumejo. Če napišejo,da je pilot "brisal" ne bo noben razumel, saj razumeš.

Mene bolj moti, da se postavljajo v vlogo strokovnjakov in komentirajo karakteristike letala itd.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
kaj je pa bilo narobe? ker kolikor sem jaz slisal pripovedi ocividcev sta se fanta malo izzivljala in prisla ocitno v "stall"
se pravi neke vrste akrobacije sta pocela.
 

Apachi

gps navigator
Osebje foruma
21. jul 2007
2.195
20
38
Murska Sobota
glej... o očividcih toliko, da je mati enega izmed bolj znanih slovenskih akro pilotov videla, da je avion nagnil za 90¢ - pač ostri zavoj - in je začela paničarit, ker "se vozi po enem krilu".

Leti pa tudi s helikopterjem brez kril. Kje pa bo potem neki kmet vedel kaj je to akro. Jaz sem tudi že dobil prijavo da sem letel akrobatsko z jadralnim avionom, ker sem krožil v termiki.. prijavo podal nek kmet, ki je ocenil, da se mi bo v kratkem zvrtelo in bom padel dol.
 

Dolfe

Pripravnik
22. jul 2007
836
1
18
Sicer je malo off, ampak ker ste tu avio poznavalci, imam eno vprašanje.

Ali so ta običajna športna letala, Utve, Piperji, Cesne, Borsig, ... itd, ki se nahajo po teh malih letališčih, primerna tudi za nočno letenje? Je možno z njimi varno pristati v nočnem času, na takšnem letališču, kot so: Lesce, Zagorje, Levec, Brežice, Moškanjci, ter ostale gmajne ....... ?
 

kora

Pripravnik
6. avg 2007
58
0
6
Citat:
Uporabnik Dolfe pravi:
Ali so ta običajna športna letala, Utve, Piperji, Cesne, Borsig, ... itd, ki se nahajo po teh malih letališčih, primerna tudi za nočno letenje?

Večinoma ne, razen letal, ki se uporabljajo za trening instrumentalnega letenja (IFR), po navadi kakšna Cessna ...

Citat:
Uporabnik Dolfe pravi:
Je možno z njimi varno pristati v nočnem času, na takšnem letališču, kot so: Lesce, Zagorje, Levec, Brežice, Moškanjci, ter ostale gmajne ....... ?

Športna letališča v Slo nimajo primerne opreme za nočno letenje. Sicer se da stezo tudi osvetliti, vendar je to uporabno kvečjemu za letenje šolskih krogov, ...

l.p.
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik Dolfe pravi:
Sicer je malo off, ampak ker ste tu avio poznavalci, imam eno vprašanje.

Ali so ta običajna športna letala, Utve, Piperji, Cesne, Borsig, ... itd, ki se nahajo po teh malih letališčih, primerna tudi za nočno letenje? Je možno z njimi varno pristati v nočnem času, na takšnem letališču, kot so: Lesce, Zagorje, Levec, Brežice, Moškanjci, ter ostale gmajne ....... ?

Mah veš kako je s tem. Če govorimo za NVFR (night VFR) letenje potem da. Vizualno letenje ponoči je dovoljeno v skladu s splošnimi pravili vizualnega letenja pod določenimi pogoji (vizualne meteorološke razmere,aza oblakov na 1500 FT, vidljivost 8KM ali več,letalo opremljeno z transponderjem, ostalo komunikacijsko opremo itd). Skratka ni potrebno, da je letalo v popolnosti opremljeno za IFR,je pa seveda priporočljivo.

Kar se tiče pristajanja je zadeva težje izvedljiva. Jaz osebno ne poznam nobenega športnega letališča pri nas, ki bi bilo ponoči osvetljeno (ne štejem tukaj ljubljansko in mariborsko letališče, tam se pristaja brez problema tudi ponoči v času delovanja letališča). Kakšnih 40 let nazaj so baje pristajali na športnih letališčih tako, da so spodaj prižgali 5 petrolejk in so jih razporedili v T črko in si tako pomagali za pristajanje.

Za letenje ponoči mora pilot imeti priznan nočni rating, kar je dodatno šolanje in ne pride avtomatično poleg licence PPL(A).

Moje osebno izkušnje s tem so zelo mešane. Je zelo lepo leteti ponoči, ampak da pa bi pristajal na manjših letališčih brez osvetlitve pa raje ne. Tudi na par metrih nad letališčem z prižganimi lučmi ne vidiš praktično nič (mogoče samo jaz) steze, kaj šele da bi bil tako suveren, da bi šel pristajati (no, če bi bilo nujno, bi že pristal).

Meni je examiner na nočnem letu povedal eden zelo moder rek,ki ti da misliti: vodja inštruktorjev na Adri Airways pravi, da ga nobeden ne pripravi za nočni let z športnimi letali, če letalo nima vsaj dva motorja
smirk-1.gif
 

Dolfe

Pripravnik
22. jul 2007
836
1
18
Citat:
Meni je examiner na nočnem letu povedal eden zelo moder rek,ki ti da misliti: vodja inštruktorjev na Adri Airways pravi, da ga nobeden ne pripravi za nočni let z športnimi letali, če letalo nima vsaj dva motorja

Hvala obema za pojasnilo. Ni mi pa jasno, kaj ima število motorjev s pristajanjem. Po moje ima delujoč motor vlogo pri pristajanju le toliko, da vzdržuje neko optimalno hitrost frčoplana. Torej, če bi bila sila, bi se menda dalo pristai tudi na "puf", brez delovanja motorja?
Seveda, v mislih imam varen pristanek - v enem kosu.
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Mišljeno je bilo tako, da je nočno letenje s klasičnimi športnimi enomotornimi letali preveč tvegano.