Še ena o turbini

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Ammm prva je rabljena iz 11 let starega avtomobila, druga pa si računaj 28 funtov + enih 15 funtov poštnine in si na cca. 43 funtov kar pa znese okol 50 €uričev. Bi jaz kar ono za 70 kupil in ne čakam in se ne drkam
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.387
5.662
113
Jebo...... naslednjič k bom v kakem potokarju bom prov vprašal kot to srenje pride pa da vidm.....sigurn mn kt 70eur
jezen.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Ja jaz sem prepričan da kak duplak pride manj kot 70€ ampak če pride cca. 50€ dam jaz to cev gor raje originalno
smile-1.gif
 

Ganesh

Fizikalc
14. avg 2009
2.922
0
36
Allarround
rescue.facelock.net
No... originalna je še vedno 125 in (žal) ne 70. A cevi, katere je popal Kamele0N so vse iz drugih (starejših) modelov. In dejstvo je, da pač rabljene cevi jaz gor nebi dal nikoli.

Ne štekam folka, ki da recimo 15.000€ za (rabljen) avto in jim je potem teško plačevati redne servise in tiste redke rezerve dele (125€ za dele v treh letih se mi res ne zdi veliko
wink-1.gif
).
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
No jaz kupim rabljen avtomobil za 15-20k in mi je težko not vložit vsak cent, logično. Če tebi ni potem je s teboj nekaj narobe. Avto je moj hlapec in ne jaz njegov, toliko o filozofiji. Skratka kar je treba je pač treba daleč od tega pa da bi kos gume ki je vredna 5€ kupil za celih 125.

Lp
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
jaaa, vse najboljše! Mater kak smo ga dans pili, kak je blo fajn! Pa tisto kosilo! Mmmm, še zdaj se mi sline cedijo!
evil.gif
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.358
307
83
39
Ljubljana
nisi ti navajen Chivasa pit ane
grin1.gif


ma dunajc biu dobr, kalamari tko tko, pomfri mal preveč zasolijo, ampak dobr.... gašperček zakon
tongue-1.gif




Aja, kolega mi poslal priporočeno pošto dam, notr pa čestitka pa 50eur
cool-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.387
5.662
113
ei 15k za avto gor al pa dol......dt za 40cm ojačane gume 125eurou......dobr se ti pač ne da mazat roke in si gospod
bonk.gif


ne rečem da se ne bi dal dobit nadomestka........tko pa.....
bonk.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
teh cevi nažalost ne dobiš drugačnih kot original, tudi prirobnice so tako narejene da se ne da nič čarat, vredna ni več kot 5 eur samo na nadomestnih delih se danes služi..
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.154
4.132
113
Odisno zakaj je cev poškodovana, za konkreten primer ne vem, ampak večina teh cevi gre po sprednjem spodnjem delu vozila, ki je najbolj izpostavljen kamenčkom in ostalemu sranju s ceste. Če je razpoka posledica kakšnega udarca kamenčka in ne splošne dotrajanosti je najcenenejša izbira american tape, sicer je tudi ta drag, ampak deluje!
zmaga.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
cev pač poči od ker pride do utrujenosti materijala,,trak pa je samo za do domov prit.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.154
4.132
113
To se komot zalepi za american tapeom!
evil.gif


.. pa ja mislim da je to ravno od mehanske poškodbe, ker taka cev zdrži 15 let preden začne material propadat.
 

lager

Pripravnik
3. dec 2008
383
1
16
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
ei 15k za avto gor al pa dol......dt za 40cm ojačane gume 125eurou......dobr se ti pač ne da mazat roke in si gospod
bonk.gif


ne rečem da se ne bi dal dobit nadomestka........tko pa.....
bonk.gif

To so cevi ki zdržijo tam cca. 200k km. Kot vidiš je cev tako izdelana da je tovarniško ''zakrivljena'' . Me zanima kako bi ti eno ravno gumijasto cev iz merkurja ovil okoli vseh delov ki so napoti, potem bi ti pa zaradi tresljajev in drgnjenja cevi ob te dele ( nosilce, cevi, napeljavo, karkoli je pač že na poti ) cev prej ali slej spet spuščala. Po veliki možnosti ko bi bil 100 ali več kilometrov od doma
cheer.gif

Plus da so tovarniške znotraj ojačane z nekakšno kovinsko pleteno mrežico. Ker pa je to del ki ga v življenski dobi avta zamenjaš le enkrat, maksimalno dvakrat, ne moreš računati na neke ponaredke. [censored] ga, original deli so dragi ampak če na 200k km ne moreš dati tistih 120 € za vzdrževanje, potem tudi ne vem. Sploh ker nimaš druge možnosti.

Aja pa glede poškodbe, ne nastane od kamenčkov ampak od vibracij ker ponavadi je tako da ena stran cevi je pritrjena na turbino / sesalni kolektor, kar je v sklopu motorja, druga stran cevi pa na intercooler ali pa je fiksirana na kakšen nosilček. In potem zaradi tresljajev se na tistem delu ki je ''fiksiran'' na karoserijo, material obrablja. Sicer zeeeelo počasi, ampak enkrat poči. Je pa to približno tako nekako kot da bi žico krivil najprej v eno smer, potem pa še v drugo in tako naprej.
 
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
zalepiš lahko samo ko ga prvič našpanaš čez 2T obratov bo pihnilo ven mimo traka,držalobi pri sesalnem motorju pri turbašu ne drži nič, pri mercedesu še je objemke trgalo dokler niso naredili močnejših,..
..cev bi naj predržala motor, ampak vsi avti so dandanes narejeni tako da pol živijo na tvoj račun in ti prodajajo 10x precenjene dele, rek narejeno da traja že dplgo časane velja več
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.154
4.132
113
Verjemi da drži, jasno ne vsak lepilni trak .. sicer pa a govorimo nekih silnih tlakih, ki trgajo vse po vrsti?
grims-1.gif
Bolj kot tlak so problem vibracije kot je že bilo omenjeno.
 

lager

Pripravnik
3. dec 2008
383
1
16
Kar izračunaj silo če imaš eno minimalno luknjico.. F = p*A .. tlak recimo 1.6 bar kar je 0.16 MPa je enako 0.16 N/mm2 krat luknjica površine pol kvadratnega centimetra torej 50mm2 , dobiš silo 8 N kar je skoraj ena kila.. to pa bi lepilni trak če večkrat oblepiš komot zdržal, pa še to sem dal kar konkretno luknjo. Kar se pa objemk tiče, pa se tako ne preračunava ampak se preračunava tlak krat površina preseka da dobiš silo ki vleče cev iz prirobe ( osnove mehanike fluidov ) kar pomeni večja sila in logično če so dali prešvoh objemke da je trgalo. Ni pa nobena raketna znanost :cheerleader
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
saj nikoli ni luknica ampak popusti notranja armatura s katero jecv ojačana in potem guma poči po dolžini in je kar orenk luknja, enkrat samo poglej kako našpana cevko turbina prime, pa še mastno je noter, tako da z lahkoto pritisne zrak ven mimo lepilnega traka še posebej ker je dokaj vroč zrak