Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
ei 15k za avto gor al pa dol......dt za 40cm ojačane gume 125eurou......dobr se ti pač ne da mazat roke in si gospod
ne rečem da se ne bi dal dobit nadomestka........tko pa.....
To so cevi ki zdržijo tam cca. 200k km. Kot vidiš je cev tako izdelana da je tovarniško ''zakrivljena'' . Me zanima kako bi ti eno ravno gumijasto cev iz merkurja ovil okoli vseh delov ki so napoti, potem bi ti pa zaradi tresljajev in drgnjenja cevi ob te dele ( nosilce, cevi, napeljavo, karkoli je pač že na poti ) cev prej ali slej spet spuščala. Po veliki možnosti ko bi bil 100 ali več kilometrov od doma
Plus da so tovarniške znotraj ojačane z nekakšno kovinsko pleteno mrežico. Ker pa je to del ki ga v življenski dobi avta zamenjaš le enkrat, maksimalno dvakrat, ne moreš računati na neke ponaredke. [censored] ga, original deli so dragi ampak če na 200k km ne moreš dati tistih 120 € za vzdrževanje, potem tudi ne vem. Sploh ker nimaš druge možnosti.
Aja pa glede poškodbe, ne nastane od kamenčkov ampak od vibracij ker ponavadi je tako da ena stran cevi je pritrjena na turbino / sesalni kolektor, kar je v sklopu motorja, druga stran cevi pa na intercooler ali pa je fiksirana na kakšen nosilček. In potem zaradi tresljajev se na tistem delu ki je ''fiksiran'' na karoserijo, material obrablja. Sicer zeeeelo počasi, ampak enkrat poči. Je pa to približno tako nekako kot da bi žico krivil najprej v eno smer, potem pa še v drugo in tako naprej.