Se bo mogoče končno kaj premaknilo? 125ccm z B kategorijo

luka51

Guru
16. avg 2007
14.473
5.766
113
Sem tudi sam pomislil na to. Vseeno podpiram to, čeprav imam sam A kategorijo.
Dejansko bo tukaj več vrst motoristov.
1 - bedaki, ki bodo šli po zapisu Luka51 in kupili 125ccm, ki se ga bo dalo čimbolj naviti. Za njih me ne skrbi, ker bodo verjetno sposobni preživeti na cesti
Ja res prvi dan se bom ubil z 300 kubično vespo. Ni druge. Čeprav sem do zdaj preživel 8 let vožnje 2x težje krave od mp3-ja z isto mašino. Pa pred tem 20 let voženj z svašta od tomosov in skuterje. Fuknlo me je samo 1x, z BT-jem ko smo na enem makedamu risali kroge.
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco in Kamele0N

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.261
5.645
113
Ne razumem zakaj bi to delal.
Sploh ne vem, če lahko preregistriraš na A tak skuter. To itak ne bo brezplačno, pa še zmeraj boš ime prdulo, ki nikamor ne gre, namesto da bi se vozil okrog s 125ccm motorjem.
In ja, ne rabiš pisat, kako odprte prdule letijo več kot 125ccm skuterji. Zavore in vse ostalo so tudi boljši, ne? Pa sama ciklistika in občutek pri 80km/h je na teh prdulah tudi fenomenalen.
Kupiš eno 125ccm Hondo ali Yamaho in praktično samo tankaš in enkrat letno narediš servis. Drugo sploh ne veš, da jo imaš. Ne pa, da šraufaš vsak dan, pa gledaš, kje te bo pustila.
Sicer je velika večina scooterjev dandanes po kopitu isti grušt/školjka.....samo 50/125ccm motor se spreminja...

Ne boš verjel tudi Runnerca SP ki si jo lastim je ista školjka za 50/125/180......bila je tudi 200 4T....

Samo vilce in bremze so jače potem pri višjih kubaturah...

Pa preden skočiš hop.....SP pomeni sport production....Brembo čeljusti.....tudi navadne 50ccm z navadnimi bremzami brez problema požrejo 90 po števcu (cca 75km/h reala).....

In ja naredil bi prehomologacijo samo zato da me kak zakomplexan ne bi zezal na terenu.....in da lahko moped končno po 15letih neuporabe zato ker so pogoji neživljenski spravim nazaj na cesto for fun....
 
  • Všeč mi je
Reactions: nemenabijat

sad

Guru
24. avg 2007
21.104
9.750
113
Ja res prvi dan se bom ubil z 300 kubično vespo. Ni druge. Čeprav sem do zdaj preživel 8 let vožnje 2x težje krave od mp3-ja z isto mašino. Pa pred tem 20 let voženj z svašta od tomosov in skuterje. Fuknlo me je samo 1x, z BT-jem ko smo na enem makedamu risali kroge.
Alteraš se nikoli ne ubije, nikoli ne naredi napake, vse zna več kot največji strokovnjaki na svetu.
Morda bi alteraši lahko še malo pomislili na druge, ki niso tako popolni. Ali pa se spomnili na tiste, ki so že 1m pod zemljo. Sem prepričan, da je kakšnega poznal ali pa vsaj slišal v širšem krogu znancev.
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.261
5.645
113
Alteraš ve da kadar ma koga zadaj na motorju ne "gunca afne"....kne kneee?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.473
5.766
113
Alteraš se nikoli ne ubije, nikoli ne naredi napake, vse zna več kot največji strokovnjaki na svetu.
Morda bi alteraši lahko še malo pomislili na druge, ki niso tako popolni. Ali pa se spomnili na tiste, ki so že 1m pod zemljo. Sem prepričan, da je kakšnega poznal ali pa vsaj slišal v širšem krogu znancev.
Aja sem mislil da če bom pa tistih par ur z inštruktorjem okoli vozo bom pa Markez postal. Mybad, se opravičujem za zmoto.
Očitno ti da par ur teorije več izkušenj kot pa več(10)letna vožnja po cesti. Ja če je Sad tak reko, bo že držalo.
Ker konec koncev vespa z 300 kubiki z končno hitrostjo 120 je res stroj. Ker ko to gas odpreš ne samo da skople, to še svet nazaj obrne.

Btw ti si že vozo kdaj kaki 300 kubičn skuter, da si tak pametn? Kot je map napisal. Vsak, ki je vozo odblokirane 50-ke bi tudi 300-ko brez problema pelal. Kaj šele 125. Če si pa v osnovi štorast ti pa tudi odblokirana 50-ka povroča probleme.
Al si ti edn izmed onih ko je mel vse blokade not v skuteru in so ga z frčoti pa apn-kami prehitevali in te je bolelo?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.261
5.645
113
Si ga predstavlam....na BT50 ko bi "V-tec" kicknu bi si zlomu vrat..... :valjamse:
 
  • Haha
Reactions: Gonzo

sad

Guru
24. avg 2007
21.104
9.750
113
Aja sem mislil da če bom pa tistih par ur z inštruktorjem okoli vozo bom pa Markez postal. Mybad, se opravičujem za zmoto.
Očitno ti da par ur teorije več izkušenj kot pa več(10)letna vožnja po cesti. Ja če je Sad tak reko, bo že držalo.
Ker konec koncev vespa z 300 kubiki z končno hitrostjo 120 je res stroj. Ker ko to gas odpreš ne samo da skople, to še svet nazaj obrne.

Btw ti si že vozo kdaj kaki 300 kubičn skuter, da si tak pametn? Kot je map napisal. Vsak, ki je vozo odblokirane 50-ke bi tudi 300-ko brez problema pelal. Kaj šele 125. Če si pa v osnovi štorast ti pa tudi odblokirana 50-ka povroča probleme.
Al si ti edn izmed onih ko je mel vse blokade not v skuteru in so ga z frčoti pa apn-kami prehitevali in te je bolelo?
S tebe se pamet kar kadi. Pišeš mi nekaj nazaj, kot da se jaz s tem ne strinjam. In mi polagaš v usta besede, ki so popolnoma nasprotne mojemu prepričanju in ki so jasne iz mojega prvega prispevka v tej temi.
Zdej pa še naprej pametuj, pa mi napiši, kaj to jaz vidim, kaj vozim in kaj moram misliti.
BTW: za razliko od tebe imam izpit za A in tudi motorje že konkretno let. Pa ne prdule.
Pa še komentar na tisto tvojo 120km/h. Vprašaj kakšnega, ki se je s 60km/h pribil kam, kako je bilo fajn in sploh ni bilo panike. Si je šlape gor pokno in šel naprej. Alteraš pa s 120km/h itak preživi čelno v tovornjak.

Sem tudi sam pomislil na to. Vseeno podpiram to, čeprav imam sam A kategorijo.
Dejansko bo tukaj več vrst motoristov.
1 - bedaki, ki bodo šli po zapisu Luka51 in kupili 125ccm, ki se ga bo dalo čimbolj naviti. Za njih me ne skrbi, ker bodo verjetno sposobni preživeti na cesti
2 - vozniki, ki so trenutno na mopedih in bodo prestopili na 125ccm za opravke
3 - vozniki, ki jih zanimajo motorji in bi 125ccm vzeli kot preizkus ali so v redu in potem šli na večjo kubikažo
4 - vozniki, ki so v mladosti že vozili mopede in bi sedaj morda vzeli 125ccm za opravke
5 - vozniki, ki jih bo ta možnost privlekla in bi uporabljali za opravke

V prvih dveh ne vidim večjih težav. S tretjimi se pa že začnejo težave. Vožnja motorja/skuterja je drugačna od avta in verjetno bi bilo smiselno, da se uvede obveznih nekaj ur v avtošoli/tečajih, da se naučijo osnovnih načel vožnje. Ker sicer lahko hitro pride do povečanja smrtnih žrtev in potem seveda all hell breaks in se bo to možnost ukinilo.
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.435
973
113
Poljaki imajo že vrsto let zakon, da je za 125ccm dovolj B kategorija. Če se prav spomnim, so mi pred leti govorili, da je tak zakon v 11 državah EU in da gre za neko EU regulativo, ki jo članica sprejme, ali pa ne.

Skratka, ko so na Poljskem to uvedli so imeli enormno rast prodaje motorjev (in s tem pobranega DDV) ter v Varšavi manj prometnih zamaškov.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
Sej to je to. Sam imam polni A ampak tako zadevo podpiram. Toliko se govori o neki trajni mobilnosti, eko, bio, razbremenitev mestnih jeder itd. In če na tak način nekaj ljudi spravimo iz 7l dizla v centru Ljubljane na 2l bencina je tudi nekaj. Tako da podpiram.
 

kajpace

Guru
6. nov 2018
5.381
3.478
113
- za tvojim hrbtom...
hmpg.net
Pred kovidom sem bil vsaj parkrat na leto v Grčiji, poslovno in privat.
Imam B, rental pa sem lahko karkoli do 500ccm. OK, 250 mi je bilo vedno dovolj, če sem bil poslovno, z mojo, privat, pa pač 500 (da vsaj gre v hrib)...
Zakaj motor (motor, ne scooter, vedno enduro) - za lažje premikanje po Atenah, pa po ozkih cestah, pa...
Tako da, EU gor in dol, eni imajo pač po svoje... :cool:
 
19. jul 2007
2.869
1.592
113
1618062075360.png
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.896
6.058
113
Ta sprememba zakona bi tudi meni prav prišla. V garaži imamo Viragota 125 z 8000 prevoženimi ki stoji že 20 let. Pa se mi enostavno ne da izpita delat. Ampak če to rata pa bi dal fergazer spucat ker je zasušen in verjetno bi bilo pametno gume menjat, ker so še original.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Cash in Kamele0N

sad

Guru
24. avg 2007
21.104
9.750
113
Zakaj pa to držiš doma? Motor samo degradira, pa izgubil si vse na njemu. To prodaš in kupiš drugo, ko/če rabiš.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.261
5.645
113
Zakaj pa to držiš doma? Motor samo degradira, pa izgubil si vse na njemu. To prodaš in kupiš drugo, ko/če rabiš.
Zato ker veš kaj maš....pač če si odgovoren motorist/mopedist....da ti pomeni če ti bremze/luči/žmigavci delajo....

Lahko pa tako "odgovorno" prodaš na koncu sezone....in kupiš na začetku kot delajo milenijski nihilisti ki se jim *ebe za vse skupaj....in maš vsako sezono zjeban motor....ampak saj se ti etak.... ;)